- Reactiescore
- 1.740
Nonkel is nergens bang voor.Hij is bang voor mn tunnelvisie
Nonkel is nergens bang voor.Hij is bang voor mn tunnelvisie
Dan heeft hij jou nog niet ontmoetNonkel is nergens bang voor.
Aahh jij bent toch niet bang voor mij ?Dan heeft hij jou nog niet ontmoet
Nee, …bang voor je muzieksmaak…dat welAahh jij bent toch niet bang voor mij ?
Niks mis met mijn muzieksmaak.Nee, …bang voor je muzieksmaak…dat wel
tis spijtig maar tis waar,Ik wil even zeggen dat dit de meest treurige manier van spelen is geweest die ik het afgelopen jaar heb gezien.
Waar zijn de tijden dat zieners proberen met argumenten wolven eruit te krijgen?
Een ziener die gaat claimen op dag 2 terwijl die niet eens op de lynch staat, hoe OP kunnen rollen worden gemaakt door de mensen die ze krijgen. Dit heeft niks meer met WvW te maken, je kan net zo goed een vrijspel geven aan zieners om het spel te bepalen. Heb je geen zienerrol kan je het hele potje alleen maar volgen.
Een trend van claimen is ontstaan een tijd terug, maar dan was het nog in de endgame (en ook volledig belachelijk dat terzijde).
Als dit de nieuwe trend gaat worden met claimen in het beginspel, dan laat mij maar weg uit de inschrijvingen.
Ben het met je eens hoor Bappos.
het maakt het dan ook extra zuur dat jij 2x gezien wordt als wolf.
Klopt. En ben het met hem eens.Je deed precies hetzelfde vorig potje?
Simple minded.Daar heb je als wolven lunch/Welp/mogelijke andere moordende rollen voor. Claimen kan altijd, maar het is met een risico. Ik vind het zelf geen gekke gedachte. Waarom de fuck zou je als Ziener die een wolfje gezien heeft die speler 2 lynches laten leven? Als de rest niet mee wil wordt je vanzelf gedwongen om diegene op een andere manier te gaan lynchen. Dit is gewoon gezeik omdat je de klos bent (wat ik overigens wel snap).