[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
993
Reactiescore
993
Reactiescore
993
Ik kan trouwens nieuw potje starten. Beginnend rond de 23e.

dus misschien wil er nog iemand voor??
 
Reactiescore
2.368
Ik kan gerust ene opstarten. Uitslagen kunnen dan wel eens iets later komen dan 22u, maar dat lijkt me niet echt een probleem?
 
Reactiescore
1.449
Waar zijn de tijden dat zieners proberen met argumenten wolven eruit te krijgen?
Een ziener die gaat claimen op dag 2 terwijl die niet eens op de lynch staat, hoe OP kunnen rollen worden gemaakt door de mensen die ze krijgen. Dit heeft niks meer met WvW te maken, je kan net zo goed een vrijspel geven aan zieners om het spel te bepalen. Heb je geen zienerrol kan je het hele potje alleen maar volgen.

Een trend van claimen is ontstaan een tijd terug, maar dan was het nog in de endgame (en ook volledig belachelijk dat terzijde).
Als dit de nieuwe trend gaat worden met claimen in het beginspel, dan laat mij maar weg uit de inschrijvingen.
 
Reactiescore
338
Waar zijn de tijden dat zieners proberen met argumenten wolven eruit te krijgen?
Een ziener die gaat claimen op dag 2 terwijl die niet eens op de lynch staat, hoe OP kunnen rollen worden gemaakt door de mensen die ze krijgen. Dit heeft niks meer met WvW te maken, je kan net zo goed een vrijspel geven aan zieners om het spel te bepalen. Heb je geen zienerrol kan je het hele potje alleen maar volgen.

Een trend van claimen is ontstaan een tijd terug, maar dan was het nog in de endgame (en ook volledig belachelijk dat terzijde).
Als dit de nieuwe trend gaat worden met claimen in het beginspel, dan laat mij maar weg uit de inschrijvingen.

Vind dit idd een heel gek gegeven, kan je evengoed van bij de start allemaal ene rol gaan noemen en gokken of het waar is...
 
Reactiescore
993
Ben het met je eens hoor Bappos.

het maakt het dan ook extra zuur dat jij 2x gezien wordt als wolf.
 
Reactiescore
257
Daar heb je als wolven lunch/Welp/mogelijke andere moordende rollen voor. Claimen kan altijd, maar het is met een risico. Ik vind het zelf geen gekke gedachte. Waarom de fuck zou je als Ziener die een wolfje gezien heeft die speler 2 lynches laten leven? Als de rest niet mee wil wordt je vanzelf gedwongen om diegene op een andere manier te gaan lynchen. Dit is gewoon gezeik omdat je de klos bent (wat ik overigens wel snap).
 
Reactiescore
993
Reactiescore
1.449
Daar heb je als wolven lunch/Welp/mogelijke andere moordende rollen voor. Claimen kan altijd, maar het is met een risico. Ik vind het zelf geen gekke gedachte. Waarom de fuck zou je als Ziener die een wolfje gezien heeft die speler 2 lynches laten leven? Als de rest niet mee wil wordt je vanzelf gedwongen om diegene op een andere manier te gaan lynchen. Dit is gewoon gezeik omdat je de klos bent (wat ik overigens wel snap).
Simple minded.

Wvw is een spel waarbij je mensen moet overtuigen van je gelijk en je rollen zijn ondersteunend aan het spel. De rollen zijn niet gemaakt om het spel te maken, de deelnemers moeten het spel maken.
Met dit soort werkwijzes is die gedachte helemaal weg en op dag 2 ziener claimen omdat je daarvoor waardeloze pogingen doet iemand eruit te krijgen is zwak en laf.
Als de rest niet mee wilt, doe je niet goed genoeg je best.
 
Reactiescore
257
Mwa. Dat is op wolfjes altijd lastiger dan op goedjes dus het hangt ook van de rest van de spelers af. Je kunt nog zo goed hints droppen etc., maar als de rest van de spelers die niet zien of willen zien heb je er alsnog niets aan. Ik vind niet dat je het in zo'n geval laf kunt noemen. Ja kun je doen, maar in mijn ogen niet terecht.

Ik ben het verder wel eens dat de rollen onderliggend zijn aan het spel. Als je een beetje goede spelleider hebt houd die ook rekening in de rolverdeling met de bewijsbaarheid van spelers en het stoppen van een claimfestijn. Goed ik heb m'n mening hierover even geuit. Have fun met verder klagen ^^
 
Reactiescore
545
er is niets fout gebeurd, rinske heeft de regels gewoon gevolgd en ook kerouac heeft niets fout gedaan door een ziener in het spel te zetten.
ik vind een halve ziener in spel met 12 ok. denkende dat er geen enkele andere zienende rol is voor de goedjes.

wat wel duidelijk is dat de instellingen volgend potje zeker anders mogen want dat merendeel hier over eens lijkt te zijn
 
Reactiescore
250
@bappos
Misschien had ik beter mijn best moeten doen. Vooral met je comment dat je bleef herhalen dat je om andere redenen op blood had gestemd terwijl het dash was die die argumenten had gegeven. En ik wou daar nog op ingaan want toen was het ook dat ik dash verdacht vond. Maar druk en haast en totaal vergeten. Nadat ik de rest op jou voor even meekreeg kon ik ook niet meer terug want de kans dat ik dan door een lunch uit zou gaan was ook toegenomen. En ik gooi natuurlijk liever een wolf eruit dan mezelf door een lunch uit het spel te laten gooien. Jammer voor jou dat je er weer zo snel uitlag maar verder ook niet echt mijn probleem en je geklaag en persoonlijke aanvallen vind ik dan veel meer laf en triest. Het is een spel en de kans dat je er wel of niet terecht uit gaat is er nou eenmaal.

ga het er verder ook niet meer over hebben.
 
Bovenaan