[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
276
ik kan geen posts doorstrepen via mobiel of ik vind het niet maar

Bappos doorstreept

mike
[s.]Bappos doorstreept[/s.]
Bappos doorstreept

Paar tekens extra typen op telefoon :p

WTF. Kutsite delete automatisch shit XD
 
Reactiescore
276
Ha verdorie alweer dag 1 een wolfje gevonden. Sorry Laila je kon er ook niets aan doen. Het moest gewoon zo zijn.
 
Reactiescore
1.804
Sorry maar ik vind het echt niet oke hoe combino zich gedraagt tegenover @Rinske in het topic. Dat je niet tegen je verlies kan, tot daar aan toe. Maar dan moet je nog niet schelden en tekeer gaan.

Het lijkt mij alleszins een gepaste reactie om combino een drietal potjes aan de kant te schuiven. Wie zijn gat verbrandt, moet immers op de blaren zitten.
 
Reactiescore
1.285
Sorry maar ik vind het echt niet oke hoe combino zich gedraagt tegenover @Rinske in het topic. Dat je niet tegen je verlies kan, tot daar aan toe. Maar dan moet je nog niet schelden en tekeer gaan.

Het lijkt mij alleszins een gepaste reactie om combino een drietal potjes aan de kant te schuiven. Wie zijn gat verbrandt, moet immers op de blaren zitten.
weten we zeker dat drie potjes genoeg zijn? Blijft wel combino natuurlijk...
ik zou voor de zekerheid er 6 van maken.
 
Reactiescore
1.731
Sorry maar ik vind het echt niet oke hoe combino zich gedraagt tegenover @Rinske in het topic. Dat je niet tegen je verlies kan, tot daar aan toe. Maar dan moet je nog niet schelden en tekeer gaan.

Het lijkt mij alleszins een gepaste reactie om combino een drietal potjes aan de kant te schuiven. Wie zijn gat verbrandt, moet immers op de blaren zitten.
Dan rinske ook 3 potjes uitsluiten.
 
Reactiescore
1.014
Ik snap trouwens niet dat haar post is verwijderd? En alle citaten niet? Oftewel het staat er nog steeds.

En dat combino zn eerste uitspraak er nog wel staat?

Maar…Rinske valt me nog het meeste tegen. Ze doet precies wat “men” wil hier.


@BloodWolf14 Ik stel voor om de DL gewoon naar 1 dag te doen. Dan vallen de inactieven er sneller uit, zijn we daar ook weer af. Want ja ik mis jojor en bappos die mee willen doen en actief zijn. En met 2 dagen DL, gaat er vandaag denk ik vrij weinig gebeuren.
 
Reactiescore
1.804
Ik snap trouwens niet dat haar post is verwijderd? En alle citaten niet? Oftewel het staat er nog steeds.

En dat combino zn eerste uitspraak er nog wel staat?

Maar…Rinske valt me nog het meeste tegen. Ze doet precies wat “men” wil hier.


@BloodWolf14 Ik stel voor om de DL gewoon naar 1 dag te doen. Dan vallen de inactieven er sneller uit, zijn we daar ook weer af. Want ja ik mis jojor en bappos die mee willen doen en actief zijn. En met 2 dagen DL, gaat er vandaag denk ik vrij weinig gebeuren.
Ik vind 2 dagen prima. Veel handiger aangezien ik niet elke avond even actief kan zijn
 
Reactiescore
338
Ik snap trouwens niet dat haar post is verwijderd? En alle citaten niet? Oftewel het staat er nog steeds.

En dat combino zn eerste uitspraak er nog wel staat?

Maar…Rinske valt me nog het meeste tegen. Ze doet precies wat “men” wil hier.


@BloodWolf14 Ik stel voor om de DL gewoon naar 1 dag te doen. Dan vallen de inactieven er sneller uit, zijn we daar ook weer af. Want ja ik mis jojor en bappos die mee willen doen en actief zijn. En met 2 dagen DL, gaat er vandaag denk ik vrij weinig gebeuren.

Als ik alles moet weghalen, dan is het spelbederf... En zijn er misschien maar 3 posts niet meer.

Plus je had het ook gewoon kunnen melden ;)
 
Bovenaan