- Reactiescore
- 674
Dat zijn 2 sletten minder.
Heb jullie beide heel graag he ^^
Jokersbrain
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dat zijn 2 sletten minder.
Heb jullie beide heel graag he ^^
Slet verwacht ik niet omdat die twee dames slet waren, er zullen er niet meer inzitten.
Dat is logisch en daar moet je je niet veel van aantrekken, je doet je best en werk gaat gewoon voor. Daarnaast waardeer ik je posts. Wat ik wel jammer vind is dat je voorgaand potje een sarcastische opmerking van mij niet kon slikken, maar wel voluit afschiet dit potje (op bappos geloof ik). Als je wilt uitdelen moet je ook incasseren maatje.GG. Voor degene die zeurden dat ik zelf inactief ben: Ik ben hele middagen aanwezig, maar vanaf half 5 tot sluiting werk (tussen 9 en 11) ben ik gewoon weg. Dat iedereen dan pas gaat reageren is niet mijn probleem.
Ik zal in het vervolg wel geen mening meer delen XD
Succes nog goedjes.
GG. Voor degene die zeurden dat ik zelf inactief ben: Ik ben hele middagen aanwezig, maar vanaf half 5 tot sluiting werk (tussen 9 en 11) ben ik gewoon weg. Dat iedereen dan pas gaat reageren is niet mijn probleem.
Ik zal in het vervolg wel geen mening meer delen XD
Succes nog goedjes.
Ja ben ik het mee eens. Ik heb net in de dodenchat gemeld dat ik hier te arrogant ben komen binnenschieten. Dat moet even veranderen XDDat is logisch en daar moet je je niet veel van aantrekken, je doet je best en werk gaat gewoon voor. Daarnaast waardeer ik je posts. Wat ik wel jammer vind is dat je voorgaand potje een sarcastische opmerking van mij niet kon slikken, maar wel voluit afschiet dit potje (op bappos geloof ik). Als je wilt uitdelen moet je ook incasseren maatje.
OP naar het volgende potje als medegoedjes!Voor mij was je er altijd, schatje
Samen zijn we begonnen met het avontuur van wolven jagen en ik kwam in onze chat met duizend vragen.
De jager heeft je afgeschoten dat is echt kloten!
Niets nemen die 2 volle dagen van ons af en nu OP naar ons graf.
Heb je mijn post in dit topic verwijderd of niet ??????
als jij sterft als slechtje roep je altijd dat je wil dat de goedjes winnen.Dankjewel @materlotti om mijn koppeltje te zijn. Jammer dat die wolven je zo nodig dood moesten. Stomme wolven.
antraxxals jij sterft als slechtje roep je altijd dat je wil dat de goedjes winnen.
waarom wil je dan nu niet dat de slechtjes winnen?
DenDuvel
jjammer dat KS zo wolfs speelde, anders had ik een 100% accuracy Voor wolfkses
mvg
Studeren kun je in de zon toch? Anders doe je toch iets verkeerd.studenten : Am I a joke to you?