[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
257
GG. Voor degene die zeurden dat ik zelf inactief ben: Ik ben hele middagen aanwezig, maar vanaf half 5 tot sluiting werk (tussen 9 en 11) ben ik gewoon weg. Dat iedereen dan pas gaat reageren is niet mijn probleem.

Ik zal in het vervolg wel geen mening meer delen XD

Succes nog goedjes.
 
Reactiescore
397
GG. Voor degene die zeurden dat ik zelf inactief ben: Ik ben hele middagen aanwezig, maar vanaf half 5 tot sluiting werk (tussen 9 en 11) ben ik gewoon weg. Dat iedereen dan pas gaat reageren is niet mijn probleem.

Ik zal in het vervolg wel geen mening meer delen XD

Succes nog goedjes.
Dat is logisch en daar moet je je niet veel van aantrekken, je doet je best en werk gaat gewoon voor. Daarnaast waardeer ik je posts. Wat ik wel jammer vind is dat je voorgaand potje een sarcastische opmerking van mij niet kon slikken, maar wel voluit afschiet dit potje (op bappos geloof ik). Als je wilt uitdelen moet je ook incasseren maatje.
 
Reactiescore
112
GG. Voor degene die zeurden dat ik zelf inactief ben: Ik ben hele middagen aanwezig, maar vanaf half 5 tot sluiting werk (tussen 9 en 11) ben ik gewoon weg. Dat iedereen dan pas gaat reageren is niet mijn probleem.

Ik zal in het vervolg wel geen mening meer delen XD

Succes nog goedjes.

Voor mij was je er altijd, schatje <3

Samen zijn we begonnen met het avontuur van wolven jagen en ik kwam in onze chat met duizend vragen.
De jager heeft je afgeschoten dat is echt kloten!
Niets nemen die 2 volle dagen van ons af en nu OP naar ons graf.
 
Reactiescore
257
Dat is logisch en daar moet je je niet veel van aantrekken, je doet je best en werk gaat gewoon voor. Daarnaast waardeer ik je posts. Wat ik wel jammer vind is dat je voorgaand potje een sarcastische opmerking van mij niet kon slikken, maar wel voluit afschiet dit potje (op bappos geloof ik). Als je wilt uitdelen moet je ook incasseren maatje.
Ja ben ik het mee eens. Ik heb net in de dodenchat gemeld dat ik hier te arrogant ben komen binnenschieten. Dat moet even veranderen XD
 
Reactiescore
257
Voor mij was je er altijd, schatje <3

Samen zijn we begonnen met het avontuur van wolven jagen en ik kwam in onze chat met duizend vragen.
De jager heeft je afgeschoten dat is echt kloten!
Niets nemen die 2 volle dagen van ons af en nu OP naar ons graf.
OP naar het volgende potje als medegoedjes! <3
 
Reactiescore
257
Moet je wel een tuin oid hebben. Mijn laptopje redt dat niet in de zon buiten. In ieder geval niet een hele middag...

En een pc zet je al helemaal niet buiten XD
 
Reactiescore
993
Nieuw inschrijftopic wordt vandaag geopend door @DenDuvel en ik :D
 
Bovenaan