Ik mag niks zeggen@Rinske we need your expertise!
I know.
Ik mag niks zeggen
Haha Werkelijk geen idee xD ik kan het allemaal niet meer volgenI know.
Maar heb je wolven in je hoofd?
Haha Werkelijk geen idee xD ik kan het allemaal niet meer volgen
Het is een leuk potje om te volgen en dat het zo verwarrend is maakt het zelfs meer vermakelijkHaha deze zin heb ik vandaag ook een paar keer voorbij zien komen in m'n PM's
Het is een leuk potje om te volgen en dat het zo verwarrend is maakt het zelfs meer vermakelijk
Haha ik heb vooral vandaag enorm gelachen om de chaos en verwarringHaha fijn dat er buiten mij toch nog andere mensen zijn die zich vermaken
Je hebt goed werk geleverd Speeder bij deze mijn complimentenNadat ik nonkel de wolf er gister knap uitpikte, vroeg ik vandaag aan iedereen om mij te volgen op Freaker Play. Gelukkig deden ze dat, dat was de volgende wolf.
Ik vind iets meer credits wel op zijn plek?
Wordt zo dan wel een verjaardag om nooit te vergetenHaha vanavond 23 uur had ik ook gerust gedaan, maar Bloodwolf viert vandaag z'n verjaardag. Laten we hem vandaag dus even niet vermoorden.
wederom fantastisch wolfvangwerk geleverd door niemand minder dan..... mezelf?
doden praten niet rinske xdAnders was het spel immers afgelopen met 1 wolf en 1 goedje ?
Kon het niet laten xDdoden praten niet rinske xd
Hebben ze ook wel gedaan met die laatste Lynch op candiu + lunch Op Ks Bappos en Calamusvan mij mogen ze er een buffet van maken XD
duurt lang dit potje