[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
397
Mijn excuus aan Rinske. Good job. Maar je bent echt geen nieuwe speler.
Ik ga vandaag eerst teruglezen alvorens ik verdere uitspraken doe. Op dit moment zou ik enkel een counterstem zetten op bloodwolf of materlotti.
Je kan toch gewoon nieuw zijn op het forum en op een ander forum wvw hebben gespeeld. Ik snap de obsessie niet zo met het feit dat iemand niet nieuw zou zijn.
 

DeletedUser17472

Guest
Je kan toch gewoon nieuw zijn op het forum en op een ander forum wvw hebben gespeeld. Ik snap de obsessie niet zo met het feit dat iemand niet nieuw zou zijn.
Dat kan, maar dat is dus iemand die voor mij niet nieuw is, maar een bekende van vele spelers hier, maar niet voor mij.
 

DeletedUser17472

Guest
Hoezo een bekend van vele spelers hier? Niemand kent haar hier en iemand verdenken omdat dit niet haar eerste potje is slaat toch alles? Enkel omdat ze op een ander forum heeft gespeeld.
Sorry, haar manier van spelen vertrouw ik niet. Ze is geen nieuwe, maar een oude bekende. Ik ga het hier verder ook niet over hebben. Ga een ander in de maling nemen, niet mij.
 
Reactiescore
556
Hoezo een bekend van vele spelers hier? Niemand kent haar hier en iemand verdenken omdat dit niet haar eerste potje is slaat toch alles? Enkel omdat ze op een ander forum heeft gespeeld.
ik snap fam wel, als iemand net nieuw is en al zo goed op de hoogte is krijg je gauw het vermoeden dat ze hulp heeft. en dan is kom je gauw op de optie wolvenchat :)
maar iemand alleen verdenken omdat ze aangeeft dat ze mss wat minder actief is klopt dan ook niet
dus ga ik ook niet meer aangeven of niet meer meedoen ;-) maar dat komt na het potje wel
 
Reactiescore
397
Sorry, haar manier van spelen vertrouw ik niet. Ze is geen nieuwe, maar een oude bekende. Ik ga het hier verder ook niet over hebben. Ga een ander in de maling nemen, niet mij.
Neem aan dat jij meer informatie hebt dan wij dan. Al betekent terug komen op het forum niet automatisch dat je wolf bent.
 
Reactiescore
257
Sorry, haar manier van spelen vertrouw ik niet. Ze is geen nieuwe, maar een oude bekende. Ik ga het hier verder ook niet over hebben. Ga een ander in de maling nemen, niet mij.
Sowieso heb ik het idee dat jij ergens gecheckt hebt of dat zo is of niet. En als dat wel zo is, wat dan nog? Het spel gaat niet om of je speelt met een alt account of niet. Ik snap best dat je er over valt, maar dat is na 2/3x melden ook duidelijk denk ik :rolleyes2:

Maargoed, ik ben dan wel erg benieuwd welk oud account dat zou zijn. Dus dat hoor ik graag na het potje wel. Hopelijk kunnen we nu gewoon verder nu ze toch dood is XD
 

DeletedUser17472

Guest
Wat maakt het uit of iemand al eens meegedaan heeft?
Als we niet meer mogen liegen kunnen we WvW wel opdoeken.
Ze mag van mij best liegen, maar jij weet dat dit bij mij wantrouwen opwekt en ik speel puur op gevoel. Niet te vertrouwen is bij mij wolf. Sorry voor mijn zwart-wit denken, maar jullie zullen daar niks aan kunnen veranderen.
 
Reactiescore
1.449
Ze mag van mij best liegen, maar jij weet dat dit bij mij wantrouwen opwekt en ik speel puur op gevoel. Niet te vertrouwen is bij mij wolf. Sorry voor mijn zwart-wit denken, maar jullie zullen daar niks aan kunnen veranderen.
Dat snap ik. Maar in een spel van list en bedrog kan je niet iemand afrekenen op zijn bedrog wat dus ook gewoon tactiek kan zijn.
Net zoals als je wolf bent je roept dat je geen wolf bent.
 
Reactiescore
993
Kunnen mensen stoppen met editen van hun bericht...als ik het al gelezen heb.

Citeermeldingen werken dan niet meer en het is onduidelijk!
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind editen waardeloos. Liever een tweede post erachter dan geëdite posts.
 
Reactiescore
993
Je kunt ook teruglezen dan zie je de edit vanzelf
dat is het hele punt!
ik lees niet altijd terug, waarom zou ik? Als ik het al gelezen heb?

Nu kom ik vaak bij toeval bij een bewerkte post. En dan gaat het niet om komma’s of punten die vergeten waren.
 
Reactiescore
141
dat is het hele punt!
ik lees niet altijd terug, waarom zou ik? Als ik het al gelezen heb?

Nu kom ik vaak bij toeval bij een bewerkte post. En dan gaat het niet om komma’s of punten die vergeten waren.
Ligt eraan, is het een post van 2 minuten geleden en niemand heeft gepost, dan edit ik hem meestal. Maar heeft iemand anders gepost? Dan plaats ik een nieuwe post.
 
Reactiescore
545
zéééér zonde dat famdecibel haar emoties weer niet te baas kon en nieuw bloed zoals rinske hier de dupe van is
 
Reactiescore
141
normaal gezien is het

je hebt een orakel gekregen en die onbekende persoon is bengel

nu was het

je hebt een orakel doorgekregen : dash is wolf

maar dan met xxx is bengel
Haha wel OP. Als een burgerke de naam en rugnummer van een wolf zonder consequentie in je mailbox krijgt is het een ziener on steroïd. Volgens mij klopt dit niet.
 
Bovenaan