[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser17472

Guest
Ik ben van mening dat spelers die alleen actief zijn door alleen een stem uit te brengen, dood moeten vallen. Dit potje weer een aantal. Het is echt spelbederf in mijn ogen. Ik steek er mijn tijd in, en nog een aantal die wel actief zijn, maar het is onmogelijk dit spel te spelen als er mensen niks inbrengen. Als nu blijkt dat de wolf zich bevindt onder de mensen die weinig tot niks inbrengen, ga ik nadenken of ik dit nog wel wil spelen. Zonde van mijn tijd denk ik dan.
 

DeletedUser72524

Guest
@yankee60 uitschrijven is ook een vorm van spelverpesting in mijn optiek. Je was een lynch-target en nu verdwijnt er een lynch-target waardoor er 1 lunch minder komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Vind ik niet Sander. Ik vind het een dappere beslissing want ze wist dat ze dit over zich heen zou krijgen. Met wat ze op dit moment op haar bordje heeft, is het goed zo. Het is wel jammer, want een kans minder voor de burgers. Beter dan enkel je stem uitbrengen en verder niks zeggen. Nu weten we tenminste waar we aan toe zijn.
 

DeletedUser72524

Guest
Honestly, met wat ik op dit moment allemaal moet doen en verwerken, lijkt het mij toch dat uitschrijven het beste was, hoe de game er ook had voor gestaan.

Oké dan is t idd begrijpelijk, het gaat je hopelijk goed.
 

DeletedUser72524

Guest
Speeltuin staat al 28 minuten en nog steeds geen startsein. Slome dirkie!
 
Bovenaan