[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
182

DeletedUser76198

Guest
Even een vraagje over hoe het wvw hier word gespeeld :eek:

In wat voor een chat worden wolven/ geliefden bij elkaar gezet? Skype of AF
 
Reactiescore
2.178
Je lijkt te lachen na deze nacht? Leg dat is uit? Want ik geloof niet echt dat we iets hebben om over te lachen.

Zonder argumenten gelynched worden is wel om te lachen als ik er nog een meeneem ja. Het was jammer dat nits goedje was maar zonder claimen lynchen ze random. De enige die nadacht was Gijs :D
 
Reactiescore
974
Zonder argumenten gelynched worden is wel om te lachen als ik er nog een meeneem ja. Het was jammer dat nits goedje was maar zonder claimen lynchen ze random. De enige die nadacht was Gijs :D

Kan je altijd zeggen. Je speelde niet naar je rol zou Anthraxxis zeggen. Je deed ook niet echt de moeite om iemand anders aan te wijzen terwijl je wist dat er wel wat dingen naar jou wezen.
 

DeletedUser17472

Guest
Echt jammer die **** netwerkpotjes. Denken jullie nu nooit aan je eigen privacy? Jullie vinden alles maar normaal om op straat te gooien. Echt jammer, maar ik pas.
 
Reactiescore
556
mij lijkt dat dat toch ook via AF kan?
maakt toch niet uit via wat je netwerkt?
ik heb bv niet iedereen op skype en wil ook niet iedereen (sommige) toevoegen :D
 

DeletedUser74005

Guest
Via pms of discord netwerken kan prima :p Op een ander forum deed iedereen het via pms. Het gaat wat trager maar is ook prima.
 

DeletedUser17472

Guest
Via pms of discord netwerken kan prima :p Op een ander forum deed iedereen het via pms. Het gaat wat trager maar is ook prima.

HIer krijg ik de indruk dat alles via skype loopt.....
@famdecibel Maak een WvW skype aan? Problem solved XD

Sorry dat ik zo moeilijk kan doen soms hoor, maar ik heb geen zin in dat alle spelers mijn gegevens krijgen. Ik krijg soms al genoeg op mijn dak via support en dat is een veilige omgeving. Ik wil dat niet via skype hebben. Helaas maken spelers daar misbruik van. Net als toen met dat beginnersrondje waar ik wolf was, dat is voor mijn gevoel al een stap te ver, maar daar is het de enige mogelijkheid om mee te kunnen spelen. Die keuze maak ik dan ook bewust. Skype voor netwerken gaat me net te ver. Ik ben goed bereikbaar via AF en discord.

En ik zet de vraag dan ook maar hier neer:
Kan iemand me daar meer uitleg over geven, want hoe moet ik netwerken... skype is prive, gsm is prive. Ik ben wel goed te bereiken via discord en AF pm.
Anders heeft het voor mij geen zin om mee te doen.
 
Bovenaan