[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.497
Miketijger probeert heel duidelijk op de achtergrond te blijven. Op discord 300 sneeuwballen gooien en hier geen tijd hebben om serieus mee te doen?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Waarom drankje niet op nonkel ?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Tevens: Nonkel Jos

Maak mij volgend potje bm.
 
Reactiescore
1.804
Goed vrienden ik ga zo terug lezen maar ik claim bij deze alvast de vangst van denduvel
 
Reactiescore
723
Nonkel jos
Komt met snel een stem daarstraks (op mij omdat ik mod ben) om in diezelfde post te vragen om iemand hem een samenvatting te geven.
Nu komt die op duvel met te laat reden.
Verder nergens te zien.
Inactiviteit

@pr0blieeb en @Westkip sterven aan inactiviteit. Ze waren beide Burger.

@miketijger gelieve morgen wel gewoon te stemmen.​
miketijger geen stem uitgebracht en probeerde denduvel te redden. overduidelijk wist hij dat het een goedje was en probeert zo nu in een goed daglicht te komen. kiezen jullie maar wie eerst, nonkel of miketijger
Jawel. Zie hierboven
En nee ik verdedigde Niels nergens. Alleen jullie non argumenten van over Niels vond ik op niks trekken. Kom met betere en ik had er misschien ook op gestemd.
Miketijger probeert heel duidelijk op de achtergrond te blijven. Op discord 300 sneeuwballen gooien en hier geen tijd hebben om serieus mee te doen?
Ik heb vandaag een drukke vandaag gehad. Mijn excuses, maar gelijk ook niet. Want ik heb ik 3post in mijn ogen meer aangebracht dan anderen.
ik verdenk miketijger ook al heel lang maar als candiu niet snel serieus gaat spelen stel ik voor dat we haar lynchen
Waarom en hoezo? Ik zie net het omgekeerde.
graag verweer van @miketijger op de recente stemmen
Just did
 
Bovenaan