[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.014
Dan toch nonkel?
Goed idee nonkel jos
Nonkel jos hoewel het dan 4-4-4 is
Dan ga ik mee nonkel

Ook omdat mike en ci nonkel stemmen.

benieuwd wie het dan nu toch nog wil terugdraaien
Met als reden naast het redden van elkaar?
ik ga mee op nonkel


Bovenstaande gebeurt. Het draait opeens naar nonkel ipv bappos en duvel.

die hier zelf mee beginnen.

vervolgens stemmen ik en laila ook op nonkel.

dash verbaast zich. Doet nog een poging met een posts vol tijdstippen.

en dan draait bappos het opeens weer terug. Met de reden “duvel mag ook, als ik het maar niet ben” Op dat moment stond je niet op lynch @bappos dus waarom nav dash toch naar duvel gaan?

Iets klopt er niet
 
Reactiescore
1.498
Bovenstaande gebeurt. Het draait opeens naar nonkel ipv bappos en duvel.

die hier zelf mee beginnen.

vervolgens stemmen ik en laila ook op nonkel.

dash verbaast zich. Doet nog een poging met een posts vol tijdstippen.

en dan draait bappos het opeens weer terug. Met de reden “duvel mag ook, als ik het maar niet ben” Op dat moment stond je niet op lynch @bappos dus waarom nav dash toch naar duvel gaan?

Iets klopt er niet

Dash zijn argument op DenDuvel klinkt logischer als die op Nonkel Jos.

Zo te zien heb ik gelijk als ik Killingsspreee zijn teksten mag geloof en goed interpreteer.
 
Reactiescore
1.577
Dash zijn argument op DenDuvel klinkt logischer als die op Nonkel Jos.

Zo te zien heb ik gelijk als ik Killingsspreee zijn teksten mag geloof en goed interpreteer.

zijn er überhaupt argumenten tegen me dan zo ja lees ik ze graag

ik zal ze als een goede goedje een voor een weerleggen
 
Reactiescore
1.279
zijn er überhaupt argumenten tegen me dan zo ja lees ik ze graag

ik zal ze als een goede goedje een voor een weerleggen
je hebt scherpe ongelijke tanden is een argument waarom je wolf zou kunnen zijn?
 
Reactiescore
397
Misschien hier meer naar luisteren @killingsspreeee
Wellicht als je iemand anders gequote had dan Calamus had ik geluisterd. Ik snap dit vage claimen niet als het zo obvious zou moeten zijn. Dag 2 is er één rol die 'bevestigd' kan worden met een nachtactie en daar is er al één van uit.

Edit: Daarnaast ben je altijd van het claimen geweest en doe je daar nooit zo vaag over als je goedje bent?
 
Reactiescore
338
Wellicht als je iemand anders gequote had dan Calamus had ik geluisterd. Ik snap dit vage claimen niet als het zo obvious zou moeten zijn. Dag 2 is er één rol die 'bevestigd' kan worden met een nachtactie en daar is er al één van uit.

Edit: Daarnaast ben je altijd van het claimen geweest en doe je daar nooit zo vaag over als je goedje bent?

Omdat er een welp kan inzitten, ik kan ook gwn los droppen dat ik doodsheks ben jaa
 
Bovenaan