[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
338
Denduvel, dash overtuigt mij

Dash zegt niets... Om te overtuigen. Jij en dash spelen gewoon een rolletje samen. Als ik erin blijf ben ik normaal vanavond bewezen goedje. Das de zekerheid die we hadden en jullie op deze manier kwijtspelen. Dus daarmee verkl*ten jullie het potje dat nu toch al een trolpotje is
 
Reactiescore
1.497
Dash zegt niets... Om te overtuigen. Jij en dash spelen gewoon een rolletje samen. Als ik erin blijf ben ik normaal vanavond bewezen goedje. Das de zekerheid die we hadden en jullie op deze manier kwijtspelen. Dus daarmee verkl*ten jullie het potje dat nu toch al een trolpotje is
Oei snel triggered?
Dit versterkt mijn gevoel. Als je goedje was zou je niet zo snel boos worden.
 
Reactiescore
338
Oei snel triggered?
Dit versterkt mijn gevoel. Als je goedje was zou je niet zo snel boos worden.

Nee ik zet mijn fout recht en ben actiever... Misschien zit nonkel mee in jullie complot en proberen jullie hem nu te redden

+

Ik word boos van de manier waarop er gespeeld wordt, niet van jouw argumenten, die zijn eerder zielig
 
Reactiescore
723
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet goed in waarom Bappos of DenDuvel gestemd wordt.
Bappos' eerste stem was rukurt? zonder redenatie.
Gelijk oplopende stemmen.
En dan zijn er nog stemmen op denduvel door dat niet stemmen en zo 'shit' roepen?
Gelijk geen redenen dus.
 
Reactiescore
1.014

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
mike die zijn holmaatje meteen in bescherming neemt, je hoeft het ons nu ook niet te makkelijk te maken, vrinden
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan