[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
999
biep biep biep biep

------ wolfdar spreekt ------


calamus incendium
spieder
miketijger
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik heb vertrouwen in mikey maar hij zal een stevig wolfske moeten vangen om hier nog uit te raken

calamus lijkt me een goede bm omdat hij combino persoonlijk aangevallen heeft
 
Reactiescore
1.804
ik heb nog geen stemmen geteld maar volgens mij lig ik eruit?
 
Reactiescore
1.014
candiu waarom neem je mike zo in bescherming???
Zodat jij er kinderlijk eenvoudig op kan reageren?
En trouwens ik neem hem geen eens in bescherming, ik verklaar gewoon zijn gedrag..

Klopt het trouwens dat je nog geen BM en Lynchstem hebt geplaatst?
ik ben benieuwd of je je aansluit bij de time of mike stemmers? Of gooi je alles nog open op een ander?
 
Reactiescore
1.277
Ik ga stemmen op spieder. Maar ik ga nog wel even stemmetjes tellen dus mogelijk wijzig ik nog.

[Rant] Door die hoeresneeuw kan ik niet fatsoenlijk scrollen door het topic [/rant]
 
Reactiescore
723
Zou je even lief willen zijn en het stemlijstje delen? ;)

Je kan de sneeuw uitzetten
 
Reactiescore
1.014
3 time
2 mike
2 spieder
1 blond
1 ci
1 combino
 
Reactiescore
1.014
Waarbij alle 3 de time stemmers geen BM hebben gekozen..

vind ik wel vreemd, gezien dat toch vaak t eerste is wat je doet. Omdat je praktisch er weinig tot geen info voor nodig hebt.

maar wel een lynch uit kunnen brengen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
En trouwens ik neem hem geen eens in bescherming, ik verklaar gewoon zijn gedrag..
sta me toe het vreemd te vinden dat je het gedrag van iemand, die in zijn laatste posts wat ophef veroorzaakte en zichzelf in een spotlight plaatste, probeert te verklaren? Alsof er in een sjet gezegd geweest is dat ie zich even koest moest houden en iemand anders het wel even kort oplost maar goed
 
Reactiescore
1.277

Dat staat uit, maar ik heb opeens een rechter kant in het scherm op mobiel en dat is ruk soms met scrollen.

Goede toevoeging aan het lijsteke van candiu met stemmen is dat de bm op spieder staat. Dus als time switched naar spieder staat spieder op lynch.
 
Bovenaan