[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.014
Mike is gewoon kinderlijk enthousiast, ik zie daar geen wolfs gedrag in.

Calamus Incendium is onverwachts super actief..dit kan wijzen op een leuke rol (goed of slecht). Gezien hij anders de moeite niet neemt om deel te nemen aan t potje.

Ik begin even niet over de mensen die alleen online komen voor een stem..die verdienen geen analyse/aandacht etc..

Killingspree is ouderwets mensen aan het bevragen naar hun bevindingen…en hoopt daar iets spannends tussen te vinden. Ik lees mee :like:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Mike is gewoon kinderlijk enthousiast, ik zie daar geen wolfs gedrag in.

Calamus Incendium is onverwachts super actief..dit kan wijzen op een leuke rol (goed of slecht). Gezien hij anders de moeite niet neemt om deel te nemen aan t potje.


Ik begin even niet over de mensen die alleen online komen voor een stem..die verdienen geen analyse/aandacht etc..

Killingspree is ouderwets mensen aan het bevragen naar hun bevindingen…en hoopt daar iets spannends tussen te vinden. Ik lees mee :like:

Wat een walgelijk arrogant stukje proza, stop hier eens mee candicute, dit staat je niet.
 
Reactiescore
2.193
wie is famdecibel? waarom wil je lunchen? bijzonder

Dit is veel te makkelijk, alsof een wolf zo makkelijk gaat typen. Wolven gaan letten op wat ze typen en gaan niet vlug zulke versprekingen geven.

Een grapje maken en jezelf gelijk indekken. MikeTijger.

Idem voor jou, alleen omdat je wel meteen je stem zet vind ik deze niet verdacht.

In deze discussie vind ik combino het meest verdacht, gisteren een opmerking gemaakt en voor de rest niet gezien. Even vuurtje aanwakkeren en dan pleitos zijn en laat de rest het werk maar doen principe.

Als antwoord op een zwakke verdenking


Goede opmerking, typfout


Ik ben nog niet echt bezig om me gelijk in te dekken ofzo. Even zorgen voor wat activiteit en dan bijten de wolfjes wel snel.

Hoezo nog, waarom zou je als goedje bezig zijn met indekken.

ik heb de eerste twee wolven al gevonden

Lynch ze dan?

Vorige keer dat hij wolf was ging hij ook trollen in het begin

Timeforplanb voor nu.

Ik troll altijd in begin als ik actief ben. Dan kan je net zo goed zeggen van "Hij post en dat deed hij vorig potje dat hij wolf was ook".
 
Reactiescore
1.014
Wat een walgelijk arrogant stukje proza, stop hier eens mee candicute, dit staat je niet.
Ik heb dus alleen maar gelijk, anders had je je wel verdedigt..

Wat vind jij van bappos zn stem op time?
 
Reactiescore
723
Hoezo nog, waarom zou je als goedje bezig zijn met indekken.
Met dat er doorgaans op de eerste dag niet veel verdenking en er soms/vaak at random gestemd wordt wou ik eens wat meer activiteit aanwakkeren. Tuurlijk moet ik me niet indekken als wolf, later worden de argumenten meer onderbouwend en dan ga je daar meer op moeten opbouwen. Ik nam door daarboven indekken als woordkeuze. Heb precies al veel onoplettende foutjes gemaakt.

verdacht dat jij het verdacht vindt dat ik jou verdacht vind.

overigens is het duidelijk timeforplanb.
Ik zie niet in waarom? Care to explain.
 
Reactiescore
397
Dit is veel te makkelijk, alsof een wolf zo makkelijk gaat typen. Wolven gaan letten op wat ze typen en gaan niet vlug zulke versprekingen geven.

In deze discussie vind ik combino het meest verdacht, gisteren een opmerking gemaakt en voor de rest niet gezien. Even vuurtje aanwakkeren en dan pleitos zijn en laat de rest het werk maar doen principe.

Hoezo nog, waarom zou je als goedje bezig zijn met indekken.
Tuurlijk is het geen verspreking van Mike, maar een grapje. Wat juist opvallend is, is dat als er op gereageerd wordt hij zichzelf gelijk begint in te dekken. Daarnaast citeer je inderdaad een leuke post van Mike waarin hij inderdaad zegt dat hij zich 'nog' niet indekt. Deze post citeer je alleen als je of denkt dat dit een verspreking is, of omdat je reacties wilt krijgen. Aangezien je wel gelijk je stem zet op Combino, ben je blijkbaar niet op een reactie aan het wachten. Rijst waarom je dit benoemd, maar niet stemt op Mike.

Opvallend dat de post van Mike wordt bestempeld als een typefout terwijl het een heel bewuste grap is. Aan de grap is niks verdacht, enkel aan het in de verdediging springen de post erna.

Edit: @.TimeforplanB Opvallend dat je op een volledig nieuwe naam stemt en als reden geeft een vuurtje aanwakkeren terwijl reacties uitlokken de enige manier is om dag 1 überhaupt iets voor elkaar te boksen.
 
Reactiescore
723
Ik heb nog geen enkele post 2x gelezen voor ik hem post
Dat lunchen ipv lynchen was degelijk als lynch getypt bedoeld en had hem pas door toen bappos hem aanhaalde. Geen grapje dus.
Mijn eerstvolgende post ging niet over lynch/lunch maar om mod verhaal van combino --> 2 aparte zaken.
 
Reactiescore
397
Ik heb nog geen enkele post 2x gelezen voor ik hem post
Dat lunchen ipv lynchen was degelijk als lynch getypt bedoeld en had hem pas door toen bappos hem aanhaalde. Geen grapje dus.
Mijn eerstvolgende post ging niet over lynch/lunch maar om mod verhaal van combino --> 2 aparte zaken.
O. Die conversatie heb ik verkeerd begrepen. Opmerking aan het front van .Time staat nog steeds.
 
Reactiescore
2.193
Tuurlijk is het geen verspreking van Mike, maar een grapje. Wat juist opvallend is, is dat als er op gereageerd wordt hij zichzelf gelijk begint in te dekken. Daarnaast citeer je inderdaad een leuke post van Mike waarin hij inderdaad zegt dat hij zich 'nog' niet indekt. Deze post citeer je alleen als je of denkt dat dit een verspreking is, of omdat je reacties wilt krijgen. Aangezien je wel gelijk je stem zet op Combino, ben je blijkbaar niet op een reactie aan het wachten. Rijst waarom je dit benoemd, maar niet stemt op Mike.

Opvallend dat de post van Mike wordt bestempeld als een typefout terwijl het een heel bewuste grap is. Aan de grap is niks verdacht, enkel aan het in de verdediging springen de post erna.

Edit: @.TimeforplanB Opvallend dat je op een volledig nieuwe naam stemt en als reden geeft een vuurtje aanwakkeren terwijl reacties uitlokken de enige manier is om dag 1 überhaupt iets voor elkaar te boksen.

Op wie zou ik dan moeten stemmen? Op mezelf? Op mike als ik niet geloof in hem als wolf om die post? Moet ik wachten tot het eind van de dag?

Ik stem nu al en vind combino om die reden verdacht. Dat uitlokken van reacties heb je wel een punt maar enige die hapt is dan speeder. In jouw logica is speeder voor mij dan een betere lynch?

Wilde die post van Combino citeren maar kan die niet vinden, denk dat ik verkeerd las.
 
Reactiescore
338
Ik ben blij dat we zo talrijk zijn terug, er wordt wel al redelijk met de vingergewezen + mijn gsm is rete traag door die sneeuw
 
Reactiescore
397
Op wie zou ik dan moeten stemmen? Op mezelf? Op mike als ik niet geloof in hem als wolf om die post? Moet ik wachten tot het eind van de dag?

Ik stem nu al en vind combino om die reden verdacht. Dat uitlokken van reacties heb je wel een punt maar enige die hapt is dan speeder. In jouw logica is speeder voor mij dan een betere lynch?

Wilde die post van Combino citeren maar kan die niet vinden, denk dat ik verkeerd las.
Met wat voor doel citeer je de post van Mike over het 'nog niet indekken' dan?
 
Reactiescore
338
Ks als bm dat ben ik hem ergens verschuldigd na het vorige legendarische netwerk potje! Wat de wolven betreft, heb wat zitten teruglezen en het gesprek gaat om de al dan niet verspreking van Mike. Hij is idd wel wat hyperactief en hij valt iets te hard op om wolf te zijn....
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
waar blijven mijn bm stemmen?????
 
Reactiescore
723
Voor de moment ga ik op speeder
Op deze moment vind ik hem het meest verdacht. Gelijk 2 verdachten, duidelijk voor time gaan, maar wat is er nu duidelijk op dag 1? Je kan dan vanavond of morgen nog iemand zien en dan zeggen dat je die al eerder had gezien bij de 2 verdachten.
 
Bovenaan