- Reactiescore
- 392
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Er is geen beul spiederde beul dat was ‘m die bedoel ik, BEUL BAPPOS BEUL!
mijn rol staat ook niet in de oorspronkelijke rollenlijst dat kan @WatBlaasJeInMijnOor? bevestigenEr is geen beul spieder
Welk citaat
Dat ging over Timeforplanb
???????????????????????????????????????
Kijk nog eens naar de rollenlijst spiederer zit geen ijzeren hein in daarom is er geen tegenclaim duh. ik ga niet claimen, wrm denk je dat ik zo overduidelijk oproep om bappos te beulen en de tweede wolf weet???
Ik heb meer tegen bappos, en gezien die tegen Rob is..ben ik pro Rob?@Candiu jouw mening graag over robske?
wat jammer deze miscommunicatie, het lijkt dat je hem citeert en dan tegen hem praatDat ging over Timeforplanb
Ik heb meer tegen bappos, en gezien die tegen Rob is..ben ik pro Rob?
Echter heb/had ik KS ook als goedje staan, maar die wil Rob er weer uit hebben. En graag een tegenclaim tegen/voor bappos. Om Bappos dus dan maar te kunnen laten als er geen tegenclaim komt, want dan zal Bappos wel de waarheid spreken.
Dus dan zie ik eerder KS en bappos samen als wolf.
Ik heb hem altijd als goedje, zo lang hij goed mee doet. Maar nu is hij voornamelijk bezig, met bepaalde mensen indirect te beschermenWaarom heb je KS als goedje, niets tegen KS, maar die heeft ook echt amper iets zinvols toegevoegd e ndat is gezien zijn normale spel wel heel bijzonder. Lijkt alsof hij zich bewust afzijdig houdt en nu actief is om subtiel medewolfje bappos te verdedigen.
Zit je nou goodwill te kweken?Waarom heb je KS als goedje, niets tegen KS, maar die heeft ook echt amper iets zinvols toegevoegd e ndat is gezien zijn normale spel wel heel bijzonder. Lijkt alsof hij zich bewust afzijdig houdt en nu actief is om subtiel medewolfje bappos te verdedigen.
Sowieso 1 van de twee, bappos infectie lijkt me sterk aangezien hij steeds al verdacht wordt. Vandaag Speederke Combino.denk rob en candiu wolf sws en wellicht bappos infectie bedank me later maar immers ben ik bewezen wolvenvangerk