[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Zit je nou goodwill te kweken?

Stel toch voor Speeder. te lynchen als hij niet claimt.

Edit: Hoe gaan we een Ijzeren Hein claim zo vroeg op de dag niet geloven? De wolven nemen toch nooit het risico om die rol te claimen met de kans dat er een tweede in zit? Al helemaal niet zo snel op de dag.

Goeie vraag, stel hem aan jezelf, want ik geloof hem niet?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Sowieso 1 van de twee, bappos infectie lijkt me sterk aangezien hij steeds al verdacht wordt. Vandaag Speederke Combino.

Kun je me dan nog eens 1x uitleggen waarom je deduceerde dat speeder wolf is, naast dat hij niet wil claimen.
 
Reactiescore
397
Kun je me dan nog eens 1x uitleggen waarom je deduceerde dat speeder wolf is, naast dat hij niet wil claimen.
Zie onderstaande post, dit geldde zowel voor Speeder. als voor bappos. Eén van de tweede heeft een geloofwaardige claim liggen, de andere niet.
Aangezien laila de enige informatie is die we hebben aangezien ze vos was, volgende post:

Aangezien ze hier twee mensen op goed zet, vermoed ik niet dat ze die heeft opgevraagd als vos zijnde aangezien ze dan een derde naam zou hebben (tenzij ze natuurlijk .Time erbij had gezet, wat zou kunnen). Ze geeft hier vier verdachten aan dus de kans is aanwezig dat hier een wolf tussen zit en ze als antwoord ja heeft gekregen. Wie heeft ze dan opgevraagd? Ik vermoed in elk geval Nonkel en Speeder naar aanleiding van deze posts:



Daarnaast stemde ze vandaag op nonkel, die dus burger blijkt te zien. Vandaar dat ik voor nu op Speeder stem.

Edit: @Combino Pastasaus Zie bovenstaande + geen claim van Speeder. Ben trouwens wel down voor een claimfest?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik ben bewezen burgerke trouwens maar dit spreekt niet in mijn voordeel

maar aangezien arbeit per direct gestopt is met dit potje na het zien van zijn rol en ik zijn rol overnam, spreekt dan wel in mijn voordeel
 
Reactiescore
1.014
Calamus als jij wolf bent en Dash drankje hebt gegeven :biggrin:.
Kan zn vrij briefje zijn ja..

En @Calamus Incendium jij had ook een post over “eventueel wolf zijn”. Zou wel een actie van jou zijn om na het potje daar op te wijzen…en dat wij goedjes dat allemaal niet serieus hebben genomen.
 
Reactiescore
397
@bappos @Combino Pastasaus Laten we Speeder doen vandaag. Kan me niet voorstellen dat Laila geen informatie had, uit haar lijstje zijn nonkel en Duvel dood. Bappos claimt Ijzeren Hein en blijft Speeder. over.

@Candiu Zei jij dat er geen één stemmer die op Speeder. stemde dag 1 nog leeft?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Bovenaan