[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.000
er wordt wel heel vlotjes op KS gegaan

maar dat lijkt mij ook wel logisch, want zonet toen ik zijn naam typte begon mijn wolfdar te biepen

voor mij is het KS, magic of denduvel

voorlopig blijf ik bij magique
 
Reactiescore
1.539
gegroet. ik vind het vooral vreemd dat magic en fam opperen dat er "inactieve wolven" zijn. die zijn er namelijk niet. daarnaast vertoonde magic vreemd gedrag laatst met iets van hmmmm lekker hapje ofzo. zij blijft mijn hoofdverdachte tot nu toe, killingspree durf ik te geloven en tot nu toe het voordeel van de twijfel te geven: er word vaker gezegd dat het een goede wvw speler is en ik kan me niet voorstellen dat hij zich hier zo makkelijk in de luren laat leggen.
 
Reactiescore
397
killingspree zaait enkel maar verwarring hij weet altijd perfect elke meest onrealistische optie aan te kaarten en dit te vervormen tot de meest logische optie.
en nu kan er maar 1 slet inzitten?
Heks lijkt me toch de meest logische optie? Daarnaast leg je me woorden in de mond, want er kan zo een 2e slet inzitten.

Jullie verwarren een foute bewoording met wolvengedrag. Een wolf zou wel een idioot zijn om in een no-claim/geen-informatie potje te vissen naar wat een lunch tegenhoudt. Bij wie zou ik daarnaast zitten te vissen? Van de speciaaltjes rollen weet enkel de heks als ze lunch tegenhoudt. Zowel de bengel als de slet als de DO weet dat niet.
 
Reactiescore
338
Context is alles en in deze context vond ik sieb zijn reactie toen heel gespeeld. Klopt dat wanneer hij wolf is heel herkenbaar is door zijn trollen, maar dat ik vond hem nu te licht gaan over zijn lynchstemmen. Hij doet nu wel de moeite om zich te verdedigen, dus kan wel goed zijn.
 
Reactiescore
1.539
Context is alles en in deze context vond ik sieb zijn reactie toen heel gespeeld. Klopt dat wanneer hij wolf is heel herkenbaar is door zijn trollen, maar dat ik vond hem nu te licht gaan over zijn lynchstemmen. Hij doet nu wel de moeite om zich te verdedigen, dus kan wel goed zijn.
Huh? KS bedoel je? Verraad je hier een medewolfke?????
 
Reactiescore
1.539
ah het is me helemaal ontgaan dat sieb wordt verdacht. ik dacht dat den duvel verdacht gemaakt werd door sieb?

als er sprake is van een klassieke countersituatie kunnen we er vanuit gaan dat één van jullie twee wolfke is?
 
Reactiescore
338
ah het is me helemaal ontgaan dat sieb wordt verdacht. ik dacht dat den duvel verdacht gemaakt werd door sieb?

als er sprake is van een klassieke countersituatie kunnen we er vanuit gaan dat één van jullie twee wolfke is?

Sieb counterde in dit geval...
 
Reactiescore
10
ik vind vooral de stem van marrie87 verdacht tbh, alsof de wolven tegen een onervaren wolfske gezegd hebben 'stem mee op capri, kan je niets mis meedoen' maar goed
Ik begrijp je gedachten, maar ik ben in dit geval met de meerderheid meegegaan. Ik ken het spel niet van TW, maar wel van real live.
 
Reactiescore
1.014
Begrijp ik het goed, dat voornamelijk KS en Duvel verdacht worden en dat Magic ook in dat rijtje hoort? die laatste heb ik volgens mij alleen bij Materlotti gezien.

KS is een capri stemmer, maar dat waren er meer. Die minder onderbouwing hadden.
Er gaan er net zoals gisteren op capri, een aantal makkelijk mee op KS.

Duvel zat op Problieb, is niet direct met capri-gate gelinkt. Daar zit dan alleen problieb nog op.

Nu ik alles nagelezen heb, zijn we erg taaltechnisch het potje aan het spelen. Er moet ook wat met weinig/tot geen info uit lynch, maar hierdoor is het ook lastig om nu de pagina's door te lezen en echt iets te vinden.
 
Reactiescore
10
omdat dit voor een wolf relevante info is. en aangezien jij een sterk wolf gevoel oproept bij me dit mij jouw achterliggend motief lijkt.
Ik houd me nog een beetje op de achtergrond om het spel goed te leren en jullie een beetje te kunnen peilen, maar ik vind het persoonlijk ook een goede vraag:), interessante informatie voor een wolf..
 
Reactiescore
1.707
Ik houd me nog een beetje op de achtergrond om het spel goed te leren en jullie een beetje te kunnen peilen, maar ik vind het persoonlijk ook een goede vraag:), interessante informatie voor een wolf..
als je vragen heb, niet met betrekking tot onze rollen deze ronde, mag je me gerust prive benaderen ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.290
Begrijp ik het goed, dat voornamelijk KS en Duvel verdacht worden en dat Magic ook in dat rijtje hoort? die laatste heb ik volgens mij alleen bij Materlotti gezien.

KS is een capri stemmer, maar dat waren er meer. Die minder onderbouwing hadden.
Er gaan er net zoals gisteren op capri, een aantal makkelijk mee op KS.

Duvel zat op Problieb, is niet direct met capri-gate gelinkt. Daar zit dan alleen problieb nog op.

Nu ik alles nagelezen heb, zijn we erg taaltechnisch het potje aan het spelen. Er moet ook wat met weinig/tot geen info uit lynch, maar hierdoor is het ook lastig om nu de pagina's door te lezen en echt iets te vinden.

Dat laatste is in direct contrast wat je gisteren zei, waar je mensen er op aanviel en dat was zelfs op basis van geen lunch/lynch info. En nu ben je ineens zo voorzichtig met je bewoording?

Bloodwolf is hem ondertussen ook weer gepeerd nadat hij kritiek kreeg op zijn stukje.
 
Reactiescore
1.503
Dat laatste is in direct contrast wat je gisteren zei, waar je mensen er op aanviel en dat was zelfs op basis van geen lunch/lynch info. En nu ben je ineens zo voorzichtig met je bewoording?

Bloodwolf is hem ondertussen ook weer gepeerd nadat hij kritiek kreeg op zijn stukje.
Bloodwolf en Candiu zijn beiden bezig met veel roepen en weinig zeggen.
 

Deleted User - 487974942

Guest
ah het is me helemaal ontgaan dat sieb wordt verdacht. ik dacht dat den duvel verdacht gemaakt werd door sieb?

als er sprake is van een klassieke countersituatie kunnen we er vanuit gaan dat één van jullie twee wolfke is?
absoluut niet, er waren gisteren 4 mensen die op mij gingen en ik ga enkel op DenDuvel!
Ik ben er overigens zekerder en zekerder van, de manier waarop hij voorzichtig gevat reageert spreekt boekdelen.

VERTROUW ME spieder denduvel is harig!
 
Bovenaan