[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
62
Denduvel

Ik verwijs naar de argumentatie van problieb.

+ duvelke heeft het gewaagd om zijn modpowers in dit potje te gebruiken en een post van mij te verwijderen. Het was een post met lasterlijke info over hem. Dat verdient een lynchstem op zich.
bedoel je de post van die tattoo? Wat had dat met duvel te maken?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
CL als jij een wolf bent gelieve 2 keer te knipperen met je ogen
 
Reactiescore
1.536
oh ik ben net klaar met werk en zie dat bappos en candiu m’n post wat vreemd vinden. heb nog niet bij kunnen lezen maar even voor de goeie orde: het viel me op dat er een tegenverdachtmaking kwam, dat vind ik altijd verdacht: wie van de twee kon ik nog niet uitpluizen maar sieb lijkt erg zeker te zijn van z’n zaak. het is dus niet m’n bedoeling een 50/50 te veroorzaken hoor; ik had gewoon nog niet genoeg tijd om terug te lezen wie er later stemde zegnaar.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
geen probleem spieder ik geloof je

er zijn er anderen meer verdacht
 
Reactiescore
1.014
Wat zeggen jullie van inactiefjes. De koppels laten doodvallen of de andere persoon solo door laten gaan?
Solo. Te laat en lastig om alsnog met ander te koppelen. Zeker als je wolf/burger over hebt ;-)
 
Reactiescore
62
Wat zeggen jullie van inactiefjes. De koppels laten doodvallen of de andere persoon solo door laten gaan?
Het zou wat zonde zijn om afgestraft te worden door je inactieve koppeling waar je zelf geen controle over had. Is het niet mogelijk om ze met andere solo spelers te koppelen die vrij komen? Natuurlijk is het wel moeilijker als het over slechtjes gaat.
 
Reactiescore
1.014
Ja zo ver was ik ook mee. Maar ik bedoel eerder waarom hij zegt dat er lasterlijke info tegen jou in stond. Het had niets met jou te maken maar met een post die op de klaagmuur werd gezet.
Lasterlijk niet in de zin van t potje. Maar gewoon standaard puberaal gedrag richting een mod.
 
Reactiescore
332
Het zou wat zonde zijn om afgestraft te worden door je inactieve koppeling waar je zelf geen controle over had. Is het niet mogelijk om ze met andere solo spelers te koppelen die vrij komen? Natuurlijk is het wel moeilijker als het over slechtjes gaat.

Nouja dan blijf ik schuiven natuurlijk, dat wordt wel veel gedoe. Er was van de start al een koppel van 3 en ik heb door Tycoon een tweede koppel van 3 gemaakt. Om dan nog meer te gaan aanpassen na dag 1 vind ik dan weer te rommelig, dus dan laat ik ze denk ik gewoon apart doorgaan.
 
Reactiescore
1.577
oh ik ben net klaar met werk en zie dat bappos en candiu m’n post wat vreemd vinden. heb nog niet bij kunnen lezen maar even voor de goeie orde: het viel me op dat er een tegenverdachtmaking kwam, dat vind ik altijd verdacht: wie van de twee kon ik nog niet uitpluizen maar sieb lijkt erg zeker te zijn van z’n zaak. het is dus niet m’n bedoeling een 50/50 te veroorzaken hoor; ik had gewoon nog niet genoeg tijd om terug te lezen wie er later stemde zegnaar.

interessant deze reactie, wolf spieder verdedigt zich altijd net iets meer dan nodig is
 
Reactiescore
10
Zou je ook kunnen zeggen waarom je geen goed gevoel hebt bij mij?
Ik denk dat de enige reden is dat je mij er bij zet is omdat ik op je goede vriendin Magic zit als verdachte.
Als er nog andere argumenten zijn hoor ik het graag.

Momenteel zijn er 4 personen waar ik wel op wil stemmen omdat ze al wat verdachte dingen hebben gedaan:
- Magic98 (Al eerder aangehaald waarom ik haar verdacht vind)
- Pr0blieb (trolt veel en heb het gevoel dat hij zowat zelfde speelt als toen we samen wolven waren 2 potjes geleden)
- Candiu (Aanhalen dat ze mij eerst wolfs vind maar dan een verklaring er voor geven, why? Nu haalt ze aan dat alleen Materlotti op Magic zit. Verder heb ik ook niet echt het gevoel dat ze echt aan het zoeken is, gewoon wat praten over capri stemmers en dergelijke)
- Bloodwolf (Een beetje een gespleten persoonlijkheid dit potje? Ene moment wat speelser en dan volledig in de aanval)

Hoeveel harige dieren zitten er in dit spel? Is dat bekend? Want dan kunnen het er ook meerderen zijn toch? Of stel ik nu een domme vraag...?
 
Bovenaan