[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
332
Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Bekijk bijlage 28916

Instellingen:
Aantal spelers
: Minimaal 20
Postlimiet: Nee
Klaagmuur: Aan
Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: WatBlaasJeInMijnOor? (via privébericht op het forum of discordbericht)
Lunch: via privebericht op het forum naar WatBlaasJeInMijnOor?
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic.
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel doorslaggevend. Geeft na zijn dood zijn functie door aan een andere speler naar keuze.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic.
Netwerken/Claimen: Nee/Nee
Klaagmuur: Aan
Hints: Nee
Zwarte dood: uit
Inactiviteit: 2 dagen niet stemmen is doodvallen aan inactiviteit voor het gehele koppel. Als er een actieve helft is zal ik deze proberen te koppelen aan een koppel met hetzelfde activiteitsprobleem of misschien een andere oplossing proberen te bedenken, maar gelieve speelt iedereen gewoon actief mee om het spel ook leuk te houden voor je wederhelft.

Posts met stem mogen nooit bewerkt worden!
Posts mogen nooit geheel verwijderd worden!

Mogelijke rollen:

Burger
Een inwoner zonder enige speciale krachten.

Jager
- Mag de naam van een speler naar keuze insturen naar de spelleiding, als de jager sterft, zal de ingestuurde naam meegaan in de dood.
- Indien er geen naam is ingestuurd zal de jager niemand meenemen in zijn dood.
- Indien de jager doodvalt aan inactiviteit zal zijn/haar schot komen te vervallen.
- Het schot mag op ieder moment gewijzigd worden.

Heks
-Zowel levensheks als doodsheks is mogelijk, een gecombineerde variant (heks met beide drankjes) is evengoed mogelijk, maar het kan ook dat er maar 1 van beide in het spel zit.
-Levensheks heeft een levensdrankje en kan hiermee eenmalig de lunch van die dag stoppen. Er wordt niet bekendgemaakt dat er een levensdrankje is ingezet.
- De doodsheks heeft een drankje dat eenmalig ingezet kan worden om een andere speler te doden. Ook bij deze wordt er niet bekend gemaakt dat er een doodsdrankje is ingezet.

Beul
- De beul kan eenmalig een speler doden. Dit meldt hij aan de spelleider.
- Dit gebeurd overdag, maar de naam van de beul wordt niet in het topic bekend gemaakt, gezien het een non-claim potje is!

Slet

- De slet mag elke nacht een spelersnaam naar keuze insturen, bij de ingestuurde naam zal de slet dan de nacht doorbrengen.
- De slet mag niet 2 nachten achter elkaar bij dezelfde persoon slapen.
- Men krijgt niet te horen of er een slet bij iemand is blijven slapen. Het is een hele stille slet ;)
- Indien de slet geen naam ingestuurd heeft, zal hij thuis slapen. Als de slet niet thuis slaapt, kan deze geen lunch zijn als de wolven de naam van de slet insturen als lunch. Echter als de wolven besluiten de speler waarbij de slet slaapt te lunchen, zal de slet ook sterven.
- De slet is vatbaar voor welke actie dan ook (dag & nacht acties).

Dorpsoudste
- Overleeft één aanval van de Weerwolven. Wanneer hij de nacht erna nogmaals gelunched wordt, zal hij wél sterven.
- Wanneer de dorpsoudste sterft, verliest de Beschermengel zijn/haar krachten.

Beschermengel
- Kan elke dag een naam naar keuze insturen naar de spelleiding, deze persoon wordt dan beschermd tegen de lunch.
- De berschermengel mag niet 2 keer achter elkaar dezelfde persoon beschermen.
- De beschermengel mag ook zichzelf beschermen.

Weerwolf
- De wolven mogen elke nacht een naam insturen naar de spelleiding, de ingestuurde naam zal sterven aan de lunch die nacht indien er geen actie wordt gedaan die deze lunch tegenhoudt.

Fluitspeler
Een slecht koppel dat verbannen is. Zij zullen terugkeren als fluitspelerkoppel om het spel samen winnend af te sluiten. Per nacht zal het fluitspelerkoppel 2 spelers betoveren, ieder 1 persoon per nacht dus. Diegene die een betovering over zich heen krijgt, krijgt hiervan bericht, maar hij/zij mag dit niet in het topic vermelden, mocht dit wel gedaan worden zal diegene direct gedood worden! Binnen het koppel mag de betovering wel besproken worden. Buiten de spelleider, je geliefde, de fluitspelers en jijzelf weet er dus niemand dat jij betoverd bent! De fluitspelers werken buiten elkaar om verder met niemand samen. Als iedereen een betovering over zich heeft, is het spel afgelopen en heeft de fluitspeler gewonnen. De fluitspelers zijn voor alles vatbaar, dus kan ook gedood worden door de beul, de jager en het doodsdrankje.

Nachtvolgorde:
Lynch
Beschermengel
Levensdrankje
Lunch
Doodsdrankje
Fluitspeler

Verdere mogelijke acties:
Jager: wanneer hij sterft

Koppelronde regels:
- Dit is een koppelronde, dus elke speler wordt bij het begin van het spel gekoppeld aan een willekeurige andere speler. Koppels zullen ALTIJD tot hetzelfde team behoren.
- G/G of S/S. G/S is in deze ronde onmogelijk.
- De wolven winnen bij gelijkspel tussen de slechtjes en de goedjes. Als er gelijkspel is en de fluitspelers zijn nog in het spel, dan is de BM doorslaggevend. Als de slechtjes dus een BM hebben, dan winnen zij automatisch. Als de BM onder de goedjes of neutraaltjes is, dan spelen we door tot de wolven simpelweg niet meer kunnen winnen.
- De goedjes winnen pas als alle wolven en neutraaltjes uit het spel zijn. Dus zelfs als de wolven al verslagen zijn, dan moeten de fluitspelers nog gelyncht worden voordat iedereen betoverd is!
- Dit is een non-claim potje, dus iedere speler die zijn rol in het topic zet of naar zijn rol hint zal sterven aan spelbederf!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
332
Deelnemers

1. Combino > Burger
3. Westkip > Burger
5. Candiu > Burger
7. Bappos > Dorpsoudste

8. Rob > Fluitspeler en dus winnaar!
11. Dash > Burger
16. Nonkel Jos > Dorpsoudste
23. Afterglow. > Burger

24. Pr0blieeb > Fluitspeler en dus winnaar!

29. Capricorno > Lynch dag 1 > Slet
6. laila > Liefdesverdriet dag 1 (Capricorno) > Burger
21. Tycoon960 > Inactiviteit dag 1 > Burger
26. killingsspreeee > Lynch dag 2 > Beschermengel
30. Team maligator > Liefdesverdriet dag 2 (killingsspreeee) > Burger
28. Freaker play > Lunch dag 2 > Beul
18. TimeforplanB > Liefdesverdriet dag 2 (Freaker play) > Jager
17. BloodWolf > Jagersschot dag 2 > Burger
12. Magic > Liefdesverdriet dag 2 (BloodWolf14) > Burger
31. een niet dubieuze naam > Inactiviteit dag 2 > Burger
9. spieder > Lynch dag 3 > Weerwolf
22. Marrie87 > Liefdesverdriet dag 3 (Speeder.) > Weerwolf
20. materlotti > Lunch dag 3 > Burger

10. famdecibel > Liefdesverdriet dag 3 (materlotti) > Burger
2. Calamus Incendium > Lynch dag 4 > Weerwolf
25. simeco > Liefdesverdriet dag 4 (Calamus Incendium) > Weerwolf

27. Jokersbrain > Lunch dag 4 > Heks
15. Mohniels > Liefdesverdriet dag 4 (Jokersbrain) > Burger
19. I Like Trains > Inactiviteit dag 4 > Weerwolf
4. Den Duvel > Lynch dag 5 > Weerwolf
14. Anthraxxol > Lynch dag 6 > Slet

13. Arbeitman > Liefdesverdriet dag 6 (Anthraxxol) > Burger
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
332
Reactiescore
332
De rollen zijn verdeeld! De koppelchats zijn nog niet allemaal gemaakt, maar jullie mogen wel vast beginnen.

- De eerste DL is zaterdag 29/05 om 22 uur voor de BM-stemming.
- Op zondag 30/05 om 22 uur is de eerste deadline voor de Lynch stemming.

Voor de nieuwelingen: neem de handleidingen die op dit subforum staan eens door en lees vooral de regels en rolbeschrijvingen bovenaan dit topic goed!

- Spelregels Weerwolven van Wakkerdam
- WvW voor Beginners

Bij vragen kun je natuurlijk bij mij op Discord terecht: Eigenteelt / WBJIMO#8633 of in de WvW Discord van TribalWars.

Veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
bij deze is het potje officieel opengebroken mvg
 
Reactiescore
1.804
ok als ik goed tel sta ik op lynch?
zoek het maar uit dan jezus :redface:
 
Reactiescore
1.804
ik bevestig noch ontken goedje dan wel slechtje te zijn maar wat ik wel kan zeggen is dat jullie BM stem veilig is bij mij :wink: :wink:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
ik bevestig noch ontken goedje dan wel slechtje te zijn maar wat ik wel kan zeggen is dat jullie BM stem veilig is bij mij :wink: :wink:
Ik ben overtuigd van je bm stem

smieco
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
ik bevestig noch ontken goedje dan wel slechtje te zijn maar wat ik wel kan zeggen is dat jullie BM stem veilig is bij mij :wink: :wink:
Overtuig me gerust waarom ik e zou moeten lynchen?
 
Reactiescore
1.804
Ik heb voorlopig combino pastasaus, calamus incendium, westkip, denduvel, candiu, laila, rob, spieder, famdecibel, dash, magic, arbeitman, anthraxxol, mohniels, nonkel jos, bloodwolf, timeforplanb, i like trains, materlotti, tycoon960, marrie87, afterglow, killingsspreee, jokersbrain, freaker play, cparicorno, team maligator en een niet dubieuze naam nog niet zien posten.

Hoogst eigenaardig ik vermoed dan ook dat er minstens 1 wolf tussen zit.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb altijd genoten van de potjes van @Capricorno toen ik nog meespeelde. goed opgezet en mooie verhaaltjes


calamus incendium

calamus incendium

bij deze is het potje officieel opengebroken mvg

ok als ik goed tel sta ik op lynch?
zoek het maar uit dan jezus :redface:

claimen is verboden gelieve dood te gaan

ik bevestig noch ontken goedje dan wel slechtje te zijn maar wat ik wel kan zeggen is dat jullie BM stem veilig is bij mij :wink: :wink:

Simeco heeft duidelijk een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis. Wie hebben er twee persoonlijkheden? De mensen die overdag brave burger zijn en 's nachts wolf!

BM stemmen mogen naar mij.
 
Bovenaan