[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
112
Van een afstandje kijk ik naar het wantrouwen onderling. Wantrouwen gebaseerd op voorgaande rondes, het verleden...

Waar ik de hoop had dat ik geleidelijk zou kunnen instappen is deze hoop weg...
Geen kennis of verleden... Wie van jullie allemaal is toch verdacht? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.014
Ik kan natuurljk niet blindelings een keuze maken, ik kan niet eens uitmaken wie wie is…Nah ja buiten Bappos dan misschien...
Overtuig me? Win mijn hart?
Ik stem op Simeco al BM

Ik niet kan terugvallen op de tonnen wvw ervaring en wijsheid die hier rondgaat… Nee, ik moet nederig afgaan op wat ik wel weet… Hij moet toch wel de meest ervaren speler op het forum zijn? <3
Van een afstandje kijk ik naar het wantrouwen onderling. Wantrouwen gebaseerd op voorgaande rondes, het verleden...

Waar ik de hoop had dat ik geleidelijk zou kunnen instappen is deze hoop weg...
Geen kennis of verleden... Wie van jullie allemaal is toch verdacht? :rolleyes:

Ik snap dat dat het begin lastig maakt. Zo ben ik ook ooit begonnen.

Je geeft nu in 3 posts aan dat je niet ergens op kunt baseren. Waar anderen dit wel doen icm andere potjes.

Ga op zoek naar losse acties/opmerkingen en deel daar je mening over.

Wat vind je er bijvoorbeeld van om 1 van de nieuwe speler te lynchen? Dit staat namelijk los van kennis en gedrag van spelers voor jou om er over te oordelen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
sommige dingen veranderen ook nooit, fam die standaard stemt op gevoel op de eerste beste persoon die haar tegenspreekt of verdenkt :biggrin:
 
Reactiescore
1.536
Houdt meer steek dan de stemmen op combino.
ik excuseer mij alvast ben bier drinken al. maaaar het is toch duidelijk dat dash hier zn medewolfke probeert te beschermen, overduidelijk zegt mijn wolfdar tingtingdongdingdang bij dash en combino. dus daarom: combino pastasaus
 
Reactiescore
1.577
ik excuseer mij alvast ben bier drinken al. maaaar het is toch duidelijk dat dash hier zn medewolfke probeert te beschermen, overduidelijk zegt mijn wolfdar tingtingdongdingdang bij dash en combino. dus daarom: combino pastasaus

met de quote van spieder voel ik me gesterkt in mijn vermoeden dat Mike wolfke is

de verdediging van Dash voor combino viel idd meer op dan die van bappos voor combino

maar combino en bappos werden al door anderen benoemd dus daar surft wolfke miketijger graag op mee
 
Reactiescore
62
Nee klopt, geen neutraaltjes en daarom vroeg ik me af wat je als niet zo’n sterke rol zag.

Maar een weerwolf lijkt mij wel gevaarlijk. Het is voor de goedjes beter als het een welp is
Een welp zou juist gevaarlijker zijn. Een extra dood goedje als er een rol wordt geclaimd + ze spelen meer op zichzelf dus je kan er minder verbanden mee leggen.

Kan me hier wel in vinden. Makkelijke stem van bappos, al is dat op de eerste dag altijd zo. :redface:

Overigens is Calamus Incendium wolf. Hij had de lijn vorig potje goed te pakken als goedje maar we zien dat hij dit potje weer enkel generieke CL posts maken. Wolven vallen terug in oude gewoontes.
Je stem op één van de extra spelers zetten is echt een weggegooide stem.
 
Reactiescore
1.536
met de quote van spieder voel ik me gesterkt in mijn vermoeden dat Mike wolfke is

de verdediging van Dash voor combino viel idd meer op dan die van bappos voor combino

maar combino en bappos werden al door anderen benoemd dus daar surft wolfke miketijger graag op mee
lul nou niet zo stom man stem op combino dikke drol
 
Bovenaan