[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

DeletedUser17472

Guest
Iedereen is de beste bm zo te lezen, niks gemist dus.

@Combino Pastasaus welk nut heeft het om te melden dat je iets onthoud?
Niks want hij moet iedereen onthouden als je hem zo hoort. Volgens mij zijn stopzin.
Dash is erg verdacht. Je posts zijn langer dan normaal en hij is actiever dan normaal.
Ik weet niet wat er met de posts van Dash is, maar ze zijn anders dan anders.

@Rinske wie ben jij? Je maakt mij niet wijs dat je nieuw bent, een oude speler met een nieuwe naam.....en dat vertrouw ik nooit zoals je al weet.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Hallo vrienden. Blij dat ik toch mee doe. Ik stem pr0sieb.

hij is een gewiekst wolvenvanger.
Bedankt arbeitman voor het vertrouwen. Ik vind u eveneens een gewiekst wolvenvanger maar ook een hele sluwe wolf. Daarom kies ik u dit maal niet als bm
 
Reactiescore
397
ik deed toen ook al mee ventje
Idem dito?
Niks want hij moet iedereen onthouden als je hem zo hoort. Volgens mij zijn stopzin.

Ik weet niet wat er met de posts van Dash is, maar ze zijn anders dan anders.

@Rinske wie ben jij? Je maakt mij niet wijs dat je nieuw bent, een oude speler met een nieuwe naam.....en dat vertrouw ik nooit zoals je al weet.
Wat een post fam. Dit voelt een beetje onfamdecibels aan. 'Anders dan anders' klinkt als een vrij makkelijke verdenking.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Niks want hij moet iedereen onthouden als je hem zo hoort. Volgens mij zijn stopzin.

Ik weet niet wat er met de posts van Dash is, maar ze zijn anders dan anders.

@Rinske wie ben jij? Je maakt mij niet wijs dat je nieuw bent, een oude speler met een nieuwe naam.....en dat vertrouw ik nooit zoals je al weet.
fam met verdenking gebaseerd op gebakken lucht, dit onthoud ik
 
Reactiescore
559
Die onthoud ik!


Je hoort mij nergens zeggen dat Rinske niet welkom is. Die is niet nieuw, maak dat de kat wijs, maar niet fam.
jij mag nodig wat over combino zeggen met onthouden.

lijkt bij jou ook een standaard zinnetje te zijn ^^
 
Reactiescore
1.491
De eerste dag kan je sws nergens mee? Of toch weinig. Het is giswerk en ik probeer er wat schwung in te houden?

DenDuvel, hier geloof ik niks van.

Dag 1 is een dag net zoals een andere dag en duidelijk dat je probeert iedereen af te leiden van het wolvenjagen.
 
Reactiescore
561
zullen we niet gewoon arbeitman of calamus lynchen?

dan weten we direct dat als de ene goed is, de andere slecht en vice versa?

We kunnen ook jou lynchen?

Ben je goed, dan ben je geen verlies en maken de goedjes zelfs meer kans.
Ben je slecht, is het mooi meegenomen.

Materlotti
 
Bovenaan