[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
998
ik vind dat we door moeten gaan op de twee nieuwe spelers

het ding is: ze gaan nooit beide slecht zijn want dan is het potje volledig uit zijn balans getrokken

we zitten dus met
- goed + slecht
- goed + neutraal
- goed + goed (maar zou raar zijn voor de balans)
- neutraal + neutraal

hoe dan ook, uit de één zijn dood kunnen we wel iets afleiden denk ik
 
Reactiescore
1.014
Ik ben er vanaf vandaag ook weer bij.
Mijn BM gaat naar KS
 
Reactiescore
561
ik vind dat we door moeten gaan op de twee nieuwe spelers

het ding is: ze gaan nooit beide slecht zijn want dan is het potje volledig uit zijn balans getrokken

we zitten dus met
- goed + slecht
- goed + neutraal
- goed + goed (maar zou raar zijn voor de balans)
- neutraal + neutraal

hoe dan ook, uit de één zijn dood kunnen we wel iets afleiden denk ik

U hebt alle mogelijke uitkomsten opgesomd. Bedankt voor de bijdrage.
 
Reactiescore
2.193
Ik ga voor combino.

Paar potjes geleden deed hij ook constant roepen dat hij mensen in de gaten hield enzo toen hij goedje was. Dat doet hij nu ook maar hij doet het zo overdreven dat het gespeeld lijkt. Zo kan hij met voorbedachte raden terugwijzen naar een potje waar hij wel goedje was en ook zo deed.
 
Reactiescore
62
ik vind dat we door moeten gaan op de twee nieuwe spelers

het ding is: ze gaan nooit beide slecht zijn want dan is het potje volledig uit zijn balans getrokken

we zitten dus met
- goed + slecht
- goed + neutraal
- goed + goed (maar zou raar zijn voor de balans)
- neutraal + neutraal

hoe dan ook, uit de één zijn dood kunnen we wel iets afleiden denk ik
Er zitten geen neutraaltjes en koppels in de instellingen. @Rinske met een niet zo sterke rol bedoel ik dat ze waarschijnlijk gewoon burger/weerwolf zijn. Kans lijkt mij wel groot dat 1 van hun wolf is maar dat zien we later wel.
 
Reactiescore
723
Ik zie Bappos en combino wel als mooi wolvenkoppel. Hij heeft lichtjes combino al zitten verdedigen.
 
Reactiescore
276
Er zitten geen neutraaltjes en koppels in de instellingen. @Rinske met een niet zo sterke rol bedoel ik dat ze waarschijnlijk gewoon burger/weerwolf zijn. Kans lijkt mij wel groot dat 1 van hun wolf is maar dat zien we later wel.
Nee klopt, geen neutraaltjes en daarom vroeg ik me af wat je als niet zo’n sterke rol zag.

Maar een weerwolf lijkt mij wel gevaarlijk. Het is voor de goedjes beter als het een welp is
 
Reactiescore
1.577
klopt, dit vergeet ik niet

wat precies vergeet je niet?

ik vind dat we door moeten gaan op de twee nieuwe spelers

het ding is: ze gaan nooit beide slecht zijn want dan is het potje volledig uit zijn balans getrokken

we zitten dus met
- goed + slecht
- goed + neutraal
- goed + goed (maar zou raar zijn voor de balans)
- neutraal + neutraal

hoe dan ook, uit de één zijn dood kunnen we wel iets afleiden denk ik

ik snap de logica an sich wel, maar tegelijk ook een makkelijke manier voor een wolfke om er twee goedjes uit te werken

weet niet of ik als spellijder nog slechtjes zou toevoegen, ervan uitgaande dat de balans bij aanvang al min of meer in orde was
 
Reactiescore
1.532
luister nou, ik heb gister de eerste twee wolven al gevangen: combino en dash. bovendien lieten ze zich gisteren veel zien totdat ik zei dat ze wolf waren, houden jullie je bewust even afzijdig nu mannen? even een beetje van de wolfdar afkomen?
 
Reactiescore
141
DenDuvel, hier geloof ik niks van.

Dag 1 is een dag net zoals een andere dag en duidelijk dat je probeert iedereen af te leiden van het wolvenjagen.
Als ervaren speler moet Bappos dit toch wel beamen dat wat DenDuvel zegt 90% van de potjes gewoon waar is. Ik vind dit een vreemde gewaarwording.

Dit vergeet ik niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga voor combino.

Paar potjes geleden deed hij ook constant roepen dat hij mensen in de gaten hield enzo toen hij goedje was. Dat doet hij nu ook maar hij doet het zo overdreven dat het gespeeld lijkt. Zo kan hij met voorbedachte raden terugwijzen naar een potje waar hij wel goedje was en ook zo deed.
Ik volg mijn burgemeester. Dan hoeft Combino niet alles meer te onthouden.
 
Reactiescore
397
Als ervaren speler moet Bappos dit toch wel beamen dat wat DenDuvel zegt 90% van de potjes gewoon waar is. Ik vind dit een vreemde gewaarwording.

Dit vergeet ik niet.

Kan me hier wel in vinden. Makkelijke stem van bappos, al is dat op de eerste dag altijd zo. :redface:

Overigens is Calamus Incendium wolf. Hij had de lijn vorig potje goed te pakken als goedje maar we zien dat hij dit potje weer enkel generieke CL posts maken. Wolven vallen terug in oude gewoontes.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
141
Kan me hier wel in vinden. Makkelijke stem van bappos, al is dat op de eerste dag altijd zo. :redface:

Overigens is Calamus Incendium wolf. Hij had de lijn vorig potje goed te pakken als goedje maar we zien dat hij dit potje weer enkel generieke CL posts maken. Wolven vallen terug in oude gewoontes.
Overigens vind ik Bappos al beetje makkelijk bezig, de stem van Dashba gelijk erachter na vind ik heel erg wolfs.
 
Reactiescore
1.014
Kan me hier wel in vinden. Makkelijke stem van bappos, al is dat op de eerste dag altijd zo. :redface:

Overigens is Calamus Incendium wolf. Hij had de lijn vorig potje goed te pakken als goedje maar we zien dat hij dit potje weer enkel generieke CL posts maken. Wolven vallen terug in oude gewoontes.
Ik vind dit een makkelijke stem, ook al bevestig je (?) dat dat op dag 1 logisch is.
potje is 24 uur oud en CI heeft gisteren 2 posts geplaatst.

Wie post er volgens jou dan al wel met inhoud? Materlotti? Gezien je zn “strategie” volgt.
 
Reactiescore
397
Ik vind dit een makkelijke stem, ook al bevestig je (?) dat dat op dag 1 logisch is.
potje is 24 uur oud en CI heeft gisteren 2 posts geplaatst.

Wie post er volgens jou dan al wel met inhoud? Materlotti? Gezien je zn “strategie” volgt.
Hoezo zijn strategie? Vind de meeste posts dag 1 inderdaad bullshit. Daarnaast is er niet eens een wethouder en vind ik dag 1 nog minder interessant omdat de burgemeester amper impact heeft. In de post van Materlotti aan de top van deze pagina is een nikszeggende post die buitengewoon lang is voor zijn doel. Hij zegt hierin niks.

Normaal gesproken stem je dag 1 op stemgedrag en een beetje op postgedrag. Ik wil alvast mijn stem zetten omdat ik zo een verjaardag heb.

Reden voor de stem op calamus is omdat ik zijn posts typische ik ben wel actief posts vind. Daarnaast neig ik vaak dag 1 naar iemand die op de achtergrond speelt en weinig aandacht krijgt. Tenslotte zie ik twee spelers toegevoegd worden aan de pot, waarbij ik altijd neig naar 1 slechtje en 1 goedje maar dit is een bias van mij.
 
Bovenaan