[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.000
combino vos lijkt mij niet super waarschijnlijk, en de reden daarvoor is inderdaad dat hij die 3 namen nooit zou opgeven

het lijkt mij inderdaad een spartelende wolf in het nauw, zoals bloodwolf zegt, en doordat hij al op lynch stond wou hij de echte vos uit zijn kot lokken

echter weten we nu wel nog niet wie de echte vos is aangezien niemand zich kenbaar heeft gemaakt

zijn er al bewezen goedjes? in dat geval denk ik dat het een goed idee is om het orakel - als dit erin zit - van combino vannacht aan één van deze bewezen goedjes te laten zien

E: miketijger misschien bewezen door priesteractie
 
Reactiescore
277
Ik denk niet dat Mike Priester is. Voelt eerder aan als een Ketter. Elke Priester had denk ik Combino wel gewaterd in de hoop daar bewezen goedjes mee te vangen. Hij heeft immers drie namen genoemd die kennelijk geen Wolf/Welp kunnen zijn. Enkel nog Wilde.
 

Deleted User - 487974942

Guest
als combino startwolf is, dan heeft hij wel laila opgeofferd...
alhoewel niemand daar verder op zou gegaan zijn mocht hij wolf gebleken zijn
 
Reactiescore
1.014
Ik merk dat er nu dingen 100x herhaald en uitgevonden worden, en daar stoor ik me eerlijk gezegd aan.
We schieten geen ruk op zo.
 
Reactiescore
277
Ja in het kort is het gewoon:
- Combino faket de Vosclaim als startwolf en benoemt Laila voor het geval hij sterft
- Laila is nacht 1 geïnfecteerd
- Mike is Ketter die Dash watert ipv Combino om een random reden. Nogmaals Combino wolfje dus

Dit hoeft men niet meer te herhalen hoor :)
 
Reactiescore
1.014
met dit soort posts schieten we ook niets op
Klopt
Ja in het kort is het gewoon:
- Combino faket de Vosclaim als startwolf en benoemt Laila voor het geval hij sterft
- Laila is nacht 1 geïnfecteerd
- Mike is Ketter die Dash watert ipv Combino om een random reden. Nogmaals Combino wolfje dus

Dit hoeft men niet meer te herhalen hoor :)
Eens
 
Reactiescore
1.577
als combino startwolf is, dan heeft hij wel laila opgeofferd...
alhoewel niemand daar verder op zou gegaan zijn mocht hij wolf gebleken zijn

inderdaad sieb, daarom lijkt de claim van Combino me dus correct
waarom zou je je medewolvin zomaar voor de leeuwen gooien? dat houdt geen steek, iemand als @.TimeforplanB moet dit ook beseffen

daarom neig ik op dit moment naar hem, en ook Bloodwolf lijkt ons steeds maar de tegenovergestelde richting uit te willen sturen
 
Reactiescore
1.000
Ja in het kort is het gewoon:
- Combino faket de Vosclaim als startwolf en benoemt Laila voor het geval hij sterft
- Laila is nacht 1 geïnfecteerd
- Mike is Ketter die Dash watert ipv Combino om een random reden. Nogmaals Combino wolfje dus

Dit hoeft men niet meer te herhalen hoor :)

eens met punt 1 en 2

punt 3 weet ik niet zeker, Dash werd verdacht (ook door mezelf) dus ik vind niet dat mike automatisch ketter is

blijft gewoon 50 50 voor mij, maar goed, Dash kan zeker nog wolfke zijn natuurlijk want hij en combino spelen duidelijk onder één hoedje
 
Reactiescore
1.000
jongens, er is geen tegenclaim en combino benoemde Laila als wolf
deze claim is gewoon correct? combino kan hoogstens geïnfecteerd zijn

hij benoemde laila niet als wolf, hij zei dat er tussen KS, rinske en laila minstens één wolf zat

dit zegt dus eigenlijk zo goed als niets

waarom verdedigt nonkel combino hier?
 
Reactiescore
277
jongens, er is geen tegenclaim en combino benoemde Laila als wolf
deze claim is gewoon correct? combino kan hoogstens geïnfecteerd zijn
Nogmaals: Ik heb redenen genoemd waarom ik zelf denk dat de tegenclaim uitgebleven is. Over herhalen gesproken.

inderdaad sieb, daarom lijkt de claim van Combino me dus correct
waarom zou je je medewolvin zomaar voor de leeuwen gooien? dat houdt geen steek, iemand als @.TimeforplanB moet dit ook beseffen

daarom neig ik op dit moment naar hem, en ook Bloodwolf lijkt ons steeds maar de tegenovergestelde richting uit te willen sturen
Nogmaals: Als Combino denkt als wolfje gelyncht te gaan worden kan hij prima een medewolf noemen in het rijtje spelers. Over herhalen gesproken.
 
Reactiescore
1.577
dat combino nog niet gewelpt is, heeft er wellicht gewoon mee te maken dat er geen welp is? gezien nu al twee keer de lunch niet is doorgegaan, houd ik rekening met meerdere infectiewolven
 
Reactiescore
1.577
hij benoemde laila niet als wolf, hij zei dat er tussen KS, rinske en laila minstens één wolf zat

dit zegt dus eigenlijk zo goed als niets

waarom verdedigt nonkel combino hier?

het zegt dat er één op drie wolf is, dat zegt best veel

mijn verdediging is evident, ik wil de vos niet kwijt?
 
Reactiescore
397
Ja in het kort is het gewoon:
- Combino faket de Vosclaim als startwolf en benoemt Laila voor het geval hij sterft
- Laila is nacht 1 geïnfecteerd
- Mike is Ketter die Dash watert ipv Combino om een random reden. Nogmaals Combino wolfje dus

Dit hoeft men niet meer te herhalen hoor :)
Denk niet dat zowel punt 1 als punt 3 klopt. Nogmaals dag 2 vosclaim zonder counter claim klopt gewoon.
 

Deleted User - 487974942

Guest
dat combino nog niet gewelpt is, heeft er wellicht gewoon mee te maken dat er geen welp is? gezien nu al twee keer de lunch niet is doorgegaan, houd ik rekening met meerdere infectiewolven
voor mij kan combino ook gewoon geinfecteerd zijn hoor.
De welp kan gewoon mislukt zijn als combino geinfecteerd is.
 
Reactiescore
2.196
jongens, er is geen tegenclaim en combino benoemde Laila als wolf
deze claim is gewoon correct? combino kan hoogstens geïnfecteerd zijn

Kijk eens naar post gedrag van laila dag 1 en dag 2. Iemand ik dacht bloodwolf heeft daar post over gemaakt. Doet me denken dat laila juist geïnfecteerd is. Dan gaat heel je verdediging ook weg.
 
Bovenaan