[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.804
Nadat ik er de voorbije twee potjes op zeer onsportieve wijze uitgewerkt werd, zal ik dit keer de goedjes naar de overwinning lijden. Het helpt wat dat betreft ook dat ik een goedje ben. Jullie BM stem is dus welkom en vooral heel veilig bij mij.

Ik zie hier al enkele stemmen op spieder en wat mij betreft is hij ook een heel goede keuze
 
Reactiescore
1.498
Aangezien ik het vorige potje alle wolven eruit pikte, stel ik voor mij BM te maken.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Aangezien ik het vorige potje alle wolven eruit pikte, stel ik voor mij BM te maken.
je had alle info als ziener en alsnog wist je het potje veel langer dan nodig te rekken door dubieuze uitspraken en acties?

verklaar? nonkel is bij uitstek de speler die iedereen hier een rad voor de ogen draait?
als nonkel goedje is, is hij steevast 1 vd betere (al dan niet de beste) spelers van het potje en zoals we zagen vorig potje is hij waardeloos als slechtje?
 
Reactiescore
1.804
als nonkel goedje is, is hij steevast 1 vd betere (al dan niet de beste) spelers van het potje en zoals we zagen vorig potje is hij waardeloos als slechtje?
als we op de meest waardeloze spelers gaan stemmen kunnen we beter blond kiezen?
 
Reactiescore
1.498
je had alle info als ziener en alsnog wist je het potje veel langer dan nodig te rekken door dubieuze uitspraken en acties?


als nonkel goedje is, is hij steevast 1 vd betere (al dan niet de beste) spelers van het potje en zoals we zagen vorig potje is hij waardeloos als slechtje?
Waar heb je het over?
 
Reactiescore
1.286
Vriendelijke reminder dat ik op dit moment op een gemiddelde van 3 wolven uit de laatste 2 keer lynchen sta.

Tevens Vriendelijke reminder dat spieder nog nooit een goede ronde heeft gedraaid.
 
Reactiescore
1.498
Vriendelijke reminder dat ik op dit moment op een gemiddelde van 3 wolven uit de laatste 2 keer lynchen sta.

Tevens Vriendelijke reminder dat spieder nog nooit een goede ronde heeft gedraaid.
Je moet niet anderen neerhalen om jezelf op te halen.
 
Bovenaan