[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
276
Spannend. Zin in het potje.

Maar wat is -zwarte dood- nou?

En als ik het goed heb begrepen over de infectie-infectie wolf is het dus zo dat wanneer hij iemand heeft geïnfecteerd deze een infectie wolf wordt en op zijn beurt ook al iemand mag infecteren? :(

edit: Never mind. Al gevonden wat zwarte dood betekent
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
62
Ik gok dus dat er infectie infectiewolf inzit want dat heet Jordy al eerder gedaan.

Killing mag bm worden wegens vorig potje
Het potje daarvoor ok, maar het vorige? haha

Spannend. Zin in het potje.

Maar wat is -zwarte dood- nou?

En als ik het goed heb begrepen over de infectie-infectie wolf is het dus zo dat wanneer hij iemand heeft geïnfecteerd deze een infectie wolf wordt en op zijn beurt ook al iemand mag infecteren? :(
Heel soms zitten er geen wolven in het potje, er is dan een random lunch elke nacht en je kan dan alleen winnen door zwarte dood te zeggen. Maar als dit fout is val je dood.
Ja die kan een infectiewolf maken, dus er gaan dan 2 mensen in wolfje veranderen.
 
Reactiescore
338
Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik het niet kende, dacht altijd dat zwarte dood was bij inactief hahaha oeps
 

DeletedUser17472

Guest
Succes allemaal.

Ik zie dat Time ook weer meedoet, dus bij deze ook weer mijn BM stem.
 
Reactiescore
141
Het moge duidelijk zijn, iedereen die niet op mij als BM stemt is overduidelijk wolf
 
Reactiescore
397
Het potje daarvoor ok, maar het vorige? haha


Heel soms zitten er geen wolven in het potje, er is dan een random lunch elke nacht en je kan dan alleen winnen door zwarte dood te zeggen. Maar als dit fout is val je dood.
Ja die kan een infectiewolf maken, dus er gaan dan 2 mensen in wolfje veranderen.
Ik ben elk potje top?
 
Reactiescore
112
Ik kan natuurljk niet blindelings een keuze maken, ik kan niet eens uitmaken wie wie is…Nah ja buiten Bappos dan misschien...
Overtuig me? Win mijn hart?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik kan natuurljk niet blindelings een keuze maken, ik kan niet eens uitmaken wie wie is…Nah ja buiten Bappos dan misschien...
Overtuig me? Win mijn hart?
Ik zal het je makkelijk maken... ik wil geen bm zijn.
 
Bovenaan