[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.531
nouja, opzich niet heel gek @famdecibel dat het verdacht is dat je géén burgemeester wil zijn. maar inderdaad, dat wil jij nooit en dat een @Combino Pastasaus daar zo makkelijk op hapt is vreemd.

ik laat daarom mijn lynchstem gewoon op combino staan vooralsnog.

mijn bm stem zet ik het liefst op mezelf maar gaat naar mij bro blond
 
Reactiescore
1.531
Vriendelijke reminder dat ik op dit moment op een gemiddelde van 3 wolven uit de laatste 2 keer lynchen sta.

Tevens Vriendelijke reminder dat spieder nog nooit een goede ronde heeft gedraaid.
dat laatste is onzin, 2 potten terug nog een goede ronde. waarom mag ik geen bm van je worden dash? zeer verdacht bezig....
 
Reactiescore
1.285
dat laatste is onzin, 2 potten terug nog een goede ronde. waarom mag ik geen bm van je worden dash? zeer verdacht bezig....
Een kapote klok heeft ook tweemaal per dag gelijk.
 
Reactiescore
1.804
Jou gebeuld, lynch van een andere wolf op dezelfde dag plus speeder laatse ronde lynch.
oh ja ik vergat dat ik je gejagerd had woehaha

maar goed dit is natuurlijk niet allemaal jouw eigen verdienste dus een beetje een matig argument!!
 
Reactiescore
338
Normaal zou ik los voor wbjimo gaan, maar de spelleider kan je niet als bm hebben zeker. Dan wil ik miketijger een kans geven!
 
Reactiescore
276
Zo, even alles teruggelezen. Behalve het zichzelf aanprijzen en verheerlijken om BM te worden staat er niet veel interessants tussen.

Mijn stem gaat naar Killingsspreeee
 
Reactiescore
1.804
Eens spieder dash zou wel eens wolf kunnen zijn
 
Bovenaan