[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games (summerless version)

Deleted User - 2075062

Guest
Oh en idd wat een kutpotje ... Wolventeam was zwaar OP en Veel te veel inactieven waardoor het sturen van het potje veel te makkelijk werd.

Ik hoop in het volgende potje een potje zonder Infectiewolf en een Randomized verdeling die vervolgens wel is aangepast op kwaliteit/ervaring. Ik neem de spelleiding hier niks kwalijk maar vond dit wel jammer want de instellingen waren fantastisch en dan is het jammer dat het zo afloopt.
 
Reactiescore
93
Whut, wat is er gebeurd?:eek:
 
Reactiescore
358
Vooral inactiviteit eigenlijk. Zelfs met een sterk wolventeam kan een actief potje leuk zijn. Op deze manier is het natuurlijk wel wat minder.

Maar inderdaad, best leuke instellingen. Zeker sommige meer ervaren spelers die hun rol niet bepaald goed gelezen hadden (not naming names)... Zeker voor herhaling vatbaar :D
 

DeletedUser76681

Guest
Oh en idd wat een kutpotje ... Wolventeam was zwaar OP en Veel te veel inactieven waardoor het sturen van het potje veel te makkelijk werd.

Ik hoop in het volgende potje een potje zonder Infectiewolf en een Randomized verdeling die vervolgens wel is aangepast op kwaliteit/ervaring. Ik neem de spelleiding hier niks kwalijk maar vond dit wel jammer want de instellingen waren fantastisch en dan is het jammer dat het zo afloopt.

Khoop gewoon wat meer activiteit :(
Maar goed Time heeft het wel knap in elkaar gestoken! Had een mooi potje kunnen zijn
 

Deleted User - 2075062

Guest
maar ik zat er toch niet zo ver vanaf dan met mijn gedachten op castiel , dz en fam :D

Het is een eerste stap ;) Nu moet je de rest nog weten te overtuigen :) Moet zeggen dat je zeker niet slecht speelde. Ik kon dit keer geen theorie op je maken als wolf en dat heb ik eerder wel is kunnen doen.
 
Reactiescore
93
Mijn laatste lynch stem was iig wel op een wolfje xD Helaas had ik de verkeerde persoon een rol laten zien:( Gelukkig was het wel maar een burger die ik liet zien xD Mijn 1e keer iets anders dan burger zijn noem ik niet echt geslaagd:(
 
Reactiescore
93
Wij hebben gewonnen als slechtjes :p

Maare, zoals ik al zei, Infectiewolf vind ik niet meer heel leuk omdat dit er gewoon voor zorgt dat Wolventeams al snel OP worden.
Dat wolfjes wonnen was het enige dat ik snapte xD Maar hoe zijn er in 1x zoveel mensen dood gegaan?
 
Bovenaan