[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games (summerless version)

DeletedUser76681

Guest
Tuurlijk wisten we dat vandaag de laatste dag ging zijn? Hadden we vanmiddag in de wolvenchat al gezegd, dus dat is niet zo'n verassing.

We hadden de BM ook, trouwens, dus zelfs met 1 minder dood, hadden we alsnog gewonnen.

EDIT: en we hadden slechte beul actie nog, dus konden we nog iemand mee doden na de resultaten vandaag bekend waren

Gelukkig dat het geen verassing was. :rolleyes:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zo goed was het wolventeam nou ook weer niet.... het burgerteam was gewoon zo slecht

Haha Made me laugh

Sorry, kon er 2 dagen niet zijn en ga dan dag 3 ook niet teruglezen. Sander - Castiel was wel obvious though.

En kenneth dat weet ik niet hoor. potje 1 met Castiel, Sander infected en mij was ook gewoon een makkelijke winst.

Haha ja ik vond het al vrij apart dat ik in zoveel lijstjes als goedje werd gezet. Ik maakte paar foutjes waarna ik eigenlijk het hele potje bezig ben geweest die foutjes te verdoezelen etc. etc.

Ach no probz, still won dus me slechtjes streak blijft intact :D
 
Reactiescore
2.177
Sorry, kon er 2 dagen niet zijn en ga dan dag 3 ook niet teruglezen. Sander - Castiel was wel obvious though.

En kenneth dat weet ik niet hoor. potje 1 met Castiel, Sander infected en mij was ook gewoon een makkelijke winst.

9dc8e8f69d861f9224ea27dff8a1532a.png


Hier bewijs van eerste ronde dat het random was. Heb door haast met opstarten geen bewijs van ronde 2 random, daar moet je me maar op mijn woord geloven.
 

Deleted User - 487910658

Guest
Tuurlijk geloof ik je, Kenneth. Reageerde op het deel waarin het wolventeam van P1 te slecht was en deze OP. Wou maar zeggen dat beide teams dit potje gemakkelijk gewonnen hadden.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Tuurlijk geloof ik je, Kenneth. Reageerde op het deel waarin het wolventeam van P1 te slecht was en deze OP. Wou maar zeggen dat beide teams dit potje gemakkelijk gewonnen hadden.

Hij doelde geloof ik niet op het wolventeam van P1, maar op een ander potje ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Random heeft het potje hard genaaid. Netsky sander en castiel in wolven team was op. Samen met inactiviteit was het gewoon klaar.

Psychopaat icm 6 slechtjes is ook te veel van het goede. Denk dat vooral de inactiviteit van een aantal spelers het verpest heeft. Niet per se de rolverdeling.

Voor de rest wel leuke instellingen en goed geleid. Volgende keer alleen in het achterhoofd houden dat je niet over de 25% slecht moet gaan zitten, zeker niet icm een neutraaltje.
 
Reactiescore
2.177
Neutraaltje was net zo'n gevaar voor de slechtjes als voor de goedjes, vandaar dat ik hem niet echt meetelde in voordeel voor de slechtjes.
Voor de rest geen welp, vandaar de redelijke aantal slechtjes. Kon wel wat anders achteraf, maar ik had die inactiviteit van de goedjes ook niet zien aankomen.
 
Reactiescore
167
Ik zat wel gewoon constant op 2 wolven :D

Maar dit was mijn laatste potje ooit ik vind er helemaal niks aan om als goedje te spelen eerlijk gezegd
 
Reactiescore
556
Ik zat wel gewoon constant op 2 wolven :D

Maar dit was mijn laatste potje ooit ik vind er helemaal niks aan om als goedje te spelen eerlijk gezegd
haha dat heb ik ook al een paar keer geroepen van dat laatste potje, alleen om een andere reden dan :oops:

gewoon mee blijven doen joh
 

DeletedUser78666

Guest
@Dragonwoman ff een lesje voor jou. Dat ik Loyal heel obvious hoedje noemde, deed ik omdat ik wist dat de orakel hier wat meer tegenin zou gaan. Was een makkelijke manier om jou te spotten als orakel, vandaar dat jij lunch werd gisteren :). Dit soort berichten kan jij als orakel beter negeren.
 
Reactiescore
93
@Dragonwoman ff een lesje voor jou. Dat ik Loyal heel obvious hoedje noemde, deed ik omdat ik wist dat de orakel hier wat meer tegenin zou gaan. Was een makkelijke manier om jou te spotten als orakel, vandaar dat jij lunch werd gisteren :). Dit soort berichten kan jij als orakel beter negeren.
Maar zeker weten deed ik het niet eens:p Ik had namelijk niet Loyal laten zien, maar Hopeful. Dus ook als ik geen orakel geweest was zou ik dit opgemerkt hebben xD
 

DeletedUser78666

Guest
Maar zeker weten deed ik het niet eens:p Ik had namelijk niet Loyal laten zien, maar Hopeful. Dus ook als ik geen orakel geweest was zou ik dit opgemerkt hebben xD

Nee, maar als jij geen orakel was, wilde jij dit expres niet belichten omdat jij wellicht dacht dat ik orakel was. Iedereen hield ook zijn/haar mond.
 
Bovenaan