[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games (summerless version)

Reactiescore
559
Het is een eerste stap ;) Nu moet je de rest nog weten te overtuigen :) Moet zeggen dat je zeker niet slecht speelde. Ik kon dit keer geen theorie op je maken als wolf en dat heb ik eerder wel is kunnen doen.
haha thnxx kwam wrs deels ook door mijn te vroeg geclaimde rol :oops: :p
was ook weer een leermomentje xd

ben ik eindelijk een speciaaltje, raak ik mn krachten kwijt door een dooie wederhelft :D :(
iig tigor en time bedankt voor het potje ;)
 
Reactiescore
93
Jij was inderdaad de lunch
Nou, mooie lunch dan:p Ik was van plan morgen PlanA of Castiel aan Laila te laten zien als ze dan nog leefde xD En als Laila zou zeggen een wolf gezien te hebben bij Castiel, had na Castiel Hopeful toch verdacht:p
 
Reactiescore
358
Nou, mooie lunch dan:p Ik was van plan morgen PlanA of Castiel aan Laila te laten zien als ze dan nog leefde xD En als Laila zou zeggen een wolf gezien te hebben bij Castiel, had na Castiel Hopeful toch verdacht:p

Maakte niet uit wie we lunchten he, we wonnen toch.

Maar idd, we dachten dat je het orakel was, en daarom jij. Just in case er niet genoeg inactiviteitsdoden zouden zijn.
 
Reactiescore
559
Nou, mooie lunch dan:p Ik was van plan morgen PlanA of Castiel aan Laila te laten zien als ze dan nog leefde xD En als Laila zou zeggen een wolf gezien te hebben bij Castiel, had na Castiel Hopeful toch verdacht:p
wie had je eerst bekeken? :|
 

DeletedUser74597

Guest
En ik zei t nog tegen bloodw dat ik castiel ooit al als wolf op deze manier zag spelen en ik moest stoppen me tunnellen :( ik zat dus zelf wel goed )hahahaha
 
Reactiescore
2.181
Oh en idd wat een kutpotje ... Wolventeam was zwaar OP en Veel te veel inactieven waardoor het sturen van het potje veel te makkelijk werd.

Ik hoop in het volgende potje een potje zonder Infectiewolf en een Randomized verdeling die vervolgens wel is aangepast op kwaliteit/ervaring. Ik neem de spelleiding hier niks kwalijk maar vond dit wel jammer want de instellingen waren fantastisch en dan is het jammer dat het zo afloopt.

Ik heb nu 2 potjes gedaan waarbij potje 1 te slecht wolventeam had en dit een te sterk. Geloof me maar dat ik niet meer compleet random doe.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb nu 2 potjes gedaan waarbij potje 1 te slecht wolventeam had en dit een te sterk. Geloof me maar dat ik niet meer compleet random doe.

In dit soort gevallen zou ik zelf ook wat geschoven hebben. Vind het ook acceptabel als spelleiding in zo’n geval de verdeling beïnvloedt of opnieuw rolt.
 
Reactiescore
358
Alsof je wist dat vandaag de laatste dag zou zijn :p

Tuurlijk wisten we dat vandaag de laatste dag ging zijn? Hadden we vanmiddag in de wolvenchat al gezegd, dus dat is niet zo'n verassing.

We hadden de BM ook, trouwens, dus zelfs met 1 minder dood, hadden we alsnog gewonnen.

EDIT: en we hadden slechte beul actie nog, dus konden we nog iemand mee doden na de resultaten vandaag bekend waren
 
Reactiescore
2.181
In dit soort gevallen zou ik zelf ook wat geschoven hebben. Vind het ook acceptabel als spelleiding in zo’n geval de verdeling beïnvloedt of opnieuw rolt.

Zat te twijfelen maar had netsky over hoofd gezien. Dus dacht Sander en castiel tegen dz en netsky. Infecteren ze dz en was netsky slechte beul.
 

Deleted User - 487910658

Guest
Sorry, kon er 2 dagen niet zijn en ga dan dag 3 ook niet teruglezen. Sander - Castiel was wel obvious though.

En kenneth dat weet ik niet hoor. potje 1 met Castiel, Sander infected en mij was ook gewoon een makkelijke winst.
 
Bovenaan