[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

Reactiescore
976
Kan iemand die de stemmen aan het tellen is mij een update geven van de tussenstand? Ik zou mezelf graag willen redden zodat ik morgen de kans krijg om het spel mee te spelen op de manier zoals ik het graag doe. Danke alvast.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Kan iemand die de stemmen aan het tellen is mij een update geven van de tussenstand? Ik zou mezelf graag willen redden zodat ik morgen de kans krijg om het spel mee te spelen op de manier zoals ik het graag doe. Danke alvast.

Geloof stuk of 5 op jou. Zou graag je verdediging horen :) Ik luister in elk geval!
 
Reactiescore
1.015
Ik ga de personen volgen waarvan ik hun mening deel en eigenlijk bewezen/zo goed als bewezen zijn. Westkip

E: Zie dat hij er net is. Afwachten wat hij zegt dus.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Jongens ik ben nu pas thuis, sorry! Ik zie veel stemmen op mij en ik zit helemaal niet in het potje eigenlijk.



Mylove stop aub met deze bullshit. Gisteren zat je ook iets gelijkaardigs te verkondigen en toen heb ik reeds gezegd dat dat absoluut niet waar is. De twee discussies die ik op de eerste dag aanging waren gebaseerd op materiaal die ik zelf persoonlijk naar voor bracht. Er kunnen verschillende discussies met één speler gevoerd worden, aub let een beetje op. Daarnaast is die laatste zin bullshit want ik was wolf in het eurotrip-potje (ja dat ene potje met 230 pagina's) en daarin ging ik de discussie aan met iedereen en was ik zelf de actiefste wolf (sorry Castiel jij was er ook bij, maar je zal wel weten dat ik toen iets actiever was ;)). Je weet toch vast wel nog dat ik je daar heb uitgewerkt terwijl je een zo goed als bewezen goedje was? ;)

Ik was daar je medewolf en wij hebben Mylove er toen uitgewerkt ja :p Maar ik luister naar je verdediging en ben bereid me stem eventueel te veranderen indien deze goed is. Claimen kan je hierin ook nog redden.
 
Reactiescore
976
Omdat Sander standaard medewolven aanvalt op een manier waarop volgen eigenlijk niet logisch zou zijn voor andere spelers. Dit deed hij op dag 1 met Westkip, een zeer gemaakte en geforceerde discussie opvoeren en daarna een lynchstem plaatsen. Paar uur later na uitleg van kipje meteen van hem af stappen.

Heb je mijn wederwoord op Sander gelezen? Dat was gewoon 100% gegrond en daarom is Sander ervan afgestapt. MyLove heeft daar blijkbaar ook overgelezen want zij zit dezelfde bullshit nog steeds te herhalen ..
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hmmmm, ik ben bereid je het voordeel van de twijfel te geven. De andere opties zijn op dit moment alleen BI en Maroen1 en ik denk niet dat BI wolf is. Maroen1 heeft wat rare sprongen gemaakt maar was hij echt wolf? Ik blijf een gek idee hebben bij Laila en Hopeful. Andere suggesties iemand?
 
Reactiescore
976
Ja, 5 op westkip, 1 op maroen en 1 op BI

Oh, dan is er niet veel meer aan te doen eigenlijk. Bon maakt niet uit zat toch echt totaal niet in het potje. (heb zelf niet eens alles gelezen, gewoon de laatste pagina's op 'Westkip' gescreend :D).

Ik was daar je medewolf en wij hebben Mylove er toen uitgewerkt ja :p Maar ik luister naar je verdediging en ben bereid me stem eventueel te veranderen indien deze goed is. Claimen kan je hierin ook nog redden.

Burger :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Oh, dan is er niet veel meer aan te doen eigenlijk. Bon maakt niet uit zat toch echt totaal niet in het potje. (heb zelf niet eens alles gelezen, gewoon de laatste pagina's op 'Westkip' gescreend :D).



Burger :D

For Eurotrip sake, hoop wel dat je hier de waarheid spreekt. Ik ga kijken wie dan, back in 5. En ik verwacht dan wel activiteit en iemand die wolven zoekt morgen!

Westkip
 
Reactiescore
976
Hmmmm, ik ben bereid je het voordeel van de twijfel te geven. De andere opties zijn op dit moment alleen BI en Maroen1 en ik denk niet dat BI wolf is. Maroen1 heeft wat rare sprongen gemaakt maar was hij echt wolf? Ik blijf een gek idee hebben bij Laila en Hopeful. Andere suggesties iemand?

Mylove ene optie?

Van gisteren heb ik meegekregen dat Mylove toen ook aan het liegen was. Ze zei dat ze niet meer online was geweest terwijl ik haar wel nog online had gezien. Vandaag gaat ze verder op mij met dezelfde bullshit (meelopen in discussies) terwijl ik dat reeds meermaals heb weerlegd. Ze liegt ook over mijn speelwijze als wolf, terwijl ze die dondersgoed kent.
 

DeletedUser17472

Guest
Hmmmm, ik ben bereid je het voordeel van de twijfel te geven. De andere opties zijn op dit moment alleen BI en Maroen1 en ik denk niet dat BI wolf is. Maroen1 heeft wat rare sprongen gemaakt maar was hij echt wolf? Ik blijf een gek idee hebben bij Laila en Hopeful. Andere suggesties iemand?

BI, Hope, Laila, Game, Maroen (en dat was de helft bijna :()

Oh, dan is er niet veel meer aan te doen eigenlijk. Bon maakt niet uit zat toch echt totaal niet in het potje. (heb zelf niet eens alles gelezen, gewoon de laatste pagina's op 'Westkip' gescreend :D).



Burger :D

Beetje meer verdediging verwacht ik wel voordat ik mijn stem zou veranderen.
 

DeletedUser17472

Guest
Mylove ene optie?

Van gisteren heb ik meegekregen dat Mylove toen ook aan het liegen was. Ze zei dat ze niet meer online was geweest terwijl ik haar wel nog online had gezien. Vandaag gaat ze verder op mij met dezelfde bullshit (meelopen in discussies) terwijl ik dat reeds meermaals heb weerlegd. Ze liegt ook over mijn speelwijze als wolf, terwijl ze die dondersgoed kent.
Dat is een zo goed als bewezen goedje....
 

Deleted User - 2075062

Guest
Mylove ene optie?

Van gisteren heb ik meegekregen dat Mylove toen ook aan het liegen was. Ze zei dat ze niet meer online was geweest terwijl ik haar wel nog online had gezien. Vandaag gaat ze verder op mij met dezelfde bullshit terwijl ik dat reeds meermaals heb weerlegd.

Mylove is redelijk bewezen in mijn ogen. Heeft gisteren ook geclaimd toen het erop aankwam en daardoor ging Ketterse wolf eruit en dat gaf mij de mogelijkheid Sander te wateren. Ik kom toch steeds uit op Hopeful, omdat ik al vanaf dag 1 een beetje een vreemd gevoel bij hem krijg. Hij wil nu ook weer iets te veel zijn best doen om niet een meeloopstem te plaatsen maar durft niemand te pakken die actief mee speelt. Maroen gaf op Skype al aan enkel mobiel te spelen.

@famdecibel Hij kan zichzelf nu niet uitgebreid verdedigen. Ik geef hem het voordeel van de twijfel nu. Ik verwacht morgen dus veel van hem.

Hopeful
 
Reactiescore
976
Beetje meer verdediging verwacht ik wel voordat ik mijn stem zou veranderen.

De enigste aantijging aan mijn adres is gemaakt door Castiel en ging over het feit dat Sander een geforceerde discussie met mij zou gevoerd hebben. Daarop heb ik me verdedigd. Lees ik over een andere beschuldiging? Link me even.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ga de personen volgen waarvan ik hun mening deel en eigenlijk bewezen/zo goed als bewezen zijn. Westkip

E: Zie dat hij er net is. Afwachten wat hij zegt dus.
Jij hebt nergens een stem op Kipje gezet vandaag. Tf doe je...

Dit maakt mijn stem alleen maar steviger.
 

DeletedUser64575

Guest
Westkip

Hopeful dan maar, anders weet ik het ook niet.

E: oh, Castiel is me net voor zie ik :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Jij hebt nergens een stem op Kipje gezet vandaag. Tf doe je...

Dit maakt mijn stem alleen maar steviger.

BI stemde eerst op Kip en veranderde het toen hij zag dat Kip een post had gemaakt naar een gestreepte stem. Gewoon een Edit Chris :p
 
Reactiescore
976
Ik zou graag terug op Beast Incarnate stemmen zoals ik op de eerste dag deed. Maar die zit nog mee te lezen dan gaat hij zijn stem waarschijnlijk terug op mij zetten. :p
 

DeletedUser77103

Guest
Mylove ene optie?

Van gisteren heb ik meegekregen dat Mylove toen ook aan het liegen was. Ze zei dat ze niet meer online was geweest terwijl ik haar wel nog online had gezien. Vandaag gaat ze verder op mij met dezelfde bullshit (meelopen in discussies) terwijl ik dat reeds meermaals heb weerlegd. Ze liegt ook over mijn speelwijze als wolf, terwijl ze die dondersgoed kent.
Precies dat potje waarnaar je refereert zat je als wolf vol op mij en kreeg je het nog zover ook dat mensen mij lynchten, terwijl ik bewezen was. Ga je dat nu serieus weer proberen?
 
Bovenaan