[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

Reactiescore
770
Jullie mogen me gerust lynchen zou enkel mooi in lijn zijn met de debiele lynches die wederom aan de orde van de dag zijn. Voel me geen uitzondering zijn dus schrijf maar verder theorieën over hoe ik ketterse wolf ben om dan uiteindelijk met open mond te gapen dat ik wel degelijk priester ben.

Besef dan dat er geen moeite stak in het gewoon copy pasten van Sander zijn assumptie dat ik ketterse wolf kan zijn. Heb trouwens zelf gezegd dat ik priesteractie ging doen met alle argumentatie van dien, enkele minuten later gevolgd door de priesteractie. Dat mensen dan denken dat ik ketterse wolf kan zijn en die argumenten negeren brengt me, met natuurlijk alle respect voor de spelleiding, helemaal terug naar dat vorig potje waar meeloopstemmen elke burger eruit lynchten tegen alle logica in.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik stel voor dat we ons gaan baseren op het lijstje van marneus. Ik zou iedereen willen vragen om zijn bevindingen bij de meeste van deze personen te geven om zo tot een gezamenlijk target te komen waarvan we zeker zijn dat deze wolf is.

Svennieboys -> Gemengde mening, hij denkt goed mee wat mij laat vermoeden dat hij goed is, echter probeert hij veel mensen te verdenken (de hele lijst van DZ stemmers), dit is de perfecte dekmantel om als wolf vol te gaan op een lijst met allemaal goedjes. Ze blijken allemaal goed degene die sterven, maar in eerste instantie toch doorduwen op die lijst, waarom? Vervolgens ook snel terugkrabbelen en op iemand anders stemmen door een zoektocht naar een welp waar volgens mij te weinig toekomst in zit omdat er duidelijk argumenten missen.

GreenGang. -> Te weinig info over, heel inactief en als ik achter vraag heeft hij het druk, tja, daar kan ik niks mee.

Yellow -> Vind ik heel verdacht gedrag vertonen in het topic en ik hoorde dat deze niet wil netwerken via skype? Bovendien na gesprekken vernomen dat haar claim alles behalve solide is dus mijn topkandidaat voor de lynch vandaag.

Robbeke -> Vrij inactief want kan me niks herinneren dat me opvalt van hem. Stemde 2 keer zonder gegronde reden op greengang. Medewolfje indekken want green was nooit in gevaar? Wederom te vaag om op te lynchen.

TimeforplanB. -> Plausibele claim en na een gesprek van gisteren op skype zie ik hem als goed, hij stelde gerichte vragen om te achterhalen of ik goed of slecht was. Zou ik hem als wolf niet zien doen, of hij speelt het goed.

Moonlight -> Zie ik als quasi zeker slecht, dit vooral door het gedrag op skype. Hij weigert na meermaals te vragen om te claimen bij marneus maar blijft beweren dat hij goed is. Dit klopt totaal niet, echter gaat hij wrs dood aan inactiviteit dus zou ik niet op hem stemmen vandaag.

Monobear -> Loopt ook makkelijk mee met de theorie van Joker, makkelijke keuze om als wolf in mee te lopen, bovendien probeer je ook meteen mijn verdediging te ontkrachten terwijl ik gewoon goede punten aanhaal.

LoveHer -> Inactief dus bijna dood?


Zoals je ziet heb ik vooral vage redenen, dus graag iedereen aanvullen om bij een goede lynch uit te komen. Dit lijkt me een mooie aanzet.
 

DeletedUser77639

Guest
Wolven konden inderdaad niet weten dat yankee gewelpt ging worden das waar, maar wees eerlijk, is er iemand die verbaast is over deze keuze? Ondertussen wist iedereen zijn claim wel, dus ook de welp zou deze weten dus bij gebrek aan beter ging Yankee altijd gewelpt worden.

Hetgeen ik nu ga zeggen spreekt misschien niet in mijn voordeel maar ik wil de lynch ook niet gewoon naar een andere (mogelijk) goedje laten gaan. Het feit of stalov de waarheid spreekt kan wat mij betreft makkelijk bewezen worden. Ik ga er namelijk vanuit dat als er een ketterse wolf is er ook 100% zeker een priester is (meer ervaren speler die dit kan bevestigen?). Dus in de veronderstelling dat stalov ketterse wolf is, dan is er nu nog een priester, dan is het NU het moment om naar marneus te gaan en je kenbaar te maken. Is er een andere priester die zich eventueel kan bewijzen -> stalov ketterse wolf. Blijft het stil rond de echte priester, stalov -> priester.

Bovendien wil ik Joker, sven en eventuele andere die de bewuste theorie volgen vragen om nog eens goed naar de post van marneus te kijken, hij is BM, is daarmee bewezen goed en weet veel, en hij plaatst mij niet bij zijn verdachten.

als je naar de rollenlijst kijkt, zou ik er niet eens van verschieten zou er geen priester inzitten, kan natuurlijk heel goed van wel, maar er zijn best wel veel sterke rollen die mogelijk in dit potje kunnen zitten, ook heel wat beschermde rollen, waarvan we er nu toch al een aantal gezien hebben jammer genoeg. Maar dat is inderdaad iets wat in stalov zijn voordeel kan spreken, al zou je dan wel verwachten als er een priester in het potje zit, kan deze nu toch naar marneus gaan, deze is onze BM en dus bewezen goedje. dus zeker de moment om het te doen als je priester bent.
Maar misschien iemand anders die hier anders over denkt?

Jullie mogen me gerust lynchen zou enkel mooi in lijn zijn met de debiele lynches die wederom aan de orde van de dag zijn. Voel me geen uitzondering zijn dus schrijf maar verder theorieën over hoe ik ketterse wolf ben om dan uiteindelijk met open mond te gapen dat ik wel degelijk priester ben.

Besef dan dat er geen moeite stak in het gewoon copy pasten van Sander zijn assumptie dat ik ketterse wolf kan zijn. Heb trouwens zelf gezegd dat ik priesteractie ging doen met alle argumentatie van dien, enkele minuten later gevolgd door de priesteractie. Dat mensen dan denken dat ik ketterse wolf kan zijn en die argumenten negeren brengt me, met natuurlijk alle respect voor de spelleiding, helemaal terug naar dat vorig potje waar meeloopstemmen elke burger eruit lynchten tegen alle logica in.
Je hebt inderdaad gezegd dat je priesteractie ging doen, maar dat wil niets zeggen verder, ook een ketterse wolf kan dit zeggen en gelijk daarna de actie doen.
Wegens gebrek aan iemand die tegen claimt heb je inderdaad nog wel het voordeel.
 

DeletedUser77639

Guest
Ik stel voor dat we ons gaan baseren op het lijstje van marneus. Ik zou iedereen willen vragen om zijn bevindingen bij de meeste van deze personen te geven om zo tot een gezamenlijk target te komen waarvan we zeker zijn dat deze wolf is.

Svennieboys -> Gemengde mening, hij denkt goed mee wat mij laat vermoeden dat hij goed is, echter probeert hij veel mensen te verdenken (de hele lijst van DZ stemmers), dit is de perfecte dekmantel om als wolf vol te gaan op een lijst met allemaal goedjes. Ze blijken allemaal goed degene die sterven, maar in eerste instantie toch doorduwen op die lijst, waarom? Vervolgens ook snel terugkrabbelen en op iemand anders stemmen door een zoektocht naar een welp waar volgens mij te weinig toekomst in zit omdat er duidelijk argumenten missen.

GreenGang. -> Te weinig info over, heel inactief en als ik achter vraag heeft hij het druk, tja, daar kan ik niks mee.

Yellow -> Vind ik heel verdacht gedrag vertonen in het topic en ik hoorde dat deze niet wil netwerken via skype? Bovendien na gesprekken vernomen dat haar claim alles behalve solide is dus mijn topkandidaat voor de lynch vandaag.

Robbeke -> Vrij inactief want kan me niks herinneren dat me opvalt van hem. Stemde 2 keer zonder gegronde reden op greengang. Medewolfje indekken want green was nooit in gevaar? Wederom te vaag om op te lynchen.

TimeforplanB. -> Plausibele claim en na een gesprek van gisteren op skype zie ik hem als goed, hij stelde gerichte vragen om te achterhalen of ik goed of slecht was. Zou ik hem als wolf niet zien doen, of hij speelt het goed.

Moonlight -> Zie ik als quasi zeker slecht, dit vooral door het gedrag op skype. Hij weigert na meermaals te vragen om te claimen bij marneus maar blijft beweren dat hij goed is. Dit klopt totaal niet, echter gaat hij wrs dood aan inactiviteit dus zou ik niet op hem stemmen vandaag.

Monobear -> Loopt ook makkelijk mee met de theorie van Joker, makkelijke keuze om als wolf in mee te lopen, bovendien probeer je ook meteen mijn verdediging te ontkrachten terwijl ik gewoon goede punten aanhaal.

LoveHer -> Inactief dus bijna dood?


Zoals je ziet heb ik vooral vage redenen, dus graag iedereen aanvullen om bij een goede lynch uit te komen. Dit lijkt me een mooie aanzet.

waar probeer ik jou verdediging te ontkrachten? misschien toch nog eens gaan teruglezen want ik zeg duidelijk dat je goede punten aanhaald, beter nog ik verdedig je nog enigzins omdat ik bij jou net een goedjes gevoel heb. dus beetje raar dat je mij in het licht oranje zet?
 
Reactiescore
2.196
Jullie mogen me gerust lynchen zou enkel mooi in lijn zijn met de debiele lynches die wederom aan de orde van de dag zijn. Voel me geen uitzondering zijn dus schrijf maar verder theorieën over hoe ik ketterse wolf ben om dan uiteindelijk met open mond te gapen dat ik wel degelijk priester ben.

Besef dan dat er geen moeite stak in het gewoon copy pasten van Sander zijn assumptie dat ik ketterse wolf kan zijn. Heb trouwens zelf gezegd dat ik priesteractie ging doen met alle argumentatie van dien, enkele minuten later gevolgd door de priesteractie. Dat mensen dan denken dat ik ketterse wolf kan zijn en die argumenten negeren brengt me, met natuurlijk alle respect voor de spelleiding, helemaal terug naar dat vorig potje waar meeloopstemmen elke burger eruit lynchten tegen alle logica in.

Rob, nou niet doen alsof je bewezen bent. Je actie wat raar en heel vroeg in het spel. Dat is tegenstrijdig met Hoe je priester was bij het potje wat ik leidde.

Nog steeds stalov nu sws niet lynchen.
 

DeletedUser72524

Guest
Jullie mogen me gerust lynchen zou enkel mooi in lijn zijn met de debiele lynches die wederom aan de orde van de dag zijn. Voel me geen uitzondering zijn dus schrijf maar verder theorieën over hoe ik ketterse wolf ben om dan uiteindelijk met open mond te gapen dat ik wel degelijk priester ben.

Besef dan dat er geen moeite stak in het gewoon copy pasten van Sander zijn assumptie dat ik ketterse wolf kan zijn. Heb trouwens zelf gezegd dat ik priesteractie ging doen met alle argumentatie van dien, enkele minuten later gevolgd door de priesteractie. Dat mensen dan denken dat ik ketterse wolf kan zijn en die argumenten negeren brengt me, met natuurlijk alle respect voor de spelleiding, helemaal terug naar dat vorig potje waar meeloopstemmen elke burger eruit lynchten tegen alle logica in.

Waarom mij erin benoemen? Ik heb jou nooit ketterse Wolf genoemd. Alleen jouw holmaatje voordat jij hem priesterde. Daarna heb ik Anthraxxis geen ketterse Wolf genoemd of jou. Omdat ik vind dat je deze aanname niet moet maken in een vroege fase van het spel.

Verder geloof ik niet dat jij ketterse bent anders had een priester al geclaimd bij marneus om te zeggen dat jij wss Fake bent. Jij bent voor mij na marneus meest geloofwaardig goedje. Ik heb ook niet op je holmaatje gestemd hè, aangezien ik hem ook gwn als goedje zag.
 

DeletedUser72524

Guest
Naar mijn mening moeten we 1 van hen lynchen:
- moonlight
- Greengang
- yellow

Dan een mogelijkheid zal Freaker zijn, maar gezien een geloofwaardige claim kunnen we hem beter pas op het einde afwegen.
 

DeletedUser8414

Guest
waar probeer ik jou verdediging te ontkrachten? misschien toch nog eens gaan teruglezen want ik zeg duidelijk dat je goede punten aanhaald, beter nog ik verdedig je nog enigzins omdat ik bij jou net een goedjes gevoel heb. dus beetje raar dat je mij in het licht oranje zet?
We hebben het er kort op skype over gehad en ik had je post misschien te snel gelezen. Je spreekt zowel stukken in mijn voordeel als in mijn nadeel dus zal het wat jou betreft nog even zo laten. Althans geen prioriteit voor vandaag wat bij betreft.
 
Reactiescore
167
en op de welp zal het verstandigst zijn denk ik
[16-11-2016 20:15:53] Gilles | AF: Beast Incarnate: te weinig activiteit/tijd om nog iets gefundeerds voor een wof te zoeken
[16-11-2016 20:15:57] Gilles | AF: Beast Incarnate: mocht niet iedereen op de welp jagen
[16-11-2016 20:17:48] Thijs | CoF | GreenGang.: nee misschien is dat het slimste ja
[16-11-2016 20:17:54] Thijs | CoF | GreenGang.: en dan zou mijn gevoel zeggen westkip
[16-11-2016 20:26:30] Gilles | AF: Beast Incarnate: ja, ik wantrouw freaker iig niet
[16-11-2016 20:26:39] Gilles | AF: Beast Incarnate: dus als ik moet kiezen, dan eerder kip
[16-11-2016 20:26:51] Thijs | CoF | GreenGang.: ik ben aan het praten met freaker nu, ik vertrouw hem ook wel
[16-11-2016 20:30:46] Gilles | AF: Beast Incarnate: Mooi :)

Aangezien BI een slechtje was, zou freaker ook goed slecht kunnen zijn...


[16-11-2016 20:15:34] Gilles | AF: Beast Incarnate: lynch
Ik stel voor dat we ons gaan baseren op het lijstje van marneus. Ik zou iedereen willen vragen om zijn bevindingen bij de meeste van deze personen te geven om zo tot een gezamenlijk target te komen waarvan we zeker zijn dat deze wolf is.

Svennieboys -> Gemengde mening, hij denkt goed mee wat mij laat vermoeden dat hij goed is, echter probeert hij veel mensen te verdenken (de hele lijst van DZ stemmers), dit is de perfecte dekmantel om als wolf vol te gaan op een lijst met allemaal goedjes. Ze blijken allemaal goed degene die sterven, maar in eerste instantie toch doorduwen op die lijst, waarom? Vervolgens ook snel terugkrabbelen en op iemand anders stemmen door een zoektocht naar een welp waar volgens mij te weinig toekomst in zit omdat er duidelijk argumenten missen.

GreenGang. -> Te weinig info over, heel inactief en als ik achter vraag heeft hij het druk, tja, daar kan ik niks mee.

Yellow -> Vind ik heel verdacht gedrag vertonen in het topic en ik hoorde dat deze niet wil netwerken via skype? Bovendien na gesprekken vernomen dat haar claim alles behalve solide is dus mijn topkandidaat voor de lynch vandaag.

Robbeke -> Vrij inactief want kan me niks herinneren dat me opvalt van hem. Stemde 2 keer zonder gegronde reden op greengang. Medewolfje indekken want green was nooit in gevaar? Wederom te vaag om op te lynchen.

TimeforplanB. -> Plausibele claim en na een gesprek van gisteren op skype zie ik hem als goed, hij stelde gerichte vragen om te achterhalen of ik goed of slecht was. Zou ik hem als wolf niet zien doen, of hij speelt het goed.

Moonlight -> Zie ik als quasi zeker slecht, dit vooral door het gedrag op skype. Hij weigert na meermaals te vragen om te claimen bij marneus maar blijft beweren dat hij goed is. Dit klopt totaal niet, echter gaat hij wrs dood aan inactiviteit dus zou ik niet op hem stemmen vandaag.

Monobear -> Loopt ook makkelijk mee met de theorie van Joker, makkelijke keuze om als wolf in mee te lopen, bovendien probeer je ook meteen mijn verdediging te ontkrachten terwijl ik gewoon goede punten aanhaal.

LoveHer -> Inactief dus bijna dood?


Zoals je ziet heb ik vooral vage redenen, dus graag iedereen aanvullen om bij een goede lynch uit te komen. Dit lijkt me een mooie aanzet.

Ik heb nooit gezegd dat ik het druk heb hoor tegen jou, dus weet niet hoe je daar bij komt?
 

DeletedUser8414

Guest
Ik heb nooit gezegd dat ik het druk heb hoor tegen jou, dus weet niet hoe je daar bij komt?
Je zei het inderdaad in andere woorden dat je geen zin had om iedereen te gaan aanspreken, echter had ik die boodschap van druk tussen de lijntjes gelezen.

Bovendien draait iedereen mooi overal omheen door me op letterlijke woorden te pakken. Waarom ga je zelf het lijstje niet invullen green?
 
Reactiescore
2.196
Bi heeft yellow trouwens aangevallen wat in haar voordeel spreekt. freaker zie ik niet als slechtje, green is inactief wat wel wat kan zeggen.
 

DeletedUser75452

Guest
Feit dat ik niet aan Skype doe heeft een simpele reden, ik ben een forumspeler, dus ik speel liever hier dan daar. Dat is altijd al geweest. Ik kom alleen op Skype als ik in de wolvenchat moet zijn, ook dat is altijd al geweest.
Ik ben bovendien gewoon via PM te bereiken dus ik vind het gek dat ik om die reden verdacht ben en waarom wordt er aan mijn claim getwijfeld? Waarom hoor ik dat niet zelf van Marneus?
De claim van Time (die hij notabene vandaag openbaart, en public geeft mij het idee dat info die naar Marneus is toegespeeld bij hem is gekomen ?) wordt eerder geloofd dan de mijne? Terwijl ik eigenlijk vrij snel mijn rol gaf aan @Marneus Calgar
Beetje raar.
 

DeletedUser75452

Guest
Maar dan is TimeforplanB dus een slechtje, want die spreekt niet de waarheid over zijn rol.
 
Bovenaan