[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

DeletedUser76681

Guest
Lynch Dag 3
Zo gebeurde er veel tijdens de donkere dagen in wakkerdam.
Niemand maar echt niemand was te vertrouwen buiten onze bewezen burgemeester.

1. Freaker Play -> moonlight
2. Jokersbrain -> McAwesome -> Westkip
3. GreenGang. -> Westkip
5. Yankee60 -> Freaker play
6. Time4planB -> Westkip
7. Marneus Calgar -> moonlight -> Westkip
8. Westkip -> Sander14 -> jokersbrain -> Beast Incarnate -> moonlight
9. Jessicavd -> Sander14 -> moonlight
10. McAwesome
11. Jenskeuh -> moonlight
14. Svennieboys -> Westkip
15. MonoBear
18. Robbeke
19. Stalov
20. Loveher
21. Big Bear
22. Moonlight
23. Beast Incarnate. -> Westkip
25. Sander14 -> Westkip
26. Yellow -> Time4planB
27. Capricorno -> Moonlight
28. Dirk-JanusIV

Moonlight: 5
Westkip: 9
Time:1

Westkip is lych hij was
Jager

In zijn dood, wist hij nog een laatste schot te voeren

Beast incarnate overleefde de knal niet en liet het leven liggen.
BI was
Bokor
 

DeletedUser76681

Guest
Lunch dag 3

Tussen alle gekheid tussendoor, zijn de wolven er in geslaagd om nog een extra hapje te nemen.

Big Bear is lunch,
hij was
Doodsheks


Ze kregen alsnog versterking, nu werd er door de angstige bewoners een lichaam gevonden
waarvan verschillende lichaamsdelen miste.

Yankee60 liet het leven
hij was
Slet
 

DeletedUser

Guest
Inactiviteitsdood Dag 03

De dorpsbewoners hadden hem al dagen niet gezien. Een aantal van hen kwam bij zijn huis aan en brak de deur open.

Dirk-JanusIV lag dood in zijn bed.
Hij was
Burger
 
Reactiescore
3.586
4. Energy. -> DZ
5. Yankee60 -> DZ
7. Marneus Calgar -> DZ
8. Westkip -> DZ
11. Jenskeuh -> DZ
19. Stalov -> Royalist -> DZ
21. Big Bear -> DZ

Deze 7 namen zijn voorlopig mijn hoofdverdachten met mogelijk daar nog een Anthraxxis naast.
Ik snap nog altijd niet waarom je een engel zou doden op dag 1.
Dat hij nu geen engel blijkt, maakt op zich niet uit.
Zelfs al zou hij wolf zijn, wacht dan gewoon tot dag 2.

Ik kan deze post van Svennieboys (goedje voor mij) goed volgen. Het was de ideale gelegenheid voor wolven om mee te gaan op DZ. Ben er ook van overtuigd dat in dit 7 mans lijstje wolven zitten met de nadruk op het meervoud omdat TMWHBK (bewezen slechtje) zijn best deed er tegenin te gaan dat er geen aanleiding was hun als mogelijk verdacht te zien. Wat je niet zou doen moest er 1 wolf inzitten tussen 7 namen. Het feit dat Blue er zo tegenin ging is ook een prima aanleiding te denken dat er slechtjes inzitten ofc.

Energy is er al uit, MC de BM en daarbij bewezen goedje valt af en mijn persoonlijke indruk is dat Jenskeuh een goedje is. Stalov heeft zichzelf bewezen als Priester dus de namen Big Bear, Westkip en Yankee60 blijven over. Als we mijn theorie volgen is minimum 2 van deze 3 spelers een wolf.

Dit was een bewering waar ik daarstraks mee afkwam. Atm is er veel veranderd en wil mijn theorie dus aanpassen. Blue (infectiewolf) deed zijn best het 7 mans lijstje van Svennieboys als niet verdacht te beschouwen. Aangezien hij wolf was kunnen we wel stellen dat hij dit deed omdat er 1 of meerdere wolven in dat lijstje zaten.

Hieronder 2 citaten die aantonen dat hij het lijstje als niet verdacht wou aankaarten.

Waarom the fuck zijn DZ stemmers in jouw ogen wolf Sven. Met een eengel claim ga je als wolf toch juist die lynch tegenwerken?

Iedereen kan toch zien dat DZ stemmers geen wolven kunnen zijn, kom op Sven.

Energy (eruit als goedje)
Yankee60 (eruit als goedje)
Marneus (bewezen goedje)
Westkip (eruit als goedje)
Jenskeuh
Stalov (Bewezen priester)
Big Bear (eruit als goedje)

Zoals je ziet blijft enkel de speler Jenskeuh over!
 

DeletedUser8414

Guest
Ik kan deze post van Svennieboys (goedje voor mij) goed volgen. Het was de ideale gelegenheid voor wolven om mee te gaan op DZ. Ben er ook van overtuigd dat in dit 7 mans lijstje wolven zitten met de nadruk op het meervoud omdat TMWHBK (bewezen slechtje) zijn best deed er tegenin te gaan dat er geen aanleiding was hun als mogelijk verdacht te zien. Wat je niet zou doen moest er 1 wolf inzitten tussen 7 namen. Het feit dat Blue er zo tegenin ging is ook een prima aanleiding te denken dat er slechtjes inzitten ofc.

Energy is er al uit, MC de BM en daarbij bewezen goedje valt af en mijn persoonlijke indruk is dat Jenskeuh een goedje is. Stalov heeft zichzelf bewezen als Priester dus de namen Big Bear, Westkip en Yankee60 blijven over. Als we mijn theorie volgen is minimum 2 van deze 3 spelers een wolf.

Dit was een bewering waar ik daarstraks mee afkwam. Atm is er veel veranderd en wil mijn theorie dus aanpassen. Blue (infectiewolf) deed zijn best het 7 mans lijstje van Svennieboys als niet verdacht te beschouwen. Aangezien hij wolf was kunnen we wel stellen dat hij dit deed omdat er 1 of meerdere wolven in dat lijstje zaten.

Hieronder 2 citaten die aantonen dat hij het lijstje als niet verdacht wou aankaarten.





Energy (eruit als goedje)
Yankee60 (eruit als goedje)
Marneus (bewezen goedje)
Westkip (eruit als goedje)
Jenskeuh
Stalov (Bewezen priester)
Big Bear (eruit als goedje)

Zoals je ziet blijft enkel de speler Jenskeuh over!

Ik snap uw redenering, Blue heeft inderdaad de DZ stemmers verdedigt dus ik kan u ook volgen dat je daarom op mij stemt aangezien je al langer niks anders bekijkt dan de personen die op DZ stemmen. Ook dat kan ik begrijpen want veel meer is er niet. Blue is een slimme ervaren speler, hij kan ook net zo goed zien dat deze groep van 7 personen geen enkele wolf bevat en ze gaan verdedigen net om mensen als jou uit te lokken om zich te gaan blindstaren op deze 7 personen, dit lijkt mij zelfs helemaal niet onaannemelijk omdat blue best besefte dat in een spel met zienersrollen hij het lastig zou krijgen om lang te overleven en op deze manieren zijn medewolven een aanzet te geven tot het lynchen van meerdere goedjes.

In jouw theorie ben ik hier nu ook de enige wolf in dit lijstje, vind je niet dat het in dat opzicht dom zou zijn om als wolf big bear te lunchen? Want Yankee was een goedje, daar was quasi 90% van overtuigt aangezien die ook overal ging claimen en niemand echt aan hem twijfelde. Dus in de veronderstelling dat ik wolf ben, is het gewoon dom om big bear te lunchen aangezien je hem wel reeds verdachte dus je op hem ging aansturen voor de lynch morgen.

Wolven hebben het althans goed gespeeld om mij hier als enige te laten overblijven in dit lijstje zodat ik nu in de spotlights kom (bovendien de enige die door meerdere mensen net als niet verdacht werd gezien in deze lijst), ik ga nog verder bekijken hoe ik mezelf kan verdedigen en me bewijzen dat ik goed ben al kan ik momenteel niet veel meer weerleggen dan proberen de psychologie van blue te doorgronden en op basis daarvan mogelijke hypotheses te doen waarom hij ons verdedigde.
 
Reactiescore
3.586
Ja ik heb de mogelijkheid open gehouden dat Blue het zei om mensen op het verkeerde spoor te zetten. Maar kan atm op weinig anders een lynch baseren en vind dit nog een degelijke theorie.

Je haalt wel een goed argument aan dat de wolven Big bear er beter niet hadden uit gedaan dus vind je verdediging prima, zal er over na denken en mijn stem mogelijk morgen aanpassen :)
 

DeletedUser18987

Guest
Eerst en vooral wil ik wat opmerken over je post Jannes. De opbouw ervan is ietwat maf. Je begint namelijk met het overlopen van je gedachten. Gezien je je stem op McAwesome hebt gezet, zou je toch verwachten dat je die ook vermeld.

Dan de theorie zelf.

Het was an sich een ideale aangelegenheid, maar je kan er echt maar iets met zekerheid uit afleiden als de persoon die gered is ook werkelijk een slechtje is. Hier nu op voortgaan is ietwat risicovol, want als wolven bvb. wouden pilen om te zorgen dat er geen 3de naam voor de lynch kon meedoen dan is het lynchen op basis van dat argument heel pijnlijk.
Denk wel dat de wolven Svennieboys verdacht wilden maken. Er was als enige scepsis rond hem dus als bijna dode wolf is het slim om die aan te wakkeren. Daar heb je op zich wel een punt.

Ik vind dit toch wel een interessante post nu Beast Incarnate. wolf blijkt.
Hij zegt namelijk precies dezelfde dingen als Blue over mij en Jokersbrain.
Heel erg tegen ons en tegen die posts van ons waarin we de DZ-stemmen benoemen.
Het lijkt me daarom ook gewoon met de minuut onwaarschijnlijker worden dat daar geen wolf tussen zit.

Dit is het enigste dat tussen ons gezegd geweest is tijdens het hele potje. Bizar dat je me niet even aanspreekt als je me verdenkt.

Ik wil verder geen afbreuk doen aan de rest van mijn post omdat ik het daar met Jokersbrain eens ben.
Maar ik ben erg verbaasd om dit te lezen.
Svennieboys is de enige waarmee ik genetwerkt heb?
Ik kan ons gesprek kopiëren maar dat zou het niveau van het topic drastisch verlagen.
Dat gesprek was zo onserieus als het maar kan en had totaal niks met netwerken te maken.
Het is daarom wel vreemd dat Jokersbrain mij benoemt in dat verband.


Ik verwacht hier nog wel een uitgebreide uitleg voor.
Jij hebt namelijk een heleboel claims gekregen en dus de beste informatie voor een mogelijke lynch.
Als jij met Moonlight aan komt zetten, ben ik geneigd om ook op Moonlight te stemmen.
Momenteel heb ik echter geen flauw idee waarom hij verdacht is.

Ik kan deze post van Svennieboys (goedje voor mij) goed volgen. Het was de ideale gelegenheid voor wolven om mee te gaan op DZ. Ben er ook van overtuigd dat in dit 7 mans lijstje wolven zitten met de nadruk op het meervoud omdat TMWHBK (bewezen slechtje) zijn best deed er tegenin te gaan dat er geen aanleiding was hun als mogelijk verdacht te zien. Wat je niet zou doen moest er 1 wolf inzitten tussen 7 namen. Het feit dat Blue er zo tegenin ging is ook een prima aanleiding te denken dat er slechtjes inzitten ofc.

Energy is er al uit, MC de BM en daarbij bewezen goedje valt af en mijn persoonlijke indruk is dat Jenskeuh een goedje is. Stalov heeft zichzelf bewezen als Priester dus de namen Big Bear, Westkip en Yankee60 blijven over. Als we mijn theorie volgen is minimum 2 van deze 3 spelers een wolf.

Dit was een bewering waar ik daarstraks mee afkwam. Atm is er veel veranderd en wil mijn theorie dus aanpassen. Blue (infectiewolf) deed zijn best het 7 mans lijstje van Svennieboys als niet verdacht te beschouwen. Aangezien hij wolf was kunnen we wel stellen dat hij dit deed omdat er 1 of meerdere wolven in dat lijstje zaten.

Hieronder 2 citaten die aantonen dat hij het lijstje als niet verdacht wou aankaarten.

Energy (eruit als goedje)
Yankee60 (eruit als goedje)
Marneus (bewezen goedje)
Westkip (eruit als goedje)
Jenskeuh
Stalov (Bewezen priester)
Big Bear (eruit als goedje)

Zoals je ziet blijft enkel de speler Jenskeuh over!

Goede post.
Jenskeuh lijkt inderdaad als enige over te blijven.
Ik denk daarom inderdaad ook dat Jenskeuh een hele grote kans heeft om wolf te zijn.
Ik zou alleen nog wel graag willen weten waarom je Jenskeuh in je initiële post als goedje zag?

Jenskeuh draagt op zich wel goede argumenten aan in zijn post maar ben het er niet helemaal mee eens.
Niemand lijkt mij en Jokersbrain namelijk serieus te nemen met onze verdenkingen.
Jokersbrain stemt nu erg snel waardoor het misschien wat meer aandacht zal krijgen.
Denk echter dat wanneer Jokersbrain er niet over begon, er niemand over was begonnen.
Op die manier was het ook helemaal niet erg voor Jenskeuh om Big Bear (vrijwel zeker goedje) te lunchen.

Ik zou overigens Stalov nog niet direct bewezen priester willen noemen omdat Anthraxxis goedje bleek.
Het kan ook makkelijk dat Stalov Anthraxxis voor de gek hield en ketterse wolf blijkt.
Op die manier zou hij erg makkelijk bewezen raken, ideaal voor een ketterse wolf.
Vond zijn manier van de priesteractie inzetten namelijk wel vreemd.
 
Reactiescore
2.193
Ik vind dit toch wel een interessante post nu Beast Incarnate. wolf blijkt.
Hij zegt namelijk precies dezelfde dingen als Blue over mij en Jokersbrain.
Heel erg tegen ons en tegen die posts van ons waarin we de DZ-stemmen benoemen.
Het lijkt me daarom ook gewoon met de minuut onwaarschijnlijker worden dat daar geen wolf tussen zit.



Ik wil verder geen afbreuk doen aan de rest van mijn post omdat ik het daar met Jokersbrain eens ben.
Maar ik ben erg verbaasd om dit te lezen.
Svennieboys is de enige waarmee ik genetwerkt heb?
Ik kan ons gesprek kopiëren maar dat zou het niveau van het topic drastisch verlagen.
Dat gesprek was zo onserieus als het maar kan en had totaal niks met netwerken te maken.
Het is daarom wel vreemd dat Jokersbrain mij benoemt in dat verband.



Ik verwacht hier nog wel een uitgebreide uitleg voor.
Jij hebt namelijk een heleboel claims gekregen en dus de beste informatie voor een mogelijke lynch.
Als jij met Moonlight aan komt zetten, ben ik geneigd om ook op Moonlight te stemmen.
Momenteel heb ik echter geen flauw idee waarom hij verdacht is.



Goede post.
Jenskeuh lijkt inderdaad als enige over te blijven.
Ik denk daarom inderdaad ook dat Jenskeuh een hele grote kans heeft om wolf te zijn.
Ik zou alleen nog wel graag willen weten waarom je Jenskeuh in je initiële post als goedje zag?

Jenskeuh draagt op zich wel goede argumenten aan in zijn post maar ben het er niet helemaal mee eens.
Niemand lijkt mij en Jokersbrain namelijk serieus te nemen met onze verdenkingen.
Jokersbrain stemt nu erg snel waardoor het misschien wat meer aandacht zal krijgen.
Denk echter dat wanneer Jokersbrain er niet over begon, er niemand over was begonnen.
Op die manier was het ook helemaal niet erg voor Jenskeuh om Big Bear (vrijwel zeker goedje) te lunchen.

Ik zou overigens Stalov nog niet direct bewezen priester willen noemen omdat Anthraxxis goedje bleek.
Het kan ook makkelijk dat Stalov Anthraxxis voor de gek hield en ketterse wolf blijkt.
Op die manier zou hij erg makkelijk bewezen raken, ideaal voor een ketterse wolf.
Vond zijn manier van de priesteractie inzetten namelijk wel vreemd.

Dikgedrukte vind ik een goed punt, dit was een van de redenen dat ik op anthraxxis stemde (wat achteraf ondoordacht was).

Hierbij claim ik DO

Waarom? Ik ben zo dom geweest om dit te claimen bij twan dus de wolven weten mijn rol toch al.
 
Reactiescore
3.586
Ik vind dit toch wel een interessante post nu Beast Incarnate. wolf blijkt.
Hij zegt namelijk precies dezelfde dingen als Blue over mij en Jokersbrain.
Heel erg tegen ons en tegen die posts van ons waarin we de DZ-stemmen benoemen.
Het lijkt me daarom ook gewoon met de minuut onwaarschijnlijker worden dat daar geen wolf tussen zit.

Ik vind niet dat de post van BI zo fel tegen ons is eigenlijk. Hij twijfelt gewoon aan de theorie? Ik snap eigenlijk niet wat je zegt, wat heeft BI zijn kritische kijk op ons te maken met dat er toch een wolf in dat lijstje zou zitten?

Ik wil verder geen afbreuk doen aan de rest van mijn post omdat ik het daar met Jokersbrain eens ben.
Maar ik ben erg verbaasd om dit te lezen.
Svennieboys is de enige waarmee ik genetwerkt heb?
Ik kan ons gesprek kopiëren maar dat zou het niveau van het topic drastisch verlagen.
Dat gesprek was zo onserieus als het maar kan en had totaal niks met netwerken te maken.
Het is daarom wel vreemd dat Jokersbrain mij benoemt in dat verband.

Ja dat was dag 1 dacht ik. Atm wel al met een stuk of 10 spelers (heb het niet geteld maar zal wel zo iets zijn) gepraat. En inderdaad jij deed niet echt veel moeite serieus te zijn dus echt nuttig was ons gesprek niet nee ;) En ik noem je omdat we contact hadden over het spel ongeacht het nuttig was of niet is dat wel genetwerk.

Goede post.
Jenskeuh lijkt inderdaad als enige over te blijven.
Ik denk daarom inderdaad ook dat Jenskeuh een hele grote kans heeft om wolf te zijn.
Ik zou alleen nog wel graag willen weten waarom je Jenskeuh in je initiële post als goedje zag?

Jenskeuh komt gewoon over als een goedje op het AF en ook als ik hem prive spreek komt hij extreem als een goedje over. Dus als hij wolf is speelt hij het wel goed. Daarom heb ik ook mijn twijfels maar mijn redenering hoe ik bij hem uitkom als wol is best een aannemelijke.

Jenskeuh draagt op zich wel goede argumenten aan in zijn post maar ben het er niet helemaal mee eens.
Niemand lijkt mij en Jokersbrain namelijk serieus te nemen met onze verdenkingen.
Jokersbrain stemt nu erg snel waardoor het misschien wat meer aandacht zal krijgen.
Denk echter dat wanneer Jokersbrain er niet over begon, er niemand over was begonnen.
Op die manier was het ook helemaal niet erg voor Jenskeuh om Big Bear (vrijwel zeker goedje) te lunchen.

Dit is nu weer een erg goed argument, ook wisten de Wolven niet dat Yaneee (ook in de 7 mans lijst) er zou uitgaan na de DL dus er zou nog altijd een speler in zijn geweest samen met Jenskeuh. Ook dat pleit niet voor hem.

Ik zou overigens Stalov nog niet direct bewezen priester willen noemen omdat Anthraxxis goedje bleek.
Het kan ook makkelijk dat Stalov Anthraxxis voor de gek hield en ketterse wolf blijkt.
Op die manier zou hij erg makkelijk bewezen raken, ideaal voor een ketterse wolf.
Vond zijn manier van de priesteractie inzetten namelijk wel vreemd.

Als ik mij goed herinner zei Stalov in een post 'ik ga priestactie doen op ....' en enkele minuten daarna kwam er ook effectief een priestactie op ... dus dan lijkt het mij toch vrij zeker dat hij de priester is :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
167
Joker, die priester actie ziet er hetzelfde uit als de ketterse wolf actie, behalve dat die 2e nooit effect heeft... dus hij kan weldegelijk ketterse wolf zijn
 
Reactiescore
661
Verdomme, door de deadline geslapen. Tw begint zijn tol weer te eisen. Gelukkig hoef ik niet veel bij te lezen.
Excuseer trouwens.
 
Bovenaan