[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #197

DeletedUser

Guest
Ik snap gewoon niet hoe mensen die inactief zijn per sé als wolf moeten worden bestempeld.

Ik ga voor capricorno voorlopig.
 

DeletedUser13565

Guest
Geloofwaardig!
Mijn bekendmaking was nou niet iets wat je over het hoofd zou zien snel.
 

DeletedUser

Guest
Jouw bekendmaking? Bedoel je je post van vorige pagina?

Ik zei al dat het een beetje betreurenswaardige reddingsactie van de wolven was voor batchieboy.
Nonkel, capri, rukurt kunnen wolven zijn iig.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik besteed vijf alinea's en jullie en jij gaat in negeermodus :p

Naja, het enige verstandig in zo'n geval uiteraard, hopen dat de rest 't niet ziet!
 

DeletedUser

Guest
Quote het dan nog een keer en plaats het ofzo. Ik heb toch niks te verbergen, en als ik gelynched wordt staan de lynchers alleen maar voor schut.
 

DeletedUser13565

Guest
Het stond gewoon pal voor jouw post, dus ik zie niet in waarom ik zou citeren. Het is niet alsof je er enige moeite voor hoeft te nemen. En het is ook enkel ter informatie, je bent er gewoon bij haha.
 

DeletedUser

Guest
Dan hebben we het toch over dezelfde post?

Maar hopelijk snappen anderen wel dat de reddingspoging op batchieboy de echte wolven heeft laten ziem.
 
Reactiescore
1.577
Er zijn meerdere stemmers op mij maar deze springt er voor mij uit en betekent dan ook dat Nonkel Jos mijn stem krijgt. Het pure profiteren en een nog veel sterker argument, de uitslag van deze stemming. :D

Game over, een zekerheidje op wolf wat mij betreft. Nonkel Jos.

Doe maar niet.

Kijk ik zat fout wat jou betreft, dat kan gebeuren. Batchieboy kwam gewoon heel stroef op mij over en het was ook al even geleden dat die meedeed. Het zou niet de eerste keer dat zo'n nieuwe verdacht wordt gewoon omdat hij er even in moet komen. En ik had echt wel gegronde redenen om jou te verdenken en vooral was het een duidelijk gevoel. Maar ik heb duidelijk uitgelegd dat het ofwel jij ofwel Batchie/capricorno moest zijn. Ik koos verkeerd, maar maak er nu niet van dat ik hiermee een of andere reddingsactie op poten heb gezet.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik ben het met Kunjack eens dat er een grote kans op een wolf is tussen de niet-batchieboy stemmers gister.
Oke, ik ben een van degenen die niet op hem stemde, maar ik deed niet aan de reddingsactie, daarbij was m'n stem toch te laat.
Ik zal nog even kijken wie van hen ik het verdachts vind voor ik mijn stem uitbreng.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat jij niet capabel genoeg bent om een argument te zien, betekent dat niet dat hij er niet is.

Dit is het enige waarmee je reageert?

Capri zie ik wel gewoon in haar gebruikelijke patroon hoor. Ze is scherp maar op de verkeerde dingen

Hier ben ik niet verdacht, dat maak ik er in elk geval uit op. Nog geen 24 uur later krijg je dit:

Dit is allemaal zulk wanhopig gedrag van wolven capricorno en batchieboy.

Ik snap gewoon niet hoe mensen die inactief zijn per sé als wolf moeten worden bestempeld.

Ik ga voor capricorno voorlopig.

In 1x, nog voordat Batchie wolf bleek, ben ik wolf, en krijg ik een stem op me. SNelle omslag!

Ik ben het met Kunjack eens dat er een grote kans op een wolf is tussen de niet-batchieboy stemmers gister.
Oke, ik ben een van degenen die niet op hem stemde, maar ik deed niet aan de reddingsactie, daarbij was m'n stem toch te laat.
Ik zal nog even kijken wie van hen ik het verdachts vind voor ik mijn stem uitbreng.

Dit is lekker zeggen: IK deed het niet!

Je had eerst wel op Quechua gestemd, dus dan deed je wel mee aan de reddingsactie.

Ik moet zeggen, ik zat volkomen fout met Batchieboy, maar waarom jullie mij ineens aan batchieboy lijken te linken volg ik niet.
 

DeletedUser73803

Guest
Dit is lekker zeggen: IK deed het niet!

Je had eerst wel op Quechua gestemd, dus dan deed je wel mee aan de reddingsactie.

Ik moet zeggen, ik zat volkomen fout met Batchieboy, maar waarom jullie mij ineens aan batchieboy lijken te linken volg ik niet.

Ik heb niet op Quechua gestemd, waarom zeg je dit?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb niet op Quechua gestemd, waarom zeg je dit?

Excuus, had het verkeerd in mijn hoofd zitten.

Dacht dat je eerst op Quechua had willen stemmen, totdat je zag dat de deadline al was geweest, toen heb je je stemmen weg gehaald. Maar je zou juist op Ilt of Batchie hebben gestemd.
 

DeletedUser13565

Guest
Oke ik had het sportief willen doen en de wolven nog een kans willen geven door een theorie te plaatsen en een beetje te hinten, maar blijkbaar is zelfs dit niet genoeg in dit inactieve kutpotje.

Op dag 1 zag de dorpsgek Batchieboy, Capricorno en Rukurt ; wolf en 2 burgers
Op dag 2 zag de dorpsgek Nonkel jos, Kunjack en Rukurt: burger en 2 wolfjes

do the math
 

Deleted User - 2265087

Guest
Laten we idd beginnen met Nonkel JOs, en verklaard wel dat Kunjack toch een beetje raar speelt.
 

DeletedUser16768

Guest
Oke bedankt. Dit spel is klaar.

Motivatie is zo wel weer weg.

Nonkel Jos
 
Bovenaan