[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #197

DeletedUser20001

Guest
gelukkig speelde batchie obvious wolf!!!

Dat viel ook wel mee. Die avond dat ik eruit ging had kunjack mee op quechua moeten gaan. Dan had ik bbappos gelunched. Dan waren die twee eruit. De avond erop flex eruit lunchen en dan hadden we als wolven gewoon gewonnen. Alleen kunjack deed niet mee. Daarom dat we niet gewonnen hebben :)
 

DeletedUser16768

Guest
Dat viel ook wel mee. Die avond dat ik eruit ging had kunjack mee op quechua moeten gaan. Dan had ik bbappos gelunched. Dan waren die twee eruit. De avond erop flex eruit lunchen en dan hadden we als wolven gewoon gewonnen. Alleen kunjack deed niet mee. Daarom dat we niet gewonnen hebben :)

Nee dan was ik er niet uit en had je niet gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
Dat viel ook wel mee. Die avond dat ik eruit ging had kunjack mee op quechua moeten gaan. Dan had ik bbappos gelunched. Dan waren die twee eruit. De avond erop flex eruit lunchen en dan hadden we als wolven gewoon gewonnen. Alleen kunjack deed niet mee. Daarom dat we niet gewonnen hebben :)

Bappos lunchen? Man, jij wilde dark-knight lunchen :eek:
Ik stelde voor om sportief te zijn en inactiefjes te lunchen. Dat jij dat niet begrijpt is jouw probleem. Daarnaast was bappos dorpsoudste dus was dat niet gebeurd.

En je speelde zo obvious wolf man. Ik had toch niet ineens quechua eruit kunnen stemmen. Dan kon iemand met een beetje verstand wel zien dat het een reddingsactie was.
 

DeletedUser66220

Guest
dan was batchie alsnog dood, daarna kunjackert en nonkel wss die dag erna of nog 1 dagje later.
 

DeletedUser

Guest
dan was batchie alsnog dood, daarna kunjackert en nonkel wss die dag erna of nog 1 dagje later.

Precies.

Daarnaast ging batchie ook ineens het iniatief nemen door lunches in te sturen en ze daarna pas voor te leggen. Met nonkel heb ik zelfs helemaal geen contact gehad deze ronde, maar het was toch gedoemd te falen.
 

DeletedUser20001

Guest
Precies.

Daarnaast ging batchie ook ineens het iniatief nemen door lunches in te sturen en ze daarna pas voor te leggen. Met nonkel heb ik zelfs helemaal geen contact gehad deze ronde, maar het was toch gedoemd te falen.

Dan was het maar goed dat ik de eerste lunch had ingestuurd, toen heb ik een inactiefje ingestuurd. Namelijk die ene die gebanned was. Maar goed wat geeft jou dan meer recht dan mij om een lunch in te sturen?

Bovendien stuurde ik dark-knight in omdat ik een inactiefje van jou moest insturen.
 
Bovenaan