[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #197

DeletedUser73803

Guest
Sorry ik had aangegeven actiever te spelen gister, maar met 0 posts is dat niet echt gelukt.
Gelukkig heb ik niet echt veel gemist en kunnen we nu lekker actief wolfjes gaan jagen! :bijl:
 

DeletedUser73803

Guest
Doe eens wat ja.

Was net bezig D:

Ik ga slapen, ben de eerste dagen vrij inactief btw.

Nou eerste post van flex, geeft duidelijk aan vrij inactief te zijn, maar dan krijgen we deze stem van rukurt:

Er is niks zo vervelend als inactieve wolven.

Flexibility dus

Meteen erop duiken en meteen met een lynchstem ook nog.

Sowieso wolf. flexibility. Waarom aan een potje beginnen als je niet actief kunt zijn en da. Om vervanging vragen zodat je medewolfjes wel door kunnen blijven gaan.

Batchieboy loopt rustig mee.

Blueknife, goede, alerte speler. Als hij goed in een potje zit maakt kan hij zeker het verschil maken.

Ik vind Flexi's reactie wel zeer typerend voor een wolf. Zeer vroeg beschuldigd worden kan zeer frustrerend ongeacht je rol, maar zijn reactie is zeer... Extreem in dit geval. Op zichzelf gaan stemmen, vervanging vragen en toch maar door blijven drammen, dat doe je niet als goedje. Dat is de frustratie van een slechtje die al op de eerste dag ontmaskerd is.
Bleuknife voor mij ook! Speelt altijd goed, actief en haalt vaak ook nog daadwerkelijk wolfjes uit het spel.

Dan krijgen we ineens deze 2 BM-stemmen voor Blueknife en dat na deze post van hem:

Ik stem op Daveys moeder Capri, en mn bm stem gaat naar OrAsU

De punten die Treinenjongen en Orasu aangeven om op BlueKnife te stemmen, zijn nou niet bepaald in overeenstemming met bovenstaande post van hem. Lezen ze het topic nou niet door?
Vreemd, maar Orasu blijkt cupido te zijn en koppel met BlueKnife, beiden dood, voor IlikeTrains blijft het een vreemde stem.

Batchieboy en Iliketrains verdacht.
 

DeletedUser13565

Guest
Waarom ik nonkel?
het lijkt wek een trend om mij zonder argumentatie te verdenken.

batchieboy
 
Reactiescore
1.577
Waarom ik nonkel?
het lijkt wek een trend om mij zonder argumentatie te verdenken.

batchieboy

Het is een beetje een gevoel enerzijds. Je spel zit vol contradicties. En het gevoel dat Batchieboy zeer roestig speelt en er simpel uit wordt gewerkt anderzijds.

Aan de ene kant zou ik Flexy hebben geloofd als hij zich liet vervangen en niet meer van zich liet horen dan zou ik opteren voor een simpel burgerrolletje, aan de andere kant is dit hetgeen ik een gemotiveerde Flex zou zien doen maar bij hem past daar m.i. geen burgerrolletje bij.
hij wil duidelijk niet dat zijn vervanger doodgaat en dat zou dus wolf kunnen betekenen.

Jij startte dit vuurtje met een post die helemaal niet serieus was, althans zo wordt die 'Flexy wolf indekken' algemeen toch gelezen. Maar als je dan merkt dat die post hem ook echt verdacht maakt, kom je met bovenstaande post waarin je hem toch als wolf gaat zien en toch terughoudend bent in het kiezen van een duidelijk standpunt. Dat komt op mij een beetje over als een wolf die in Flex een makkelijk slachtoffer ziet. Datzelfde patroon zie ik ook bij Batchieboy:

En de batchieboy's van deze wereld hebben ook weer bewezen dat ze er geen kut van kunnen met hun snelle conclusies zonder ook maar enigszins te analyseren tering. :D (wolf kan ook overigens maar ik heb vaker met Batchie gespeeld en dit spel vertoont hij met welke rol dan ook)

Zulk soort mensen doen mij altijd weer snel mijn motivatie verliezen.

Mijn stem gaat naar OrAsU, als dit de manier is waarop je de eerste twee dagen doorkomt. Iets waterdichts kon ik niet vinden maar ik denk dat ik hier het minste spijt van krijg, dit is voor wolven dus ideaal om de eerste dagen door te komen.

Flexy geef ik nog een kans al vind ik hem ook zeker verdacht, wat betreft Capri hetzelfde, Batchieboy niet per se als wolf verdacht maar ik wil beter spel van hem zien, Bappos moet eens wat conclusies trekken en Rukurt moet véél meer laten zien dan dit.

In de bovenstaande posts laat je duidelijk uitschijnen dat je Batchie niet per se verdacht vindt, maar dat je hem gewoon een slechte speler vindt. Vandaag, als je merkt dat hij door zowat iedereen verdacht wordt, kies je er dan voor om toch je stem op hem te zetten:

Waarom ik nonkel?
het lijkt wek een trend om mij zonder argumentatie te verdenken.

batchieboy

Nochtans krijgt ook Batchie, behalve in zekere zin van mij, ook van niemand steun en dat was nochtans een argument voor jou om gisteren niet op Flex te stemmen. Dat neemt niet weg dat Batchie verdacht speelt. Maar het viel me wel op dat je nogal snel keert met de wind.

Ik kan me erom vinden, ze was me nog niet eens zo opgevallen maar inderdaad vrij verdacht dit al in korte tijd.

Wat deze post betreft sluit ik me aan bij de mening van Bappos:

Oke prima.

Capricorno komt er niet echt lekker uit momenteel. Echter snap ik de reactie van Rukurt wel. Quechua post nu alsof hetgeen wat Themanwithitzblueknife zegt heel logisch is, dat is iets wat ik hem niet zo snel zie doen.

Maar als jij zo'n post plaatst, is de kans reëel dat je wolf bent.

Het is raar dat iemand jou verdacht vind, omdat je goedje bent? En je roept meteen: Ik ben goedje!
Wat wolven sneller doen dan een goedje, het er zo dik boven op leggen, dat je volgens je eigen worden, goedje bent.

Quechua, wou dit eerder zetten zodat je je kon verdedigen. Maar was darts kijken.

En ook het feit dat je op bovenstaande verdenking van Capricorno nooit hebt gereageerd, maar wel zit te roepen voor meer activiteit komt allemaal een beetje raar op me over.

Wat me aan de andere kant dan wel weer duidelijk lijkt, is dat als jij wolf bent, Capri/Batchie het niet zijn en vice versa.

Afin, dit alles om maar even te antwoorden op het gegeven dat het niet zo'n ongegronde verdenking is.
 

DeletedUser20001

Guest
'Waarop baseer jij dat ik wolf zou zijn' is wel het wolvenantwoord.

Kan mn stem nu even niet rood maken helaas, Batchieboy dus.

Dat zou ik zeggen als ik burger en als ik wolf Zou zijn. Net als ieder ander. Dus als dat de reden is dat je op me stemt dan is dat wel erg waardeloos. Ik denk dat quechua wolf is. Probeert mij er veel te makkelijk uit te spelen. bappos loopt ook wel erg lekker mee. Dus die zou ook wel eens wolf kunnen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat die melding van Flex dat hij niet meer mee ging doen ons meer heeft opgeleverd dan we dachten. Ik denk dan ook dat batchieboy wolf is of gewoon heel grote noob(en in dat geval is het over en sluiten)

Er is niks zo vervelend als inactieve wolven.

Flexibility dus

Dit is ook raar van rukurt. Dat even tussendoor. Je gaat toch niet direct iemand eruit stemmen, ook al is hij niet van plan om actief te zijn(direct)? In een potje met zo weinig mensen is dat zelfmoord. Maar goed, hij veranderde later weer.

Ik ben beschikbaar als bm. Verder is de eerste verdachte post geconstateerd.

Sowieso wolf. flexibility. Waarom aan een potje beginnen als je niet actief kunt zijn en da. Om vervanging vragen zodat je medewolfjes wel door kunnen blijven gaan.

Dit soort redeneringen.. Tsja, wolfs of noob, zeg het maar?


Ja maar de reden van rukurt is ook lekker onderbouwt :S

Hij zegt Quechua is wolf want dat denk ik te zien aan zijn posten. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat in de potjes dat ik met Quechua speelde en hij mij zo aanviel als gisteren dat hij wolf was. Dus ik houd Quechua gewoon ook in de gaten. In de tussentijd hopen we maar dat het een goedje is want hij is natuurlijk wel onze BM.

Ik weet niet hoor.. Ik heb al lange tijd geen wolf meer gepakt maar ligt dit er nou niet heel erg bovenop?

Ik dacht aan i like trains omdat die zich op de achtergrond houdt.

Ja, inactievelingen zijn niet per sé wolf, dat is inmiddels wel duidelijk.

Ik ben hier absoluut niet zeker van, want het kan zo maar weer zijn dat we een nieuwe eruit halen die geen wolf blijkt te zijn maar eerder gewoon een beetje labiel...
 

DeletedUser66220

Guest
Ik denk dat die melding van Flex dat hij niet meer mee ging doen ons meer heeft opgeleverd dan we dachten. Ik denk dan ook dat batchieboy wolf is of gewoon heel grote noob(en in dat geval is het over en sluiten)

Niet meer meedoen? Bedoel je laten vervangen?
Eveneens Batsjieboy
 

DeletedUser

Guest
Als je je laat vervangen doe je niet meer mee, je rol natuurlijk wel.
 

DeletedUser24056

Guest
Eerlijk gezegd denk ik dat batchieboy gewoon een mongooltje is, maar wel goedje.

Ik ben overtuigder van Quechua. Daar zit veel gevoel bij. Dezelfde manier van spreken gebruikt hij als die keer dat hij i like trains probeerde te lynchen. Anderen gelijk geven en meestemmen. Dat is niet des Quechua.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Quechua ook. Vind hem nog steeds verdacht van wege het gene dat ik gisteren zei. En Nonkel heeft een prima theorie tegen Quechua gemaakt.
 
Bovenaan