[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #185

DeletedUser

Guest
Dat is gevoel Gekkou
Die reactie ziet er zo raar en gespeeld uit.
In mijn potje had alleen jij dat soort reacties, dark-knight was toen goedje en reageerde nooit zo. Dusja.

Het klopt wel wat je zegt.
Dark-knight is niet de speler ernaar om dit soort geforceerd materiaal eruit te persen.

Ik eis een nieuwe randomizer? Ik stemde op Flex, dus jij maakt hem kansloos op de titel van bm?

Ik vind dat de stemming eerlijk is verlopen. Ik ben de burgemeester dus gelieve niet tegenspreken mvg
 

DeletedUser

Guest
Dat is gevoel Gekkou
Die reactie ziet er zo raar en gespeeld uit.
In mijn potje had alleen jij dat soort reacties, dark-knight was toen goedje en reageerde nooit zo. Dusja.

Nou, oke. Hopelijk zit je met je gevoel goed.
Ik zie het morgen allemaal wel. Ik ga nu zo naar een feestje in trouw.
 

DeletedUser66220

Guest
Nee ik ben het met Andy eens, waarom denk je gelijk dat ik een koppeltje ben?
Ik vind het maar raar dat er gelijk een BM wordt gekozen, normaal komt er toch een 2e stemronde?
 

DeletedUser65460

Guest
Ja dit is gewoon niet zoals Bappos het zou doen. Elke x dat bappos het doet dan komt er een 2de stemronde. Overigens had ik gestemd op Davey, dus is Kunjack illegaal BM. Oftewel nieuwe verkiezing, oftwel BM dood.
 

DeletedUser16768

Guest
Ja dit is gewoon niet zoals Bappos het zou doen. Elke x dat bappos het doet dan komt er een 2de stemronde. Overigens had ik gestemd op Davey, dus is Kunjack illegaal BM. Oftewel nieuwe verkiezing, oftwel BM dood.

Nogmaals kappen met spammen. Ik heb het vorige potje hetzelfde gedaan.
Jouw stem is niet geldig.

Volgende berichten hierover worden bestraft en verwijderd.
 

DeletedUser16768

Guest
Gayvee doet niet mee. Nu stop er gewoon over of spreek me op skype aan.
 

DeletedUser73803

Guest
Wat een flutstem op mij :eek::eek:
Er is nog een hele dag om te stemmen, dus waarom zo vroeg naar mij omdat ik hoop dat er morgen meer stemmen zullen zijn?
 

DeletedUser

Guest
BM is toch overrated. Vind het wel een goed statement van Bappos om een stem als Gayvee af te keuren. Leuk voor jullie dat jullie elkaar bij de voornaam kennen en elkaar leuke koosnaampjes geven, maar hoe moeten de nieuwe spelers weten wie wie is? Je kunt ook rekening houden met anderen en die jongen gewoon bij z'n forumnaam noemen.

Wat een flutstem op mij
Er is nog een hele dag om te stemmen, dus waarom zo vroeg naar mij omdat ik hoop dat er morgen meer stemmen zullen zijn?

Dat zegt ie toch, je reactie is gemaakt. Ik ben het er overigens wel mee eens. Dark-knight.
 

DeletedUser73803

Guest
Flex makkelijke stem, Senne makkelijke meeloop.
Flex legt z'n stem op mij pas uit nadat iemand ernaar gevraagd heeft, Senne loopt gewoon echt té makkelijk mee.
Ik ben weg, geen idee of ik voor de deadline nog terug kom, ik wilde op mezelf stemmen, maar dan ga ik zeker dood, dus Flexibility.
 
Bovenaan