[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #185

DeletedUser65460

Guest
Ook niet moeilijk om goed te zitten op een wolfje als de helft van het potje in jouw ogen al bewezen is?

Maar vecht dat ergens anders uit, nieuw potje nu.
 

DeletedUser73803

Guest
Allemaal veel plezier en succes dit potje!
Nonkel jos krijgt wederom mijn BM-stem, omdat hij meestal wel actief is en ook goed speelt.

Zelf ben ik er morgen bijna de hele dag niet, omdat ik een familiedag heb, maar ik denk daarna weer volop actief te kunnen zijn!
 

DeletedUser

Guest
Ik zet mijn stem op EoS omdat hij vind dat hij heel goed speelt en daarom nooit verkozen wordt.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat jij wel je erg verdacht gedraagd tot nu toe. beetje op de achtergrond blijven
 

DeletedUser

Guest
ben ik het eigenlijk wel mee eens. Vind mezelf ook een beetje raar spelen. Wel erg wolfs van je dat je een inactiefje verdacht vindt. Dat is typisch iets voor wolven.
 

DeletedUser16768

Guest
BM Stemming dag 1

Daar gingen ze dan! Een nieuwe kans en een nieuw verhaal.
Nummertje 185 met alweer een grootse uitdaging, ontdek de wolf. Iedereen weet wat er op het spel staat, je leven. 12 man in een spel op leven en dood: raad je het: grootste glorie, raad je het niet: dood.
Ze begonnen vandaag met het kiezen van een burgemeester.

1. Stan Marsh --> Kunjack
2. Napoleon Bonaparte.
3. Kunjack
4. Dark-Knight --> Nonkel Jos
5. nonkel jos
6. Empire of Statement
7. Flexibility
8. Lord of the strings
9. Gekkou Hayate --> Empire of Statement
10. arbeitman
11. Fenoglio
12. Senne

3 hele stemmen! De randomizer heeft bepaald dat Kunjack dit potje de burgemeester is.
Succes Kunjack met je nieuwe functie!
 

DeletedUser73803

Guest
Lekkere stemming zeg :eek::eek:
Hopelijk komen er morgen meer lynch-stemmen ;)
 

DeletedUser66220

Guest
Dat is gevoel Gekkou
Die reactie ziet er zo raar en gespeeld uit.
In mijn potje had alleen jij dat soort reacties, dark-knight was toen goedje en reageerde nooit zo. Dusja.
 

DeletedUser65460

Guest
Ik eis een nieuwe randomizer? Ik stemde op Flex, dus jij maakt hem kansloos op de titel van bm?
 
Bovenaan