[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #185

DeletedUser

Guest
En Senne, ik heb geen enkel probleem met jou. Maar als jij de schuld gaat leggen bij anderen, ben je echt dieptriest bezig. Jij lag er de eerste dag zo goed als uit. Er is een reden waarom je nooit als lunch werd ingestuurd, want je was toch zo wolfs bezig. Overigens hadden Nonkel en ik nog een quote achter de hand waarmee je na nacht 3 sowieso werd gelynched, gebeuld of gehekst. We hadden het allemaal perfect gepland. En zoals Nonkel Jos aanhaalt. Als je als g/s koppel het potje afsluit zonder een lynchstem op jou. Dan heb je heel goed gespeeld en verdien je de overwinning. Je hebt zowat 7 van de 12 spelers eens genoemd. Wauw ja, dan zal je waarschijnlijk wel goed hebben gezeten. Je vertrouwde mij 100% en gaf me zelfs het BM-schap. Dat je nonkel verdacht was gewoon een gefrustreerde counter. Niemand geloofde jou. Toon een beetje waardigheid en accepteer het feit dat je als een dweil speelde. Nonkel en ik waren gewoon lekker bezig dit potje.

Jij hebt dan ook uitstekend gespeeld! DK heb ik alleen genoemd om mezelf te redden. Verder zat ik dus alleen met NB fout. Mijn hoofdverdachten bleken beide wolf. Ik speelde inderdaad niet top, maar nonkel ook niet hoor. Had hem vrij snel al door en Flex ook.
 

DeletedUser

Guest
Ook nog aan het nagenieten?
Anders dikke toeter blazen???
G'ke draaien?
Boutje knallen?
 
Bovenaan