[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #185

DeletedUser

Guest
Ik wist ook meteen dat jij g/s-koppeltje was!! En ik had Kunjack gelijk door. Zo simpel was het om de wolfjes te jagen dit potje. Maar de andere spelers waren van zo'n laag niveau, tja, niet mijn fout.

Dit is het gedrag waar ik een hekel aan heb nonkel. Je weet gewoon dat ik gelijk heb, dit potje over het lage niveau van o.a EoS en NB, laat staan Stan Marsh en de mensen die niet eens er waren. En me dan zo weer belachelijk maken en over mijn rug de lachers op je hand krijgen. Daar spaug ik echt van.
 
Reactiescore
1.577
Neen, geen nood aan complimentjes. Het is gewoon grappig dat iedereen het hier wist, maar dat noch Arbeitman noch ik een lynchstem tegen kreeg in het hele potje. Iedereen wist van een g/s-koppeltje, dus ook dat was geen verrassing. We hebben gewoon goed gespeeld. Niet meer, niet minder.

Neen, ik weet niet waarover je het hebt. Spel het effe voor me uit aub?
 
Reactiescore
1.577
Dit is het gedrag waar ik een hekel aan heb nonkel. Je weet gewoon dat ik gelijk heb, dit potje over het lage niveau van o.a EoS en NB, laat staan Stan Marsh en de mensen die niet eens er waren. En me dan zo weer belachelijk maken en over mijn rug de lachers op je hand krijgen. Daar spaug ik echt van.

Senne, het is dan ook wel een beetje om mee te lachen. Jij was misschien wel de actiefste speler dit potje, maar dankzij jouw gedrag hebben we gewonnen, maar je lijkt dat gewoon niet te beseffen en blijft jezelf wanen als een of andere WvW-god.
 

DeletedUser

Guest
Neen, geen nood aan complimentjes. Het is gewoon grappig dat iedereen het hier wist, maar dat noch Arbeitman noch ik een lynchstem tegen kreeg in het hele potje. Iedereen wist van een g/s-koppeltje, dus ook dat was geen verrassing. We hebben gewoon goed gespeeld. Niet meer, niet minder.

Van mij en van Flex wel. Ik heb tientallen posts lang gehamerd dat je wolf was, dat de heks, beul en jager je eruit moesten halen, dat ik zeker wist dat je wolf was, etc. Maar nee hoor, niemand verdacht de heilige nonkel jos :rolleyes:.

Senne, het is dan ook wel een beetje om mee te lachen. Jij was misschien wel de actiefste speler dit potje, maar dankzij jouw gedrag hebben we gewonnen, maar je lijkt dat gewoon niet te beseffen en blijft jezelf wanen als een of andere WvW-god.

Dat doe ik helemaal niet, dat maak jij er van.

Maar ga vooral door met je narcistische gedrag. Fijn leven verder.
 

DeletedUser

Guest
Senne verliest, dus het niveau is laag. Logisch toch?

Ik heb de hele tijd gezegd dat jullie of bizar slecht bezig waren, of wolf. Jij, arbeitman en nonkel waren team wolf, dus dat vervalt. Bij stan marsh, EoS en NB lag het niveau idd bizar laag dit potje, is dat waar of niet? Ontken je dat?
 
Reactiescore
1.577
Van mij en van Flex wel. Ik heb tientallen posts lang gehamerd dat je wolf was, dat de heks, beul en jager je eruit moesten halen, dat ik zeker wist dat je wolf was, etc. Maar nee hoor, niemand verdacht de heilige nonkel jos :rolleyes:.

Nee, niemand verdenkt mij. Daarom dat ik zelfs geen BM-stemmen krijg soms of dat mensen mij een gladde prater noemen. Nog voor het potje bezig is, verdenken mensen mij al.
En je hebt inderdaad gevraagd om mij te doden. Maar dat komt niet overtuigend over als je speelt als een natte krant en je hetzelfde doet als je NB., Kunjack of dark-knight verdenkt. Het spijt me dat ik jouw zwakke spel in mijn voordeel gebruikte om jou verdacht te maken en mezelf veilig te stellen.

Dat doe ik helemaal niet, dat maak jij er van.

Je hebt in het begin van het potje zo vaak herhaald wat voor een goede speler je jezelf wel niet vindt. En dan ben ik de narcist? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de hele tijd gezegd dat jullie of bizar slecht bezig waren, of wolf. Jij, arbeitman en nonkel waren team wolf, dus dat vervalt. Bij stan marsh, EoS en NB lag het niveau idd bizar laag dit potje, is dat waar of niet? Ontken je dat?

EoS was er gewoon niet bij, stan speelt zijn tweede potje en heeft ervaring nodig, maar hij heeft er wel kijk op. Om hem nou af te branden. Napoleon zat er gewoon naast. Kan 'beurn. Je houding spreekt gewoon tegen je tijdens een potje. Dat is vervelend, maar het gebeurd wel.
 

DeletedUser

Guest
Flikker op senne. Jij speelde zo focking slecht en dan de schuld bij mij en eos leggen. 'Arbeitmsn en nonkel zijn bewezen goedjes ondat ze meegingen op kunjack' dit terwijl het duidelijk was dat er een g/s koppel was. Vervolgens gekkou en stan marsh bewezengoedje noemen ondat ze op zichzelf stemden :eek: :eek:.

Jij mag niet klagen over t lage niveau van anderen dit potje. Je was zelf met afatand de slechtste speler.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt in het begin van het potje zo vaak herhaald wat voor een goede speler je jezelf wel niet vindt. En dan ben ik de narcist? :eek:

Lol :D, je bent echt nog dommer dan ik dacht. Dat je niet door hebt dat ik dat deed om een eventuele claim te verdoezelen.

@ NB: Wat Arbeitman, Gekkou en ST betreft had ik gewoon gelijk. Overigens heb ik ze nooit bewezen goedje genoemd. Nogmaals, geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gebruikt graag. Ook nonkel noemde ik nooit bewezen, waarom zou ik anders daarna zeggen dat ik dacht dat ie nog steeds wolf en G/S was. Ik kon alleen niet op hem bashen, want dan zou ik er zelf uit gaan. Hij stond aan mijn kant.

Jij had hem gewoon moeten knallen, dan hadden we gewonnen.
 
Reactiescore
1.577
Lol :D, je bent echt nog dommer dan ik dacht. Dat je niet door hebt dat ik dat deed om een eventuele claim te verdoezelen.

En iedereen die jou niet geloofde dom en stom noemen, hoorde dat ook bij dat plan? Of voortdurend het lage niveau beklagen, hoorde dat daar ook bij? En steeds die reisjes down to memory lane naar 'de oude garde', ook om een eventuele claim te verdoezelen? Nee Senne, jij bent de narcist in het verhaal en je kan er niet tegen dat je niet de god bent die je voordien wel was.

@ NB: Wat Arbeitman, Gekkou en ST betreft had ik gewoon gelijk. Overigens heb ik ze nooit bewezen goedje genoemd. Nogmaals, geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gebruikt graag. Ook nonkel noemde ik nooit bewezen, waarom zou ik anders daarna zeggen dat ik dacht dat ie nog steeds wolf en G/S was. Ik kon alleen niet op hem bashen, want dan zou ik er zelf uit gaan. Hij stond aan mijn kant.

Jij had hem gewoon moeten knallen, dan hadden we gewonnen.

Je noemde al die spelers goedje, omdat je hoopte dat je ze aan jouw kant kon scharen. En misschien zat het inderdaad in je hoofd om die spelers nadien tegen mij te gebruiken. Dat kan best zijn. Feit is dat ze je niet vertrouwden omwille van je verdachte spel. Waarom denk je dat Kunjack vlak voor de eerste deadline zijn stem nog naar DK zette? Jij speelde zo slecht dat we het ideaal vonden om jou in het potje te houden :eek:.
 

DeletedUser66220

Guest
Flikker op senne. Jij speelde zo focking slecht en dan de schuld bij mij en eos leggen. 'Arbeitmsn en nonkel zijn bewezen goedjes ondat ze meegingen op kunjack' dit terwijl het duidelijk was dat er een g/s koppel was. Vervolgens gekkou en stan marsh bewezengoedje noemen ondat ze op zichzelf stemden :eek: :eek:.

Jij mag niet klagen over t lage niveau van anderen dit potje. Je was zelf met afatand de slechtste speler.

Noob Remco, waarom wou je dood zodat je mij kon schieten?
 

DeletedUser73558

Guest
Dus, verbetertips dan maar? aangezien ik een slecht potje had..
 

DeletedUser

Guest
Dus, verbetertips dan maar? aangezien ik een slecht potje had..

Nou, om eerlijk te zijn vonden Nonkel en ik jou het meest gevaarlijk omdat jij als eerste doorging over een g/s koppeltje. Op bepaalde momenten was je goed op weg, maar dan opeens twijfel je en stem je op jezelf. Probeer jouw gedachten om te zetten in een goede theorie met quotes enzo. Als dit echt je 2de potje was, dan ben je echt heel lekker op weg!
 

DeletedUser

Guest
En Senne, ik heb geen enkel probleem met jou. Maar als jij de schuld gaat leggen bij anderen, ben je echt dieptriest bezig. Jij lag er de eerste dag zo goed als uit. Er is een reden waarom je nooit als lunch werd ingestuurd, want je was toch zo wolfs bezig. Overigens hadden Nonkel en ik nog een quote achter de hand waarmee je na nacht 3 sowieso werd gelynched, gebeuld of gehekst. We hadden het allemaal perfect gepland. En zoals Nonkel Jos aanhaalt. Als je als g/s koppel het potje afsluit zonder een lynchstem op jou. Dan heb je heel goed gespeeld en verdien je de overwinning. Je hebt zowat 7 van de 12 spelers eens genoemd. Wauw ja, dan zal je waarschijnlijk wel goed hebben gezeten. Je vertrouwde mij 100% en gaf me zelfs het BM-schap. Dat je nonkel verdacht was gewoon een gefrustreerde counter. Niemand geloofde jou. Toon een beetje waardigheid en accepteer het feit dat je als een dweil speelde. Nonkel en ik waren gewoon lekker bezig dit potje.
 

DeletedUser66220

Guest
Nonkel heb ik wel verdacht, maar nadat hij ook mee op kunjack ging niet meer. arbeitman had ik helemaal nooit verdacht. Goed gespeeld arbeitman.
 
Bovenaan