[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #135

DeletedUser

Guest
Yesss blij dat ik me niet aan het twijfelen heb laten brengen :D

Ik ga met Dao mee op Lady Sophie, niet omdat haar theorie zo goed is (zou best kunnen maar is geen voldoende bewijs), maar omdat ik eerder al had ontdekt dat er een connectie was tussen Sophie en Joker en het feit dat Sophie op Joker stemde natuurlijk ook meespeelt. Ik acht de kans dus groot dat zij inderdaad de laatste wolf is.
 

DeletedUser59173

Guest
jammer van anne. maar was te verwachten :(

de stem van lady sophie was voor mij trouwens het omkeer punt.
een stem met zo'n slecht argument terwijl er echt 40 betere argumenten waren.
en dat zo laat dat was gewoon om de joker te redden.
 

DeletedUser59173

Guest
Yesss blij dat ik me niet aan het twijfelen heb laten brengen :D

Ik ga met Dao mee op Lady Sophie, niet omdat haar theorie zo goed is (zou best kunnen maar is geen voldoende bewijs), maar omdat ik eerder al had ontdekt dat er een connectie was tussen Sophie en Joker en het feit dat Sophie op Joker stemde natuurlijk ook meespeelt. Ik acht de kans dus groot dat zij inderdaad de laatste wolf is.

je ben dood :(
 

DeletedUser51974

Guest
Klaagmuur

Ook vandaag waren er weer enkele berichten op de klaagmuur geplaatst. Sommigen al terwijl de burgers in het café aan het discussiëren waren, en een enkele er op gehangen zodat men hun leuzen kon verkondigen. Het prikbord werd niet gebruikt voor de meest serieuze berichten: Die hoorde men al genoeg. Gelukkig was er altijd nog onze grappenmaker...

-Ketter ketter ketter, wat ben ik toch weer een etter!
-Klaas is thuis en op een gegeven moment komt de buurman in paniek naar hem toe rennen en roept 'Help… help!' Klaas vraagt de buurman wat er aan de hand is en hij zegt 'Mijn schoonmoeder wil uit het raam springen!' Klaas vraagt: 'Waarom laat je die teef dan niet gewoon springen?' Dan antwoordt de buurman 'Dat is het hem juist, ik krijg het raam maar niet open.'
-Gisteren moest er plaats gemaakt worden voor de delicatesse van vandaag!
 

DeletedUser38362

Guest
Het lijkt erop dat de lynch voor morgen vast staat: lady sophie
 
Reactiescore
31
Zoals ik al zei, Lady Sophie is de laatste wolf.
Kan al niet wachten tot morgen! :rolleyes2:
@Iedereen, ik ben een man, geen vrouw :p
 

DeletedUser

Guest
Oké, kan iemand me eens uitleggen waarom ik plots de laatste wolf ben? Er is geen enkele connectie tussen mij en Joker... Ik ben alleen nog maar beschuldigd geweest door de 2 wolven én de ketter nu, blijkt ook.

En ik stemde Dao Mechong omdat hij me zonder reden aanduidde als wolf. Ik moet even teruglezen want blijkbaar is er iets gebeurt waardoor die zo goed als zeker goedje is, en is m'n stem plots super verdacht.

En zeg nu niet dat ik nog snel stemde voor de deadline, want anders had ik niet op Dao maar op Joker gestemd als ik wolf was geweest...
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik weet niet hoe ik jullie kan overtuigen, maar ik claim wel een goedje te zijn, en jullie zullen dat morgenavond zien als jullie me toch lynchen :)
 

DeletedUser38362

Guest
je kan ons overtuigen door een ijzersterke theorie te maken over iemand anders?
 

DeletedUser

Guest
Ik zie in eerste plaats al geen 'ijzersterke' theorie tegen mij.

Ik ben tijdens het potje meermaals beschuldigd door wie een wolf bleek te zijn, ook toen zij zelf absoluut nog niet in gevaar waren. Verder slaat Dao's theorie nergens op, ik heb ook zaken te doen in RL, lag in het ziekenhuis en heb het nu razend druk met school. Ik denk dat dat genoeg verklaring is voor meteen te stemmen zodat ik me daar de volgende dag niet meer zoveel van moet aantrekken.

Daarnaast, sinds wanneer is Dao bewezen goedje?

Ik verdacht Joker en Dao, 1 van hen blijkt nu ketter te zijn. Ik kan mezelf natuurlijk niet vrijpleiten maar deze beschuldiging slaat werkelijk nergens op en is niet onderbouwd.

Voilà!
 

DeletedUser

Guest
Oh lol, ik was zo enthausiast over de lynch dat ik meteen reageerde en de lunch niet zag xD
Jammer :p

in ieder geval benoem ik Saas tot bm, aangezien hij bewezen is lijkt me dat de beste optie.
 
Reactiescore
31
Ik zie in eerste plaats al geen 'ijzersterke' theorie tegen mij.

Ik ben tijdens het potje meermaals beschuldigd door wie een wolf bleek te zijn, ook toen zij zelf absoluut nog niet in gevaar waren. Verder slaat Dao's theorie nergens op, ik heb ook zaken te doen in RL, lag in het ziekenhuis en heb het nu razend druk met school. Ik denk dat dat genoeg verklaring is voor meteen te stemmen zodat ik me daar de volgende dag niet meer zoveel van moet aantrekken.

Daarnaast, sinds wanneer is Dao bewezen goedje?

Ik verdacht Joker en Dao, 1 van hen blijkt nu ketter te zijn. Ik kan mezelf natuurlijk niet vrijpleiten maar deze beschuldiging slaat werkelijk nergens op en is niet onderbouwd.

Voilà!
Real life hoef je er niet bij te betrekken hoor.
Verder verdacht ik je al vanaf het begin dus voor mij is het logisch en vanzelfsprekend.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef een goede reden om niet zo actief te zijn.

En ik heb door dat je me verdacht, maar je hebt nog steeds geen goed onderbouwde theorie neergepend :)
 

DeletedUser59173

Guest
Yesss blij dat ik me niet aan het twijfelen heb laten brengen :D

Ik ga met Dao mee op Lady Sophie, niet omdat haar theorie zo goed is (zou best kunnen maar is geen voldoende bewijs), maar omdat ik eerder al had ontdekt dat er een connectie was tussen Sophie en Joker en het feit dat Sophie op Joker stemde natuurlijk ook meespeelt. Ik acht de kans dus groot dat zij inderdaad de laatste wolf is.

dikgedrukte regel is eigenlijk zo'n beetje de reden van iedereen.
 

DeletedUser

Guest
Nou, jullie zien dat jullie er helemaal naast zitten straks! Overigens hing die connectie nogal losjes aan elkaar, was iets vaag over dat we op een bepaald moment tegelijk online waren...

Daarbij, Anne mocht ook al niet meer posten??
 

DeletedUser5312

Guest
Nou, jullie zien dat jullie er helemaal naast zitten straks! Overigens hing die connectie nogal losjes aan elkaar, was iets vaag over dat we op een bepaald moment tegelijk online waren...

Daarbij, Anne mocht ook al niet meer posten??

wat unknown zegt, daar komt nog jou stem vlak voor de deadline op dao bij gister

en ik weet niet wat je met anne mocht niet meer posten bedoeld, als het een vraag is dan mag ze dat inderdaad niet want ze is dood, als het over haar vorige post ging dan was het gewoon een afscheidspost dus dat is niet zo erg lijkt me
 

DeletedUser

Guest
wat unknown zegt, daar komt nog jou stem vlak voor de deadline op dao bij gister

en ik weet niet wat je met anne mocht niet meer posten bedoeld, als het een vraag is dan mag ze dat inderdaad niet want ze is dood, als het over haar vorige post ging dan was het gewoon een afscheidspost dus dat is niet zo erg lijkt me


Wat Sophie wss bedoelt, is dat jullie allemaal meelopen op een opmerken van Anne, die ze niet had mogen maken.

Het enige dat ze naar haar dood eigenlijk nog mocht zeggen, is het feit wie de nieuwe BM wordt.
Nu lopen jullie allemaal mee op een opmerking die er niet had horen te zijn.
 

DeletedUser59173

Guest
Wat Sophie wss bedoelt, is dat jullie allemaal meelopen op een opmerken van Anne, die ze niet had mogen maken.

Het enige dat ze naar haar dood eigenlijk nog mocht zeggen, is het feit wie de nieuwe BM wordt.
Nu lopen jullie allemaal mee op een opmerking die er niet had horen te zijn.

Dit is echt een en al bulshit, ja die post had er niet mogen zijn maar lees even terug dan zie je dat ik last gister al verdacht zou vinden indien thejoker slecht was en dat dao ook al voor de post van Anne op lady had gestemd.

Dat lady wss gelyncht wordt komt hoeft door die post, dit zijn zeker geen meeloopstemmen
 
Bovenaan