[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam # 133

DeletedUser16768

Guest
Glenn485 als BM. Als die wolf is, is hij toch zo betrapt.
 

DeletedUser

Guest
Goedendag allen. Wie stelt zich verkiesbaar als BM in deze stad?

Veel succes allemaal
 

DeletedUser

Guest
Vaak posten slechtjes dit soort informatie om te doen alsof ze goed bezig zijn en niet meegaan in wilde theorieën.
Lol, eigenlijks was het helemaal niet serieus bedoeld :p
Zinsneden als ‘eens zien wie de wolven zijn’ worden vaak door slechtjes gebruikt, en daarnaast valt deze tweede smilie op.


Wat heb je daar op te zeggen Marcoknight?
dat het een bullshit theorie is :p
we hebben originele leiding deze keer dus bm stemmen zijn in het groen he! :rolleyes:

en is het standaard dat iedereen altijd in de eerste ronde op marcoknight en zijn smileys in gaat? xD
Niet op de smileys, maar soms wel op mij ja :p
 

DeletedUser63354

Guest
Een reactie had uitgelokt ? Ik zei gewoon wat over het feit dat oscar tegen strijdige dingen zegt.

En waarom zou je opeens op mij moeten stemmen nadat ik niet eens op je hebt gereageerd en alleen op oscar.

cgrain Tenzij hij even duidelijk gaat zeggen wat voor vage tactiek hij denkt toe tepassen.

Ik ga met Cgrain mee op Coolio. Vond wat Cgrain deed eigenlijk wel slim gespeeld. Coolio lijkt me nu wel duidelijk met deze counter.

we hebben originele leiding deze keer dus bm stemmen zijn in het groen he! :rolleyes:

en is het standaard dat iedereen altijd in de eerste ronde op marcoknight en zijn smileys in gaat? xD

Laat ík hier maar niets op zeggen :D
 

DeletedUser55797

Guest
Ik ga met Cgrain mee op Coolio. Vond wat Cgrain deed eigenlijk wel slim gespeeld. Coolio lijkt me nu wel duidelijk met deze counter.

Laat ík hier maar niets op zeggen :D
Slim gespeeld? Sorry. Maar ik zie niet in waarom dit nu zo speciaal is, hij stemt op Cgrain omdat hij uitleg wilt over zijn stem op hem. En zeg eerlijk, een reactie uitlokken? Oscar zei gewoon 2 tegenstrijdige dingen. Hoewel, Oscar dat vaker doet.
Oscar speelt wel gelijk weer verdacht hoor.. Zegt die dat hij een bazenrol heeft zegt hij daarna dat hij ze inbox nog moet legen...


En zoals je ziet zet coolio niet meteen zijn stem neer. Terwijl Cgrain dat wel doet, zonder uitleg te vragen.
 

DeletedUser63354

Guest
Slim gespeeld? Sorry. Maar ik zie niet in waarom dit nu zo speciaal is, hij stemt op Cgrain omdat hij uitleg wilt over zijn stem op hem. En zeg eerlijk, een reactie uitlokken? Oscar zei gewoon 2 tegenstrijdige dingen. Hoewel, Oscar dat vaker doet.




En zoals je ziet zet coolio niet meteen zijn stem neer. Terwijl Cgrain dat wel doet, zonder uitleg te vragen.

Cgrain trekt zijn conclusie uit de reactie van Coolio. En juist op kleine foutjes moet je een wolf pakken. En ik denk dat er vandaag niet iets meer verdachts is gezegd dat dit. Dus diegene die ik het meest verdacht vind krijgt mijn stem, lijkt me duidelijk :)
 

DeletedUser55797

Guest
Cgrain trekt zijn conclusie uit de reactie van Coolio. En juist op kleine foutjes moet je een wolf pakken. En ik denk dat er vandaag niet iets meer verdachts is gezegd dat dit. Dus diegene die ik het meest verdacht vind krijgt mijn stem, lijkt me duidelijk :)

Deadline is pas morgen avond laat. (Al was hij vandaag, je hebt nog uren te gaan).
 

DeletedUser63354

Guest
[18:31:31] Blue: Ow wacht
[18:31:34] Blue: Deadline is morgen
[18:31:36] Mooteman: ;)

Dat had ik al in de gaten, mn beste :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welkom bij de beste redanaties opde eerste dag zombies van LA. Evaaahhh

Mensen zijn verdacht omdat ze vrolijk zijn....
 
Bovenaan