[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam # 133

DeletedUser

Guest
Cgrain is gewoon een troll. :p
Veel succes nog iedereen, eens zien wie de zombie hier is :eek:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.294
Ik vind het inderdaad best verdacht van oscar, waarom stem je dan weer op coolio.
 

DeletedUser

Guest
Cgrain is gewoon een troll. :p
Vaak posten slechtjes dit soort informatie om te doen alsof ze goed bezig zijn en niet meegaan in wilde theorieën.

Veel succes nog iedereen, eens zien wie de zombie hier is :eek:
Zinsneden als ‘eens zien wie de wolven zijn’ worden vaak door slechtjes gebruikt, en daarnaast valt deze tweede smilie op.


Wat heb je daar op te zeggen Marcoknight?
 

DeletedUser

Guest
oscar->Coolio. Nou dan doen we het zo.

Tjaa.. Zomaar stem wijzigen amper onderbouwing. Of troll of wolf..(Zombie/redneck) Even die nieuwe namen gaan gebruiken :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51974

Guest
Zoals ik al had gezegd ben ik dit weekend deels weg. Ik ga dus het grootste deel van dag 1 missen en ben op dag 2 rond 5 uur weer terug. Zodat iedereen dat even weet.

BlueKnife is actief, op veel meer kan ik op het moment niet beoordelen. Behalve dat hij ook wel eens zijn naam in een andere kleur mag zien dan rood op dag 1. :D

Cgrain Niet zeker of hij enkel aan het trollen is, maar zo niet vind ik het verdacht dat hij al zo vroeg op Coolio stemt, alsof hij gewoon probeert een makkelijk target te vinden die met een beetje meeloopen er makkelijk op dag 1 uit kan worden gehaald.
 

DeletedUser

Guest
Cgrain Niet zeker of hij enkel aan het trollen is, maar zo niet vind ik het verdacht dat hij al zo vroeg op Coolio stemt, alsof hij gewoon probeert een makkelijk target te vinden die met een beetje meeloopen er makkelijk op dag 1 uit kan worden gehaald.
Ik vind Cgrain zich juist niet verdacht gedragen hoor, hij is goed aan het zoeken!! Cgrain

Jawel, BM-stemmen in het groen.
 

DeletedUser63648

Guest
uiteraard moest ik wel stemmen op coolio nadat ik zijn reactie had uitgelokt door oscar's naam in het rood te zetten.
 

DeletedUser63354

Guest
Zoals ik al had gezegd ben ik dit weekend deels weg. Ik ga dus het grootste deel van dag 1 missen en ben op dag 2 rond 5 uur weer terug. Zodat iedereen dat even weet.

BlueKnife is actief, op veel meer kan ik op het moment niet beoordelen. Behalve dat hij ook wel eens zijn naam in een andere kleur mag zien dan rood op dag 1. :D

Cgrain Niet zeker of hij enkel aan het trollen is, maar zo niet vind ik het verdacht dat hij al zo vroeg op Coolio stemt, alsof hij gewoon probeert een makkelijk target te vinden die met een beetje meeloopen er makkelijk op dag 1 uit kan worden gehaald.

Dank
 

DeletedUser

Guest
Marcoknight is een wolfje denk ik. Goed opgemerkt door Genade.
 

DeletedUser

Guest
uiteraard moest ik wel stemmen op coolio nadat ik zijn reactie had uitgelokt door oscar's naam in het rood te zetten.

Een reactie had uitgelokt ? Ik zei gewoon wat over het feit dat oscar tegen strijdige dingen zegt.

En waarom zou je opeens op mij moeten stemmen nadat ik niet eens op je hebt gereageerd en alleen op oscar.

cgrain Tenzij hij even duidelijk gaat zeggen wat voor vage tactiek hij denkt toe tepassen.
 

DeletedUser63648

Guest
Dankzij mijn eerste reactie waande je je veilig! In die zin reageerde jij op mij. helaas voor jou was je niet veilig, want ik lette gewoon op. Als men jouw eerste post bekijkt, blijkt daar ook een wolvenpost uit. Je loopt mee en noemt oscar verdacht, maar waar het om gaat, is het 'weer eens': Dit slinkse woordje verraad een heleboel.
1. Oscar is wel vaker snel verdacht. wolf of niet.
2. Daaruit volgend: bij oscar kan je niet gemakkelijk zeggen dat hij zich 'verdacht' gedraagd.
3. Desalniettemin, en dat is waar ik over struikel, zet je toch een semi-beschuldigende post neer!

en omdat punt 3 lijnrecht tegenover 1 staat, vind ik dat raar en baseer ik dus daar mijn stem op.
 
Bovenaan