[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #120 v2

DeletedUser16768

Guest
Een bm stem op iemand die op iemand stemt voor de lynch omdat hijzelf dezelfde rol heeft als vorige potje, terwijl alle rollen van de vorige keer beeknd zijn gemaakt? Je claimt dus dezelfde rol met iemand die jij verdenkt van welpzijn.
Klinkt niet heel slim.

Nee ik claim dat ik dezelfde rol als het vorige potje heb en dat heb ik nu van meerderen gehoord.
Jodude was vorige keer slecht, dus met die redenatie stem ik voorlopig op hem.

Beter dan een domme random stem als de rest heeft.
 

DeletedUser52001

Guest
BM-stemmen kunnen ook deze kant op.
Dit kwam me op zich niet verkeerd uit, afgelopen dagen was ik veel te druk en nu heb ik wel tijd voor WvW.

Nee ik claim dat ik dezelfde rol als het vorige potje heb en dat heb ik nu van meerderen gehoord.
Jodude was vorige keer slecht, dus met die redenatie stem ik voorlopig op hem.

Beter dan een domme random stem als de rest heeft.

Je zegt dus dat jij dezelfde rol hebt als vorige keer, en dat jodude daarom nu weer welp is. MAar de rollen zijn bekend gemaakt van het vorige potje, dus nu jij egt dezelfde rol te hebben kan jodude je welpen als hij niet dood gaat of de andere welp als de rollen hetzelfde zijn. Dus, niet echt een slimme claim.
 

DeletedUser16768

Guest
Je zegt dus dat jij dezelfde rol hebt als vorige keer, en dat jodude daarom nu weer welp is. MAar de rollen zijn bekend gemaakt van het vorige potje, dus nu jij egt dezelfde rol te hebben kan jodude je welpen als hij niet dood gaat of de andere welp als de rollen hetzelfde zijn. Dus, niet echt een slimme claim.

Als ze slim zijn doen ze dat ja :).
 

DeletedUser

Guest
Nee ik claim dat ik dezelfde rol als het vorige potje heb en dat heb ik nu van meerderen gehoord.
Jodude was vorige keer slecht, dus met die redenatie stem ik voorlopig op hem.

Beter dan een domme random stem als de rest heeft.

Dafuq? Dit slaat echt nergens op... Beetje onzin... (Alhoewel ik ook dubbel burger ben...)
 

DeletedUser

Guest
Bappos, echt wat een bullshit, ik bedoel, nog dommer dan om op dezelfde te stemmen als de vorige keer omdat die toen goedje was. DENK EENS NA! De rollen zijn opnieuw verdeeld, dus de mensen die vorig potje burger waren, hoeven dat niet nu te zijn en mensen die toen wolf waren, hoeven dat nu niet te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Na leuk ik mag ook meedoen.
Was al invaller dus ja.
Waarom is het eigenlijk overnieuw begonnen?
 

DeletedUser65747

Guest
Waar heb je het over.
Bapppos want jij lijkt mij het meeste actief op dit moment.

Nou jij vraagt waarom het vorige potje overnieuw is begonnen.
Ik antwoord dat het kwam door een verkeerde telling.
Daar heb ik het over.:D
 

DeletedUser16768

Guest
Sterk spel inderdaad, maar als hij het vorige spel niet gevolgd heeft kan hij niet over sterk spel oordelen.
Dus als hij zou stemmen op diegene die de vorige keer BM was, is dat totale nonsens.

Wat een onzin Bappos, een enorme noobredenering.

Reageer eens op het bovenstaande.
Bappos, echt wat een bullshit, ik bedoel, nog dommer dan om op dezelfde te stemmen als de vorige keer omdat die toen goedje was. DENK EENS NA! De rollen zijn opnieuw verdeeld, dus de mensen die vorig potje burger waren, hoeven dat niet nu te zijn en mensen die toen wolf waren, hoeven dat nu niet te zijn.

Jodude was de vorige keer slechtje...
 

DeletedUser63354

Guest
Het kan dat er een paar mensen zijn die dezelfde rol hebben, niet?

Maar om daar nou het risico voor te nemen..
 

DeletedUser24056

Guest
Sterk spel inderdaad, maar als hij het vorige spel niet gevolgd heeft kan hij niet over sterk spel oordelen.
Dus als hij zou stemmen op diegene die de vorige keer BM was, is dat totale nonsens.

Wat het laatste betreft heb je inderdaad gelijk.
 

DeletedUser16768

Guest
Het kan dat er een paar mensen zijn die dezelfde rol hebben, niet?

Maar om daar nou het risico voor te nemen..

Ik neem er het risico niet voor. Ik besluit voorlopig mijn stem op Jodude te stemmen.
Bedoeld om reacties uit te lokken en 30 hazen grijpen in.
 

DeletedUser24056

Guest
En wat leid je af uit die reacties Bappos? Ik ben benieuwd met welk doel je deze uitlokking geplaatst hebt.
 
Bovenaan