[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #120 v2

DeletedUser

Guest
Nieuwe rollen, ik zou nog even wachten met BGM stemmen. Wie weet is Amy nu wel een wolf?
je kan toch altijd weer wijzigen? Wie weet ben jij wel wolf....
Op dag 1 zul je nooit heel zeker zijn van zoiets, iedereen kan wolf zijn.

Amy haalde mij eruit als burger en jullie stemmen op haar vanwege haar kwaliteiten?

Jullie zijn niet goed bij jullie kop.

Daar zouden we vast veel aan gemist hebben... :rolleyes:

BERT als je wil dat je alle BM-stemmen krijgt ga dan weer normaal spelen...
 

DeletedUser

Guest
Ze haalde er ook een welp uit. Op wie zou jij stemmen dan? Zoveel waarde hecht jij toch niet aan die BM stem? Nou ik dus ook niet.
Die welp zei dat hij een welp was, simpelweg omdat hij dacht dat ik en wwg dood zouden gaan en logischerwijs dus ook amy en logischerwijs dus ook hij. Niets speciaals aan.
BERT ben je nu werkelijk verontwaardigd omdat mensen hun BM-stem niet aan jou geven?

Mwah dat niet ik kan er alleen niet tegen als er van dat soort bullshit redenen genoemd worden net zoals vorige potje om mij te verdenken.

Maar amy is nu dus logischerwijs mijn verdachte want ze krijgt BM stemmen. Tot zo ver mijn meedenken op jullie niveau.
 

DeletedUser16768

Guest
BM-stemmen kunnen ook deze kant op.
Dit kwam me op zich niet verkeerd uit, afgelopen dagen was ik veel te druk en nu heb ik wel tijd voor WvW.
 

DeletedUser

Guest
Nee, amy is nu niet mijn hoofdverdachte ik dnek dat ik al 1 wolf weet maar die moet ik eerst nog even op skype spreken voordat ik daar zeker van ben. Het is namelijk vrij duidelijk haha.
 

DeletedUser

Guest
BM-stemmen kunnen ook deze kant op.
Dit kwam me op zich niet verkeerd uit, afgelopen dagen was ik veel te druk en nu heb ik wel tijd voor WvW.

Bappos heb ik wel vertrouwen in dat ik hem zal begrijpen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn BM-stem gaat wederom naar Khavi. Eh Khaviduf. En Khaduffi
Omdat ik nog steeds blij ben dat-ie mee doet :)

De Amy stemmers vind ik nu al verdacht, waarom? Dat moet nog blijken :D
 

DeletedUser14063

Guest
Mwah dat niet ik kan er alleen niet tegen als er van dat soort bullshit redenen genoemd worden net zoals vorige potje om mij te verdenken.

Maar amy is nu dus logischerwijs mijn verdachte want ze krijgt BM stemmen. Tot zo ver mijn meedenken op jullie niveau.
Nogmaals, de mensen die op jouw stemde met een bullshit reden verdacht ik of beter gezegd, wou ik uithoren.
Maar instead, dacht jij dat jij werd aangevallen. En het enigste wat je daar verder mee deed was zielig doen. Het is nu de derde keer dat ik dit zeg, en ook de laatste.
Als je het hierna nog snapt, ben ik bang dat je geen talent meer hebt voor WvW.


De reden waarom mensen daarna op jouw stemde was dus omdat jij

A) vertikte om normaal mee te doen
B) Gewoonweg in het wild aan het zeggen was van die en die is wolf zonder enkele argumentatie (Worth noting dat je het compleet mis had trouwens ;) )
C) Elke aanval of vraag naar jouw toe werd beantwoord met wat gehuil of stilte.

En mischien ook nog wel vanwege je arrogante en niet helpende gedrag ,maar dat zou ik onder A zetten.
 

DeletedUser16768

Guest
Nogmaals, de mensen die op jouw stemde met een bullshit reden verdacht ik of beter gezegd, wou ik uithoren.
Maar instead, dacht jij dat jij werd aangevallen. En het enigste wat je daar verder mee deed was zielig doen. Het is nu de derde keer dat ik dit zeg, en ook de laatste.
Als je het hierna nog snapt, ben ik bang dat je geen talent meer hebt voor WvW.


De reden waarom mensen daarna op jouw stemde was dus omdat jij

A) vertikte om normaal mee te doen
B) Gewoonweg in het wild aan het zeggen was van die en die is wolf zonder enkele argumentatie (Worth noting dat je het compleet mis had trouwens ;) )
C) Elke aanval of vraag naar jouw toe werd beantwoord met wat gehuil of stilte.

En mischien ook nog wel vanwege je arrogante en niet helpende gedrag ,maar dat zou ik onder A zetten.

Waarom heb je het over het vorige potje?
Dit is een nieuw potje. Jouw gedrag is dus net zo "niet-helpend".
 

DeletedUser

Guest
Ik ben al flink in de weer hoor Khaduffi op skype. Ik heb jou volgens mij nog niet, maar heb al een flink aantal mensen gesproken, ben benieuwd.
 

DeletedUser65747

Guest
Oja aan de wolven, ik neem aan dat jullie de eerste lunch al ingestuurd hebben?:eek:
 

DeletedUser65576

Guest
Volgens mij doet Anthraxxis dit potje niet eens meer mee ^^
 
Bovenaan