[Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Marwolaeth

deze regel is overtreden. zodoende valt amy al voor de lynch dood en is het een gelijkspel!!!
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Orasu en heulsen: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Serieus: is dit omdat ik zo uitviel tegen Amy op Skype?
Ik zal mezelf even gaan verklaren en direct gaan verklaren dat ik helemaal niet zo inactief was als jullie vermoedden.
Ik nam contact op met BERT, claimde goede heks. Hij geloofde me sinds ik een levensdrankje had.

In de tussentijd nam ik contact op met Kahvi. Zij stond open voor slechtjesclaims. Ik zou bewust naar haar pijpen dansen om mezelf als slechte heks voor te doen. Gelukkig trok BERT zijn mond niet open over het feit dat ik een levensdrankje had. BERT stierf.

Oké. Chagall en ik overleefden, tot de één na laatste dag. We moesten een logisch plan hebben. Ons plan:

Bappos moest dood. Amy zou in ons voordeel lunchen, wat ze deed. Ze lunchte ES (wat, serieus, de meest debiele optie ooit is. ES viel sowieso dood), Amy deed precies wat wij wilden.
Heulsen deed wat ik wilde, en Orasu ook.

Vandaag moesten we Amy lynchen. Als orasu en Heulsen enig eergevoel kenden hadden we dat gedaan. Maar ze moesten zo nodig een vrouw redden, de wolven laten winnen en chagall eerst doden.

Echt serieus. Ik meen het, noobs. Als julie amytje lynchten, waren jullie morgen bm en hadden jullie chagall gelyncht. Dan hadden jullie gewonnen. Ik zeg dit niet zo vaak maar dit was werkelijk de meest debiele move ooit.

En Amy durft dan te zeggen dat wij het überdom speelden enzo. Serieus, ik had BERT al enigszins tuk, en als orasu en Heulsen niet dit hele vreemde gevoel voor eer hadden hadden Chagall en ik morgen in eer verloren. Nu wint Amy de übernoob die denkt dat ze geweldig is t3erwijl ze gisteren al lang en breed dood had moeten vallen.

Mongolenpot. Serieus, ik word hier heel boos om.
Lol :D. Ik stond altijd al met kahvi en jou in contact tegelijk ja. Wel grappig. Alleen dat jij mij tuk had was onzin, ik wist alleen niet wat ik nou met jou aanmoest. Ik wist de hele tijd wel dat jij en chagall slecht waren - thans, dat dacht ik - maar ik sprak jullie pas aan toen ik bijna dood ging omdat ik het zaakje (blijkbaar terecht) niet helemaal vertrouwde :p
Och jullie kunnen zeggen wat je wilt maar uiteindelijk winnen heulsen en ik en heeft iedereen die al dood is het dus toch slechter gespeeld dan ons.:D

En mijn complimenten gaan naar Amy die heeft echt een mooi potje gespeeld. Vandaar ook dat we het haar zeker gunde om rukurt en chagall er nog uit te halen.
Jij gedraagt je nu net zoals bappos bij potje 100: Walgelijk.

Afgrijselijk. Jij speelde echt zwak. Eerst laat je je hekstarget bepalen door mijn invloed, daarna laat ik je denken dat jij Flatl hebt ontdekt wat gewoon 100% mijn aandeel was en daarna denk je nog dat je mij eruit gooit ook :D. Haha. Dat was eigenlijk voor iedereen met een IQ boven de 6 die dat kan bedenken dat ik geïnfecteerd was lijkt me :p.

Verder is overleven vaak niet "goed gespeeld" maar niet interessant genoeg voor de wolven om te lunchen. Tel uit je winst.

Juist ja,
Bappos is duidelijk slecht, en opeens stemt iedereen op mij. Ik, héél héél héél geïrriteerd, spreek je aan en dankom je aan met dingen zoals
[21-11-2012 17:04:03] Tim OrAsU: Lees mijn post nog eens door
[21-11-2012 17:04:06] Tim OrAsU: dan praat ik wel verder met je.

Nou vind je het gek dat ik bijna ontplof?
En in plaats van te zeggen, Oké ik zat fout, kom je vervolgens aanzetten met: Wat heb jij gepresteerd?

Je loopt allemaal te claimen dat door jou BERT en Flatl eruit gingen, wat niet het geval was, nogmaals
Om mij vervolgens irritant, vervelend, arrogant en weet ik het te noemen.
Je liep gewoon hypocriet te doen.
Ja, jij bent wel een goeie speler je had de pech dat de andere goedjes er echt geen kaas van gegeten hadden :D
Hey Dashba, for your information, ik heb jou nooit geloofd hoor. Daarom gaf ik jou de naam van een goedje door. Duh.
En Moederkoek en Batchiboy geloofden we ook niet met hun welpenclaim. Haha wat denken jullie nou.
En de enige reden dat ik BERT converteerde was puur om het feit dat hij niet mocht overleven *hehe*



Jij nam contact met mij op via Bert, anders had ik jou nooit geloofd.
Maar was je geen slechte heks dan?
Ik moest dood :( :(? :( :(
Ze stuurde haar lunch naar Marwo en mij. Ze had daarna nog kunnen veranderen maar ze had op skype beloofd dat niet te doen, ik kan je een skypegesprekje laten zien waarna het wel heel lullig zou zijn als ze hem alsnog had verandert. Dus je kunt haar wel dom/stom gaan noemen maar ze is dus blijkbaar gewoon betrouwbaar en sociaal.:D

Dude. Het is weerwolven van wakkerdam, daar HOOR je elkaar een mes in de rug te steken. Ik zou het iig doen xD :D

En me erna dan wel schuldig voelen maar fuck dat :D
 

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

schuldgevoel kennen we niet bij wvw. wel het gevoel genaaid te worden :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.294
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Begon wel lekker, vertrouwde bert ook niet maar kon er nooit over uit wat.

tot ik erachter kwam dat je natuurlijk op dag 1 al kon worden geinfecteerd.

Slechtjes hebben knoefkoe slecht gespeeld goedjes btw ook. Uitzonderingen miss daargelaten
 

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

ik heb het goed gedaan maar ik werd gezien enzo toen ik wolf was
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

ik heb het goed gedaan maar ik werd gezien enzo toen ik wolf was

Dat is nieuw :D

Ach ach, wat een ophef om niets haha. Ik vond het wel genoeg dat ik prosieeb al had genaaid. En nu kunnen jullie allemaal gaan huilen dat iedereen slecht heeft gespeeld en dat pietje dit had moeten doen en dat grietje zus had moeten zeggen en dat klaasje te arrogant is, maar ik denk dat er maar een paar zijn waarbij het neit hypocriet is als ze dat zeggen.
 

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Dat is nieuw :D

Ach ach, wat een ophef om niets haha. Ik vond het wel genoeg dat ik prosieeb al had genaaid. En nu kunnen jullie allemaal gaan huilen dat iedereen slecht heeft gespeeld en dat pietje dit had moeten doen en dat grietje zus had moeten zeggen en dat klaasje te arrogant is, maar ik denk dat er maar een paar zijn waarbij het neit hypocriet is als ze dat zeggen.

jij had gewoon die overwinning moeten grijpen domme doos.

je heb nog nooit gewonnen dus dit was je kans!

gaat ze opeens de vriendelijke emo uithangen :eek:
 

DeletedUser31224

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

@ Kahvi,
Nee duidelijk was ik geen welp
Maar je zou me zoiezo in de hoop dat ik het wel was een speciale rol vertellen, en dat gebeurde ook.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

jij had gewoon die overwinning moeten grijpen domme doos.

je heb nog nooit gewonnen dus dit was je kans!

gaat ze opeens de vriendelijke emo uithangen :eek:

Grapjas met je nog nooit gewonnen :D
 

DeletedUser24056

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Anthraxxis heeft gelijk in dezen.
 

DeletedUser24056

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Dat je, als je kon, de overwinning had moeten grijpen en dat je een domme doos was/bent.
 

DeletedUser13565

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Bij deze ronde was iedereen die niet geïnfecteerd of vroeg geluncht is, dom. :cool:

Ik voelde me wel flink genaaid trouwens. :( :(

Best een stomme zet trouwens van bappos/de wolven om Kahvi, BERT en mij te zien en ook echt de kloppende rollen te zeggen, ik zag hem dan wel als goedje daardoor maar ze verloren wel Kahvi en da's toch iets belangrijker dan een dorspgek. Hij had beter Kahvi als goedje kunnen zien!
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Bij deze ronde was iedereen die niet geïnfecteerd of vroeg geluncht is, dom. :cool:

Ik voelde me wel flink genaaid trouwens. :( :(

Best een stomme zet trouwens van bappos/de wolven om Kahvi, BERT en mij te zien en ook echt de kloppende rollen te zeggen, ik zag hem dan wel als goedje daardoor maar ze verloren wel Kahvi en da's toch iets belangrijker dan een dorspgek. Hij had beter Kahvi als goedje kunnen zien!

tsja toen was alles nog onduidelijk, het was al verteld voordat ik geïnfecteerd was en er wat aan kon doen :(
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

@ Kahvi,
Nee duidelijk was ik geen welp
Maar je zou me zoiezo in de hoop dat ik het wel was een speciale rol vertellen, en dat gebeurde ook.

Ja dat had ik beter niet kunnen doen maar ach, als dat het enige is ;) en zo zeker was het allemaal niet, daarom wilden we jou -in case je echt een welpje zou zijn- checken of de jager de waarheid sprak dus het was een win-win / verlies-verlies situatie.


Bij deze ronde was iedereen die niet geïnfecteerd of vroeg geluncht is, dom. :cool:

Ik voelde me wel flink genaaid trouwens. :( :(

Best een stomme zet trouwens van bappos/de wolven om Kahvi, BERT en mij te zien en ook echt de kloppende rollen te zeggen, ik zag hem dan wel als goedje daardoor maar ze verloren wel Kahvi en da's toch iets belangrijker dan een dorspgek. Hij had beter Kahvi als goedje kunnen zien!
Of vroeg gelyncht :D
En inderdaad nu je het zegt, wat ontzettend stom van Bappos ( de SLECHTE gek) mij als slechtje door te geven aan BERT.
Dan had het spel heel anders kunnen lopen. HAdden we een speler kunnen converteren die het verder zou schoppen dan BERT :p
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Opzich maakte het weinig uit, anders had ik op dag 2 Amytje14 eruit geschopt omdat pr0sieeb meen ik Quechua, Amy & Mijzelf zag ;)

En ik wist veel rollen dus zouden jullie me alsnog wel moeten infecteren omdat ik anders er wel voor zou blijven zorgen dat er drankjes en dergelijke ingezet zouden worden :cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Ik converteerde je voor straf (in overleg met de rest! ..ehh rest, alleen Amy was dat haha) omdat door jou kwam dat ik dood ging.
VOor de rest maakte het me helemaal niet uit. Erg he :p sorry daarvoor,, ik vind je toch wel lief :D
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

ach ik heb een leuk potje gespeeld hoor :p

dag 1 was wel het leukste met nowah!!! z0r

daarna alleen maar mensen voor de gek houden en dat doe ik wel vaker hihi
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Dat je, als je kon, de overwinning had moeten grijpen en dat je een domme doos was/bent.

Maar wel een lieve domme doos, lief voor de nieuwelingen, ik luister wel naar de modjes!

Opzich maakte het weinig uit, anders had ik op dag 2 Amytje14 eruit geschopt omdat pr0sieeb meen ik Quechua, Amy & Mijzelf zag ;)

En ik wist veel rollen dus zouden jullie me alsnog wel moeten infecteren omdat ik anders er wel voor zou blijven zorgen dat er drankjes en dergelijke ingezet zouden worden :cool:

Lunch 2? :p

Gnagna, die prosieeb haha, stierf goed maar dacht slecht te zijn.
 
Bovenaan