[Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Ik weet dat ik inactief was, dat was waarschijnlijk ook de reden dat ik 'meeloopte'. Anyway ze hadden mij idd gerust mogen laten doodvallen.

Maar ik had het druk, en dat heb ik ook verschillende keren gemeld ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Ik weet dat ik inactief was, dat was waarschijnlijk ook de reden dat ik 'meeloopte'. Anyway ze hadden mij idd gerust mogen laten doodvallen.

Maar ik had het druk, en dat heb ik ook verschillende keren gemeld ;)

Geen excuus, ik had het druk. Dan moet je je niet inschrijven.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Geen excuus, ik had het druk. Dan moet je je niet inschrijven.

Haha lol? Ik kreeg toen het spelletje bezig was dat ik blogbeheerder mog worden? Hoe in godsnaam kon ik dat voorspellen?
 

DeletedUser16768

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Haha lol? Ik kreeg toen het spelletje bezig was dat ik blogbeheerder mog worden? Hoe in godsnaam kon ik dat voorspellen?

mog?

Dat kan je niet voorspellen, maar je kan dan nog steeds verzoek tot vervanging indienen.
Feit is dat Marwolaeth jou 1 week geleden had moeten doden.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

mog?

Dat kan je niet voorspellen, maar je kan dan nog steeds verzoek tot vervanging indienen.
Feit is dat Marwolaeth jou 1 week geleden had moeten doden.

Mocht dan.

En ja, je hebt helemaal gelijk. Ik had moeten sterven voor inactiviteit. Maar dat dat niet gebeurd is is toch niet mijn fout :rolleyes:?
 

DeletedUser16768

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Mocht dan.

En ja, je hebt helemaal gelijk. Ik had moeten sterven voor inactiviteit. Maar dat dat niet gebeurd is is toch niet mijn fout :rolleyes:?

Waar zeg ik dat dat jouw fout is?
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Nergens, maar je beweert dat je mij onder tafel geluld hebt, en dat ik je gevolgd heb.

Ik las 's avond alles snel verticaal door en gaf toen mijn stem aan diegene die het meeste stemmen had / ik vond dat eruit moest / ik wist dat hij geen bewezen goedje was...

Naja, mijn excuses voor inactiviteit. En het feit dat ik jou eruit wou, was ook het het feit dat bijna iedereen wist dat ik goed was ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Nergens, maar je beweert dat je mij onder tafel geluld hebt, en dat ik je gevolgd heb.

Ik las 's avond alles snel verticaal door en gaf toen mijn stem aan diegene die het meeste stemmen had / ik vond dat eruit moest / ik wist dat hij geen bewezen goedje was...

Naja, mijn excuses voor inactiviteit. En het feit dat ik jou eruit wou, was ook het het feit dat bijna iedereen wist dat ik goed was ;)

Heb ik ook, jij liep mee met de menigte die ik liet stemmen op iemand waarvan ik wist dat die goed was.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Heb ik ook, jij liep mee met de menigte die ik liet stemmen op iemand waarvan ik wist dat die goed was.

Naja, op die manier heb je wel gelijk. Ik zal 118 actief meespelen (of me uitschrijven als ik niet meer kan spelen :p). En dan zal je zien dat ik me niet zo snel onder tafel laat lullen ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Hey Dashba, for your information, ik heb jou nooit geloofd hoor. Daarom gaf ik jou de naam van een goedje door. Duh.
En Moederkoek en Batchiboy geloofden we ook niet met hun welpenclaim. Haha wat denken jullie nou.
En de enige reden dat ik BERT converteerde was puur om het feit dat hij niet mocht overleven *hehe*

In de tussentijd nam ik contact op met Kahvi. Zij stond open voor slechtjesclaims. Ik zou bewust naar haar pijpen dansen om mezelf als slechte heks voor te doen. Gelukkig trok BERT zijn mond niet open over het feit dat ik een levensdrankje had. BERT stierf.

Jij nam contact met mij op via Bert, anders had ik jou nooit geloofd.
Maar was je geen slechte heks dan?
 

DeletedUser24056

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Nee ik was goede heks, en geliefde van Chagall, welke slechte muizenval was.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Ik vind wel dat iedereen een toontje lager kan zingen.
Ik heb het spel al sinds ik eruitlig niet meer gevolgd, maar Amy dacht dat zij gelyncht werd. Heeft Chagall opgegeven als lunch en kon het niet meer veranderen omdat ze niet online was. Dus hoezo is zij een domme kut ?
Ik vind het echt niet normaal hoe jullie tegen elkaar praten. En de spelleider die een paar fouten heeft gemaakt, tijdens mijn verdediging. Zeggen dat er helemaal geen beul meespeelt en weet ik veel. Een spelleider mag absoluut NOOIT en te NIMMER zich bemoeien met het spel. Al zeg ik dat er roze olifanten meespelen dan behoort die zijn mond te houden en alleen maar neutraal te zijn.
Second vind ik het ook absoluut Not Done dat een spelleider zegt dat iedereen idioten zijn.

Maar ik denk dat ik voortaan ook maar lekker ga schelden tegen iedereen. Als dat de manier is om met elkaar om te gaan, dan pas ik me wel aan. Ik kan dat namelijk heel goed. Tsk.

Het meest stupide idee ooit trouwens sinds de tijd van Half-Brain...

Slechte dorpsgekken, muizenvallen, heksen en shizzle :eek: :eek:

Nooit nooit nooit nóóit meer doen en dit potje snel vergeten.

Je verhaaltjes waren wel leuk trouwens, toen je nog verhaaltjes schreef.
Mee eens.
 

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Ik vind wel dat iedereen een toontje lager kan zingen.
Ik heb het spel al sinds ik eruitlig niet meer gevolgd, maar Amy dacht dat zij gelyncht werd. Heeft Chagall opgegeven als lunch en kon het niet meer veranderen omdat ze niet online was. Dus hoezo is zij een domme kut ?
Ik vind het echt niet normaal hoe jullie tegen elkaar praten. En de spelleider die een paar fouten heeft gemaakt, tijdens mijn verdediging. Zeggen dat er helemaal geen beul meespeelt en weet ik veel. Een spelleider mag absoluut NOOIT en te NIMMER zich bemoeien met het spel. Al zeg ik dat er roze olifanten meespelen dan behoort die zijn mond te houden en alleen maar neutraal te zijn.
Second vind ik het ook absoluut Not Done dat een spelleider zegt dat iedereen idioten zijn.

Maar ik denk dat ik voortaan ook maar lekker ga schelden tegen iedereen. Als dat de manier is om met elkaar om te gaan, dan pas ik me wel aan. Ik kan dat namelijk heel goed. Tsk.


Mee eens.

ze wist dat de lynch tussen haar of chagall zou gaan dus stuur je hem niet in!!! Ze had de zege binnen handbereik. ze hoefde alleen maar die andere 2 te nakken:eek:

Haa heulsen natuurlijk gun ik jullie de overwinning zolang het koppel maar niet wint !! Ik stuur wel chagall in, en dan winnen jullie deze ronde!

Pm naar marwolaeth: Heulsen.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Hm ja da's niet zo slim nee maar ach fouten maken kan toch.

@bappos
En Marwo was niet zo consequent nee, Quechua was volgens mij vrij actief. En iedereen weet dat hij in de weekenden niet online is. Dat is al jaren zo.
Ik zag een Dashba posten met 1 en 2 en 3 voor zijn posts. Dat is wel actief spelen?

1. zo post 1
2. post 2 anders ben ik inactief
3. ik stem op Klaas

etc.

Ik denk dat je gewoon geen inactiviteits regels moet stellen. 4 posts per dag werkt gewoon niet.
We moeten maar gewoon accepteren dat er altijd spelers zullen zijn die fanatieker/actiever zijn dan de rest.
 

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

dat is achterlijk!

Als ik dit had geweten had ik wel iemand anders bekeken. Vis ik er met mijn wolvenvangskills een wolf uit om te mythomanen, flikt amycipatie dit :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Orasu en heulsen: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Serieus: is dit omdat ik zo uitviel tegen Amy op Skype?
Ik zal mezelf even gaan verklaren en direct gaan verklaren dat ik helemaal niet zo inactief was als jullie vermoedden.
Ik nam contact op met BERT, claimde goede heks. Hij geloofde me sinds ik een levensdrankje had.

In de tussentijd nam ik contact op met Kahvi. Zij stond open voor slechtjesclaims. Ik zou bewust naar haar pijpen dansen om mezelf als slechte heks voor te doen. Gelukkig trok BERT zijn mond niet open over het feit dat ik een levensdrankje had. BERT stierf.

Oké. Chagall en ik overleefden, tot de één na laatste dag. We moesten een logisch plan hebben. Ons plan:

Bappos moest dood. Amy zou in ons voordeel lunchen, wat ze deed. Ze lunchte ES (wat, serieus, de meest debiele optie ooit is. ES viel sowieso dood), Amy deed precies wat wij wilden.
Heulsen deed wat ik wilde, en Orasu ook.

Vandaag moesten we Amy lynchen. Als orasu en Heulsen enig eergevoel kenden hadden we dat gedaan. Maar ze moesten zo nodig een vrouw redden, de wolven laten winnen en chagall eerst doden.

Echt serieus. Ik meen het, noobs. Als julie amytje lynchten, waren jullie morgen bm en hadden jullie chagall gelyncht. Dan hadden jullie gewonnen. Ik zeg dit niet zo vaak maar dit was werkelijk de meest debiele move ooit.

En Amy durft dan te zeggen dat wij het überdom speelden enzo. Serieus, ik had BERT al enigszins tuk, en als orasu en Heulsen niet dit hele vreemde gevoel voor eer hadden hadden Chagall en ik morgen in eer verloren. Nu wint Amy de übernoob die denkt dat ze geweldig is t3erwijl ze gisteren al lang en breed dood had moeten vallen.

Mongolenpot. Serieus, ik word hier heel boos om.

Dan was ik nog steeds actiever haha. Als ik zei dat jullie dom speelde, bedoelde ik het anders. Als ik iets niet zagvaankolen, was
et een g/s koppel. Daarbij is het onterecht dat je mij afschildert als iemand die zich geweldig vind. Er zijn zeker velen beter dan ik. Jij echter niet. Slechter? Nee, zeker niet. Maar ook zeker niet beter. En dat wou ik hiermee laten zien. Jij zei dat ik niet meer kon winnen, nou wel dus, en dat heb ik laten zien, of je het nou leuk vind of niet.
Doodvallen? Ik was deze ronde actiever dan jij, één keer gaf ik aan dat ik er weinig was bij marwo.

Dat slaat nergens op Orasu. Jij hebt onwijs slecht gespeeld. Je had mij al 300x dood moeten maken en het was vrij duidelijk dat niemand Amycipatie gezien had.

Jawel :D prosieeb op dag 1 :D
 

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

amy je bent echt een noob.

niet eens deze zekere overwinning erin gekopt :eek:

verkeerde geluncht :eek:
haha wat een prutz0r
 

DeletedUser65747

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

amy je bent echt een noob.

niet eens deze zekere overwinning erin gekopt :eek:

verkeerde geluncht :eek:
haha wat een prutz0r

Jij snapt het niet goed he? Amy heeft dit in overleg met ons gedaan om zo haar 'revanche' te kunnen krijgen, ze had mij bij de afzenders gezet toen ze de lunch naar Marwo stuurde.
 

DeletedUser1435

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

Jij snapt het niet goed he? Amy heeft dit in overleg met ons gedaan om zo haar 'revanche' te kunnen krijgen, ze had mij bij de afzenders gezet toen ze de lunch naar Marwo stuurde.

wat bedoel je met bij de afzenders?

sowieso kon ze gewoon terugveranderen als veranderen mag
 

DeletedUser65747

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #117

wat bedoel je met bij de afzenders?

sowieso kon ze gewoon terugveranderen als veranderen mag

Ze stuurde haar lunch naar Marwo en mij. Ze had daarna nog kunnen veranderen maar ze had op skype beloofd dat niet te doen, ik kan je een skypegesprekje laten zien waarna het wel heel lullig zou zijn als ze hem alsnog had verandert. Dus je kunt haar wel dom/stom gaan noemen maar ze is dus blijkbaar gewoon betrouwbaar en sociaal.:D
 
Bovenaan