We Serve them the '|D|'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68252

Guest
Aangezien 99% van de ODA voor |D| is, en 100% van de ODD voor Serve is, moeten we concluderen dat |D| vol op het offensief gaat en Serve niets terugdoet?

Op dit moment is dat wel het geval ja, Serve heeft nog niks ondernomen in offensief opzicht.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien fre het hele weekend cupcakes gaan bakken is, zal ik de update wel op me nemen :3
8o0FV.png
 

DeletedUser25273

Guest
Serve doet dus geen donder terug volgens deze stats, die laten zich slaan zonder terug te meppen.
 

DeletedUser19172

Guest
Serve leden weten dat ze geen kans maken en gaan niet in de aanval zodat ze wellicht binnenkort tot |D| kunnen toetreden
 

DeletedUser57683

Guest
ah oké bedankt, dan heb ik er gewoon overheen gelezen waar borno een verklaring geeft waarom serve leden niet aanvallen.

Kan gebeuren he ;)
Tevens is het idd al uitgelegd op het AF waarom er niet deftig aangevallen wordt.
De D ''bedreiging'' is niet groot genoeg :p
 

DeletedUser72415

Guest
Beste Dei!


We willen jullie bedanken voor de vele gezamelijke inspanningen en acties die we deden. Zowel wij, als jullie hebben erg veel gehad aan dit bondgenootschap. Echter is er altijd een tijd van komen en een tijd van gaan.

Deze laatste is nu gekomen. Wij, als |D| zijn op een punt gekomen waarbij we jullie bedanken voor bewezen diensten. Hierbij verklaar ik het bondgenootschap dus verbroken, waarbij nog 1 week sperperiode geldt.


Nogmaals bedankt en veel succes!





Fré| Peuter Power|Leiding |D|



Fré| Peuter Power
 

DeletedUser

Guest
Fré is nooit goed met woordjes :p Achja, beter op deze manier verbreken dan al de slechte dingetjes op te sommen en het daarop te steken.
 

DeletedUser57683

Guest
We weten beide dat Dei ook zijn beste periode heeft gehad J ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan