We Serve them the '|D|'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65875

Guest
Overigens Serve. Mochten jullie je er zorgen over maken, er is 0% kans dat ik op Bullas ga inloggen of iemand anders daar ga laten inloggen om eventuele info te zien. Ik zeg maar alvast dat ik deze oorlog fair wil spelen, zoals altijd.

Ookal met dit gezegd zijnde, stel er zou info gelekt zijn, zal Bullas als 1ste worden aangekeken. Of zou ik toch doen (ik ken de overige leden niet incl Bullas maar lijkt mij het logische :D)
 

DeletedUser65875

Guest
Veel succes D! Erg mooie verklaring en daar ook zeker mijn respect voor. Ik zal niet aanwezig zijn in deze oorlog omdat mijn cluster niet grenst aan D. Ik hoop op een mooie strijd! :)

Dus dit is een grens oorlog only?

Of neem ik je woorden te letterlijk?
 

DeletedUser

Guest
Dus dit is een grens oorlog only?

Of neem ik je woorden te letterlijk?

Als je naar de kaart kijkt kan je die conclusie inderdaad trekken. Met stammen als Dei! en .Pi om mij heen ben ik niet bij machten mijn hele huisvesting in deze oorlog te gooien. Natuurlijk zal ik wel vv draaien.
 

DeletedUser

Guest
Als je naar de kaart kijkt kan je die conclusie inderdaad trekken. Met stammen als Dei! en .Pi om mij heen ben ik niet bij machten mijn hele huisvesting in deze oorlog te gooien. Natuurlijk zal ik wel vv draaien.

Misschien verstandig maar is VV's te gaan doen dan :D
 

DeletedUser65875

Guest
Achja, deze oorlog zal ook wel leuk uitdraaien :)
Ben ik zeker van.

Hopelijk heeft iedereen nu een nood vv staan zodat er niet hetzelfde gebeurd zoals bij Ordo :) heeft mensen wakker geschud ...
 

DeletedUser57683

Guest
Achja, deze oorlog zal ook wel leuk uitdraaien :)
Ben ik zeker van.

Hopelijk heeft iedereen nu een nood vv staan zodat er niet hetzelfde gebeurd zoals bij Ordo :) heeft mensen wakker geschud ...

Vergelijk je nu Serve en D met Ordo of speculeer je dat de accounts aan beide kanten gewoon zo zwaar onderbezet zijn?
 

DeletedUser71643

Guest
ik denk dat die kuule gewoon overal de stamnaam ordo willen laten vallen:D
 

DeletedUser65875

Guest
Het gaat hier over dat BTH niet gaat meedoen of toch niet voor de volle 100% maar gaat wel VV draaien.

De leden van Ordo die gevallen zijn kwamen door lack aan VV, een Serve lid is in het verleden ook gevallen door lack of VV, met mijn post bedoel ik. Leer uit het verleden en laat iedereen een nood VV droppen..

Aangezien er altijd aangehaald wordt "Er werd geen VV gegeven of te laat"

Ik (PlayOrFail) ben totaal niet ervaren, dus je moet niet met een stam afkomen hoor, 1 speler snoert mijn mond al.
 

DeletedUser1206

Guest
Ik denk dat iedereen met 1 blik op de kaart kan zien wat voor oorlog het nu is. Looptijden van 100 uur voor een gedeelte van Serve zijn nietecht geschikt voor een oorlog. Daarbij komt nog is dat we wel alleen een oorlog met D hebben. Maar Pi en Dei momenteel 2x zo vervelend zijn als D. Dus we hebben meer aan ons hoofd dan alleen deze oorlog. En haal aub. geen oude koeien uit de sloot want dan kunnen we nog wel 500 uur gaan discussieren over wie zijn fout het is als een account al naar de klote is wanneer er vv afgegeven word.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat iedereen met 1 blik op de kaart kan zien wat voor oorlog het nu is. Looptijden van 100 uur voor een gedeelte van Serve zijn nietecht geschikt voor een oorlog. Daarbij komt nog is dat we wel alleen een oorlog met D hebben. Maar Pi en Dei momenteel 2x zo vervelend zijn als D. Dus we hebben meer aan ons hoofd dan alleen deze oorlog. En haal aub. geen oude koeien uit de sloot want dan kunnen we nog wel 500 uur gaan discussieren over wie zijn fout het is als een account al naar de klote is wanneer er vv afgegeven word.

100 uur? Onzin.
Looptijden van 40-60 uur naar het echte front zijn voor de meeste accounts van beide stammen wel haalbaar in mijn ogen. En dit vind ik in oorlogstijden niet hele extreme getallen.
Overigens vraag ik me wel af hoe Pi en Dei 2x zo vervelend zijn als D, gezien deze dingetjes?
 

DeletedUser

Guest
100 uur? Onzin.
Looptijden van 40-60 uur naar het echte front zijn voor de meeste accounts van beide stammen wel haalbaar in mijn ogen. En dit vind ik in oorlogstijden niet hele extreme getallen.
Overigens vraag ik me wel af hoe Pi en Dei 2x zo vervelend zijn als D, gezien deze dingetjes?

Dat was hem nog niet opgevallen :D
 

DeletedUser67609

Guest
Mooie oorlogspost Sven en Jordi! Succes aan beide partijen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan