We Serve them the '|D|'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68252

Guest
ik dacht dat jij hier was zodat ik niet de grootste naab in de stam was :eek:

Wouter kan niet starten, That's all. :D

Overigens nog veel succes aan Serve, we gaan lekker door waar we mee bezig waren. Op een respectvolle oorlog. :)

Zijde 1:
Stammen: Serve
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 43
Kant 2: 46
Verschil: 3

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 29
Verschil: 21

chart
 

DeletedUser66265

Guest
Ah, hij hielp jou op Mentally met deffen als een vriendendienst die jij gaf op Lava?

mwah, wij doen niet voor wat hoort wat. Gewoon een vriendendienstje en wat fun (y)
Helaas stopte de aanvallen toen wouter kwam dus heeft hij niks hoeven doen :p
 

DeletedUser

Guest
Serve zeker niet onderschatten, daar ga je nog van opzien.. Succes aan beiden maar ik stem voor serve in deze oorlog. :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
al lang jongen, ik trachtte je te bereiken omdat er dodges verricht moesten worden maar je deed het niet :(

doe eerst eens wat researsch voordat je zegt mijn troepen weg te sturen op een wereld waar ik niet meer besta:D

Wouter die ergens een maand later achter kwam, wanneer gebeurde dat voor het laastst? Volgens mij nooit. :wink:
 

DeletedUser66265

Guest
Wouter die ergens een maand later achter kwam, wanneer gebeurde dat voor het laastst? Volgens mij nooit. :wink:

haha, hier het bewijs van wel ;)
Hij wist (zoals je kon lezen) nog niet dat ik was weggespeeld.

Al had wouter natuurlijk zoveel vertrouwen in mij dat hij die optie niet voor mogelijk hield (l)
 
Reactiescore
86
Wouter die ergens een maand later achter kwam, wanneer gebeurde dat voor het laastst? Volgens mij nooit. :wink:

Ik heb teveel te doen:(. Laat me!

haha, hier het bewijs van wel ;)
Hij wist (zoals je kon lezen) nog niet dat ik was weggespeeld.

Al had wouter natuurlijk zoveel vertrouwen in mij dat hij die optie niet voor mogelijk hield (l)

Ik had vertrouwen in je co, van jou had ik dit natuurlijk wel verwacht:)
 

DeletedUser

Guest
Wouter kan niet starten, That's all. :D

Overigens nog veel succes aan Serve, we gaan lekker door waar we mee bezig waren. Op een respectvolle oorlog. :)

Zijde 1:
Stammen: Serve
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 43
Kant 2: 46
Verschil: 3

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 29
Verschil: 21

chart

Dit is makkelijker;)

8mblK.png


Vorige winsten tellen we niet mee, beginnen vanaf deze oorlog dus :D
 

DeletedUser

Guest
Aangezien 99% van de ODA voor |D| is, en 100% van de ODD voor Serve is, moeten we concluderen dat |D| vol op het offensief gaat en Serve niets terugdoet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan