Wat is volgens jou.

DeletedUser67858

Guest
Ik doelde op de groep die al heel erg lang op het forum zit.
 

DeletedUser

Guest
Wat een debielen lopen er ook rond hier zeg :eek:

De reacties die ik hier lees zijn echt angstaanjagend. Jullie nemen dit spelletje volgens mij veels te serieus.
 

DeletedUser53985

Guest
Vind het gewoon hypocriet, de activiteit van het forum gaat steeds meer omlaag omdat jullie zonodig alles en iedereen af moeten zeiken, dat is geen mening, dat is gewoon een feit, en zegt iemand er iets van, dan krijgt deze de wind van voren, vind ik niet netjes.

Kevin. Team jelly.

Jouw 'feit' is niet meer dan een assumptie, of ga jij mij soms vertellen dat je de statistieken hebt om jouw argument te onderbouwen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67910

Guest
15 jaar, en daar stak ik mijn energie in, puberaal rebelerend gedrag noemen ze dat. :eek:
 

DeletedUser

Guest
15 jaar, en daar stak ik mijn energie in, puberaal rebelerend gedrag noemen ze dat. :eek:

Hahahhahha, het is overduidelijk dat mijn argumenten beter gebracht werden dan de uwe, dat ze concreter zijn en waarheid bevatten, in tegenstelling tot jouw posts. Niets met rebelie te maken, jij beschikt gewoonweg niet over een goed intellectueel verstand of het talent om een degelijke post met wat waarde neer te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44266

Guest
15 jaar, en daar stak ik mijn energie in, puberaal rebelerend gedrag noemen ze dat. :eek:

Wat maakt het uit dat hij 15 jaar is? en dat noemen ze geen puberaal rebelerend gedrag, hij heeft gewoon gelijk, aangezien jij dat niet hebt, kom je met dit soort neerbuigende reacties. Puur omdat je het niet winnen kan. Stoer ventje
 

DeletedUser67910

Guest
Hahahhahha, het is overduidelijk dat mijn argumenten beter gebracht werden dan de uwe, dat ze concreter zijn en waarheid bevatten, in tegenstelling tot jouw posts. Niets met rebelie te maken, jij beschikt gewoonweg niet over een goed intellectueel verstand of het talent om een degelijke post met wat waarde neer te zetten.

Wie ben je eigenlijk @ w31 ? :D
 

DeletedUser31224

Guest
Wel een echt propaganda kanon hoor die UJellyBro?
Ach, kon eigenlijk ook niet anders met zo'n naam.
 

DeletedUser67910

Guest
Hahahhahha, het is overduidelijk dat mijn argumenten beter gebracht werden dan de uwe, dat ze concreter zijn en waarheid bevatten, in tegenstelling tot jouw posts. Niets met rebelie te maken, jij beschikt gewoonweg niet over een goed intellectueel verstand of het talent om een degelijke post met wat waarde neer te zetten.

Niks persoonlijks, maar ik ken je soort
Je bent niks waard gast, ken je soort
Je zweeft, zit er in m'n vocht gast
Je weet, dat je naast de pot plast
Fuck je praten, fuck je zinnetjes, fuck je ego
Terug naar je hokje als kroketten van de FEBO
Serieus, je troep klinkt als gezeur
Als mrrr-uh-mrrrr-uh-mrrrr-uh-mrrrr-mrrrrr


:D
 

DeletedUser

Guest
Niks persoonlijks, maar ik ken je soort
Je bent niks waard gast, ken je soort
Je zweeft, zit er in m'n vocht gast
Je weet, dat je naast de pot plast
Fuck je praten, fuck je zinnetjes, fuck je ego
Terug naar je hokje als kroketten van de FEBO
Serieus, je troep klinkt als gezeur
Als mrrr-uh-mrrrr-uh-mrrrr-uh-mrrrr-mrrrrr


:D

Waarom is er geen bedank knop? :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan